- Enviar documents
- Enviar paqueteria
- Diners
- A.P.E.
- BanCorreos
- Altres productes
- Filatèlia
- Museu
- Atenció al client
- Informació corporativa
Presentació
Organització
Grup empresarial
Correos en xifres
Memòria anual
Història
Legislació
Recursos humans
Responsabilitat social
Perfil del contractant
 
- Sala de premsa
 
Particulars > Informació corporativa > Responsabilitat social > Premis i reconeixements

Premis i reconeixements

A més d'altres premis ja destacats en els diversos apartats, CORREOS ha rebut les distincions següents:

  • 'Millor Projecte d'Innovació Tecnològica', concedit el 2008 per l'Associació Espanyola d'Usuaris de Telecomunicacions i de la Societat de la Informació, AUTELSI, a la iniciativa de control de qualitat en les cadenes logístiques amb el sistema RFID, que CORREOS ha implantat per contribuir a millorar tant la traçabilitat com els indicadors de qualitat en els terminis de lliurament.

  • 'Millor Projecte de Mobilitat', distinció atorgada el 2008 per la revista especialitzada 'Computing' a la dotació amb PDA als carters, tant de les Unitats de Serveis Especials com de les Unitats de Repartiment.

  • 'ComputerWorld 2008' al 'Millor Projecte de l'Any del Sector Privat', per la seva proposta de gestió documental ' e-Document' i per l'esforç desenvolupat en un dels projectes de tractament de documents electrònics més gran d'Espanya.

  • 'Millor Empresa Logística Nacional', aquest guardó, concedit el maig de 2008 en la IV Edició dels Premis SIL (Saló Internacional de la Logística), representa un reconeixement clar a la xarxa logística postal de CORREOS com a garantia d'un servei de qualitat creixent per a tots els ciutadans i empreses.

  • 'Premi d'Atenció al client d'EMS (Postal Exprés Internacional), en la categoria 'Grup mitjà', atorgat el 2008 per la Cooperativa EMS, gràcies a la feina desenvolupada al centre d'atenció telefònica i en la gestió de les reclamacions internacionals a través del Sistema Rugby.

  • 'Proveïdor de l'any 2008'. L'Associació Espanyola d'Editorials de Publicacions Periòdiques (AEEPP) ha atorgat aquest premi a CORREOS pels serveis prestats a les editorials integrades a aquesta associació empresarial, formada per 120 editors de més de 600 capçaleres de publicacions periòdiques.

  • 'Premi Associació d'Usuaris de SAP a Espanya (AUSAPE) ' El gener de 2009, aquesta Associació va concedir a CORREOS un premi per la seva participació activa, durant 2008, en la categoria de l'Àrea de Recursos Humans del Sector Públic. AUSAPE reuneix les principals companyies a Espanya i els principals proveïdors tecnològics, i el seu objectiu és suggerir i obtenir millores en la qualitat dels productes SAP.

  • 'Premi AUTELSI' pel Projecte "Integra: renovació i integració de serveis i sistemes", com una excel·lent iniciativa d'innovació tecnològica per a la millora de la productivitat. Lliurat el març de 2009, es tracta del quart premi AUTELSI consecutiu que ha aconseguit CORREOS.

  • 'Premi a l'Excel·lència de Marca' per Western Union. CORREOS ha estat guardonada amb aquesta distinció, el març de 2009, com a reconeixement a la tasca de promoció que desenvolupa en el servei conjunt de tramesa de diners CORREOS-Western Union, a través de les 2.200 oficines postals, amb la posada a disposició dels clients de finestretes preferents destinades a aquest tipus de trameses, i amb punts d'informació personalitzada a les oficines situades a les zones amb més concentració d'immigrants.



  • Línea Verde
    Campaña de Paquetería
    Ganadores Concurso Epistolar Lugo 2011
    UNICEF