Portal de Correos - Zigilu-jaulkipenak

ONLINE BIDALI

Bidali dokumentuak edozein gailuren bitartez, edonon zaudela, kasu guztietan legezko baliotasunarekin.

Burofaxa

Dokumentuak premiaz eta segurtasun osoz bidali

Eskutitza

Bidali eskutitz digitala, arrunta zein ziurtatua

Tarjeta Postal

Posta-txartel digitalak Internet bidez bidali

BIDALKETAK PRESTATU

Inprimatu etiketak eta ordaindu zure bidalketak Correos-en bulegora joan aurretik

PAQ 48

Entrega 24/48 orduren buruan, jatorriaren eta helmugaren arabera

Gutun ziurtatua

Egiaztatu jaso dela, sinadura bidez

Notificaciones Administrativas

Legezko jakinarazpenak egiteko zerbitzu aproposa

LAGUNDU AHAL DIZUGU

Zigilu-jaulkipenak

Jaulkipena

TIC. Videojuegos. La Abadía del crimen (1987-2017)

  • Jaulkipen-data: 08/05/2017
  • Inprimatzeko prozedura: Offset + tinta termocrómica
  • Papera: Engomado
  • Zigiluaren tamaina: 21.245 de lado (hexagonal)
  • Paper-orriaren zigilu-kopurua: 6
  • Zigiluen posta-balioa: 0,60 € cada sello X 6 sellos = 3,60 €
  • Tirada: 180.000 mini pliegos
  • Mini-orriaren formatua: 162.8 x 162.8 mm

Abadia Crimen

IKT. BIDEO-JOKOAK


IKT jaulkipena agertu da hirugarren urtez jarraian. Bideo-jokoei buruzkoa izango da 2017an, eta espainiar bideo-joko bat omendu nahi izan da, bere 30. urteurrena dela-eta: Krimenaren abadia.
Jaulkipena  zigilu-koadernotxo batean egin da eta Krimenaren abadiaren edukien ilustrazioekin sustatzen da jokoa. Tinta termokromikoa erabili izanak aukera ematen digu hatza ispiluen (ateen) gainetik irristatzeko, egiazko jokoaren probak osatzen dituzten 6 objektu ezberdin aurkitze aldera.  Zigilu-koadernotxoak keinu egiten dio teknologiaren garapenari; hala bada, pergaminoa da aldeetako bat, eta telebista-pantaila bestea.
1987an, mikroinformatika-sistemak Espainiako etxeetan sartu ziren behin betiko. Madrilgo Ciudad de los Periodistas delakoaren etxe horietako batean mamitu zen benetako aldaketa eragingo zuen  bideo-jokoa.
Paco Menéndezek eta Juan Delcánek egina, “Krimenaren abadia” ez zituen formulak errepikatu bakarrik; aitzitik,, programazioaren hainbat alderditan sakondu zuen, bideo-jokoaren kodea modu harrigarrian hobetuz. Pacok, izan ere, ezin pentsatuzko mailaraino eraman zuen bere jenialtasuna Amstrad ordenagailuak zuen 128 KBko memoria urriaz baliatuta.
Delcánek, berriz, bideo-joko harrigarri baten arkitektura eta grafikoak eraikitzeko zutabeak jarri zituen, diseinu preziosista, konplexu eta xehetasunez betetakoa erantsi baitzuen. Bideo-joko horrek aztarna sakona utzi zuen haur jolastien belaunaldi oso batengan, hogeita hamar urte geroago ere ahaztu gabe baitute bideo-abentura berri horrek ekarri zien murgilpen-bizipena.

Partekatu zure sareetan