Portal de Correos - Emisións de selos

Enviar online

Envía documentos dende calquera dispositivo e dende calquera lugar coa mesma validez legal.

Burofax

Enviar documentos de forma urxente e segura

Carta

Envía unha carta dixital, ordinaria ou certificada

Tarxeta Postal

Enviar postais dixitais a través da Internet

PREPARAR ENVÍOS

Imprime as túas etiquetas e paga os teus envíos antes de ir á túa oficina de Correos

Paq 48

Entrega en 24/48 horas, segundo orixe destino

Carta Certificada

Garante a recepción mediante sinatura

Notificacións administrativas

Servizo indicado para comunicacións legais

PODEMOS AXUDARTE

Emisións

Emisión

TIC. Videojuegos. La Abadía del crimen (1987-2017)

  • Data de emisión: 08/05/2017
  • Procedemento de Impresión: Offset + tinta termocrómica
  • Papel: Engomado
  • Tamaño do selo: 21.245 de lado (hexagonal)
  • Efectos en prego: 6
  • Valor postal dos selos: 0.60 €
  • Tiraxe: 180.000 mini pliegos
  • Formato miniprego: 162.8 x 162.8 mm

Abadia Crimen

TIC. VIDEOXOGOS


Por terceiro ano consecutivo aparece a emisión TIC, este 2017, dedicado aos videoxogos e dentro destes quíxose homenaxear a un videoxogo español: La Abadía del Crimen debido a que celebra o seu 30 aniversario.
Esta emisión aparece en forma de  miniprego e ilustra graficamente o contido de La Abadía del Crimen: para fomentar o xogo incluíuse tinta termocrómica que nos permite, ao deslizar o dedo por enriba dos espellos (portas), ir descubrindo 6 obxectos diferentes que son as probas do xogo real.  O miniprego complétase cun aceno á evolución da tecnoloxía, que é unha parte pergameo e outra unha pantalla de televisión.
En 1987 os sistemas microinformáticos invadiran os fogares de España para quedar. Nun deses fogares da Cidade dos Xornalistas de Madrid, xestouse o nacemento dun videoxogo  que rompería moldes.
Obra de Paco Menéndez e Juan Delcán, La Abadía del Crimen non se limitaba a reproducir fórmulas e afondaba en diversos aspectos da programación que daban ao código do videoxogo un nivel sorprendente e que Paco levou ata extremos insospeitados nos apenas 128 KB de memoria que dispoñía o ordenador Amstrad sobre o que plasmou toda a súa xenialidade.
Delcán, pola súa banda, puxo literalmente os piares construtivos da arquitectura e grafismo dun videoxogo portentoso polo seu deseño preciosista, complexo e repleto de finos detalles que marcaron toda unha xeración de nenos xogueteiros cuxa experiencia inmersiva nesa nova vídeoaventura aínda hoxe, trinta anos despois, non esqueceron.

Compárteo nas túas redes