Demora

Aquests són els productes que tenen cobertura o garantia per demora

Burofax

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 4 mesos.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: Es permet la tramesa de Burofax internacional a:
    • Països Zona A: Europa, Turquia, Algèria, Líbia, Marroc i Tunísia.
    • Països Zona B: Resta de països (consulta a l’oficina els països que l’admeten)
  • Recorda que els terminis de lliurament només es compliran si el procés d’admissió en línia s’ha completat abans de les 13.00 h i la destinació de la tramesa són localitats amb Unitats de Repartiment Especial.
  • Recorda també que dissabtes, diumenges i dies festius en queden exclosos. 
Consulta tota la informació sobre Burofax per a particulars
Consulta tota la informació sobre Burofax per a empreses

Paq Premium Internacional

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament es calculen des de l’origen a l’oficina d’admissió a Espanya fins als grans nuclis urbans del país de destinació. El temps de trànsit a la resta del territori es pot veure incrementat en 1 o 2 dies addicionals.
  • A més, si la tramesa s’admet després de les 14:00 h a les capitals de província i de les 13:00 h a la resta del país, el termini de lliurament començarà a comptar a partir de l’endemà al de l’admissió.
  • El temps que les trameses romanen guardades a la duana d’origen i/o destinació no es comptabilitza en calcular el termini de lliurament, per això és important consignar totes les dades d’una manera clara a la documentació postal, així com aportar els documents necessaris que agiliten els tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etcètera).
Consulta tota la informació sobre Paq Premium Internacional per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq Premium Internacional per a empreses

Telegrama internacional

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 4 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada sense incloure-hi els serveis addicionals.
  • Condicions: els terminis dependran del país de destinació.
  • Recorda que els terminis de lliurament només es compliran si el procés d’admissió en línia s’ha completat abans de les 12.45 i la destinació de l’enviament és una localitat amb Unitats de Repartiment Especial.
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a particulars
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a empreses