Demora

Aquests són els productes que tenen cobertura o garantia per demora

Burofax Premium

Garanties nacionals:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 1 dia i màxim 6 mesos.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada sense incloure-hi els serveis addicionals.
  • Condicions: el lliurament es farà el mateix dia (per a trameses admeses abans de les 13.00 hores i destinades a localitats amb unitats de repartiment especial) i el matí del dia hàbil següent (per a la resta de trameses). Queden exclosos del còmput dissabtes, diumenges i dies festius.
  • El lliurament el mateix dia no serà garantit els mesos de juliol, agost i setembre.
Consulta tota la informació sobre Burofax per a particulars
Consulta tota la informació sobre Burofax per a empreses

Paquet Premium/Paquet Estàndard/Paq Today

Garanties nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder presentar reclamació: El client tindrà un màxim de 21 dies a comptar des del primer intent de lliurament. 
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: Els terminis de lliurament seran d’entre 48 i 72 hores a tot el territori nacional, depenent de l’origen i la destinació, i estaran subjectes a  l’hora d’admissió de la tramesa.
  • Per a trameses amb destinació o origen a les Canàries, els terminis s’incrementaran en 5 dies, i en el cas de Ceuta i Melilla seran 6 dies addicionals. 
  • En les trameses amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla, no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
  • El termini de la devolució de les trameses no lliurades serà de 24 hores més dels terminis per a la tramesa d’anada. 
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a particulars
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a empreses

Telegrama

Garanties nacionals:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 2 dies i màxim 6 mesos.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada sense incloure-hi els serveis addicionals.
  • Condicions: el lliurament es farà el mateix dia (per a trameses admeses abans de les 13.00 hores i destinades a localitats amb unitats de repartiment especial) i el matí del dia hàbil següent (per a la resta de trameses). Queden exclosos del còmput dissabtes, diumenges i dies festius.
  • En el cas que es tracti d’un telegrama en línia, els terminis de lliurament només es compliran si el procés d’admissió en línia s’ha completat abans de les 12.45 hores i la destinació de l’enviament són localitats amb unitats de repartiment especial.
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a particulars
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a empreses

Atenció al client

Sol·licita més informació

Sol·licita a través d’aquest formulari la informació que necessites

A les nostres oficines

Si vols atenció presencial, pots anar a qualsevol oficina de Correos.

Troba’ns a Twitter

@CorreosAtiende

Més maneres de contactar amb Atenció al Client

Consulta: Avís legal