Demora

Aquests són els productes que tenen cobertura o garantia per demora

Burofax

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 1 dia i màxim 6 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada sense incloure-hi els serveis addicionals.
  • Condicions: el lliurament es farà el mateix dia o al matí del dia natural següent.
  • El lliurament el mateix dia no serà garantit els mesos de juliol, agost i setembre.
Consulta tota la informació sobre Burofax per a particulars
Consulta tota la informació sobre Burofax per a empreses

Paq Premium/Paq Estándar/Paq Today

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament només es compliran si l’admissió s’ha fet abans de les 16:00 h. Si no és així, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En les trameses amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla, no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a particulars
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a empreses

Telegrama

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 2 dies i màxim 6 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada sense incloure-hi els serveis addicionals.
  • Condicions: el termini de lliurament serà el mateix dia natural en localitats que tinguin unitat de lliurament urgent.
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a particulars
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a empreses