Per deteriorament:
- Terminis per poder formular una incidència o reclamació: en els 7 dies naturals següents al lliurament.
- Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022).
- La indemnització mínima és de 40 € només per al Paq Premium i els clients sense contracte. És a dir, si el càlcul de la suma de la indemnització (segons la formula anterior) més la tarifa és inferior a 40 €, la indemnització ascendirà a 40 €.
- Condicions: per a aquesta mena d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
- Documents que cal aportar: podrem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
- En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut, que disposi d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
- Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a particulars
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a empreses