Pèrdua

El beneficiari de qualsevol indemnització per dany o espoli és sempre el remitent. Si el remitent desitja que la indemnització la cobri el destinatari, ha de presentar davant de Correos una sol·licitud signada que autoritzi la compensació al destinatari.

Carta Certificada / Paquete Azul

Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació:
    • Carta Certificada: Mínim 7 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de la tramesa.
    • Paquete Azul: mínim 10 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització:
    • Carta Certificada:  30 € + valor declarat, en el cas d’haver-lo contractat.
    • Paquete Azul:  23,44 € + valor declarat, en el cas d’haver-lo contractat.
  • En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Condicions: cal comunicar el deteriorament en el moment que es rep la tramesa. Altrament, considerarem que la tramesa s’ha lliurat en bon estat.                                            No podrem admetre cap reclamació per dany/deteriorament  o falta de contingut d’aquests productes si es constata després del lliurament.
  • Documents que cal aportar: podrem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i del contingut deteriorat per comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir la integritat de la tramesa. Durant l’admissió, el personal de Correos et pot assessorar sobre com pots preparar la tramesa i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’una tramesa extraviada, deteriorada o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre trameses per a particulars
Consulta tota la informació sobre trameses per a empreses

Paq Estándar / Paq Premium

Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: 6,276 € per kg facturat (5,98 € per kg facturat per a trameses admeses abans del 2021).
  • La indemnització mínima és de 40 €. A l’import de la indemnització, cal sumar-hi el valor declarat o l’assegurança a tot risc si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €.
  • Condicions: indemnització corresponent a l’import de l’assegurança contractada més la devolució de la tarifa.
  • Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.

Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.

Localitza la teva oficina de Correos més propera i porta’ns la teva tramesa, la portem en 1-2 dies depenent de l’origen i la destinació.

Tria la franja horària en la qual vols que lliurem el paquet:

  • De 9.00 a 12.00
  • De 12.00 a 15.00
  • De 15.00 a 18.00
  • De 18.00 a 21.00

(No oblidis que aquesta opció només està disponible en capitals de província i poblacions que disposen de torn de repartiment de tarda).

Perquè estigui lliurat el dia que ho necessitis.

Tu poses la data al nostre calendari i guardem la tramesa fins que arribi el moment de portar-la a la seva destinació. 

Consulta tota la informació sobre paqueteria per a particulars
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a empreses