Per pèrdua:
- Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
- Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022) més la devolució de la tarifa.
- La indemnització mínima és de 40 € només per al Paq Premium i els clients sense contracte. És a dir, si el càlcul de la suma de la indemnització (segons la formula anterior) més la tarifa és inferior a 40 €, la indemnització ascendirà a 40 €.
- Si la tramesa porta Valor Declarat o Assegurança a Tot Risc, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur.
- Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
- Pel valor declarat.
- Per reposició de l’objecte extraviat.
- Per reparació de l’objecte danyat.
- Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
- Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.
Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.