Per pèrdua:
- Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
- Indemnització: 6,276 € per kg facturat (5,98 € per kg facturat per a trameses admeses abans del 2021).
- La indemnització mínima és de 40 €. A l’import de la indemnització, cal sumar-hi el valor declarat o l’assegurança a tot risc si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €.
- Condicions: indemnització corresponent a l’import de l’assegurança contractada més la devolució de la tarifa.
- Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
- Pel valor declarat.
- Per reposició de l’objecte extraviat.
- Per reparació de l’objecte danyat.
- Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
- Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.
Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.
Localitza la teva oficina de Correos més propera i porta’ns la teva tramesa, la portem en 1-2 dies depenent de l’origen i la destinació.
Tria la franja horària en la qual vols que lliurem el paquet:
- De 9.00 a 12.00
- De 12.00 a 15.00
- De 15.00 a 18.00
- De 18.00 a 21.00
(No oblidis que aquesta opció només està disponible en capitals de província i poblacions que disposen de torn de repartiment de tarda).
Perquè estigui lliurat el dia que ho necessitis.
Tu poses la data al nostre calendari i guardem la tramesa fins que arribi el moment de portar-la a la seva destinació.