Com funciona Mi Oficina

Com funciona Mi Oficina?

Mi Oficina és una plataforma virtual de Correos des de la qual podràs fer totes les gestions dels teus enviaments com ara preparar els paquets, enviar documents online o comprar segells personalitzats. 

Com em dono d’alta a Mi Oficina?

Omple el formulari.

Dades d'accés:

  • Nom d’usuari: pot contenir fins a 12 caràcters alfanumèrics.
  • Contrasenya: formada per entre 6 i 10 caràcters alfanumèrics, en majúscules o minúscules.
  • Correu electrònic: necessari per a l’activació del compte i la recuperació de la contrasenya.

Ús que es farà del compte:

  • Personal, per a usuaris particulars: nom, cognoms, correu electrònic, NIF, adreça i codi postal, localitat i província, i telèfons (opcional).
  • Professional, per a usuaris autònoms o empreses: nom, CIF, adreça i localitat, província i codi postal, activitat comercial, càrrec i telèfons (opcional).

Recorda que les dades que ens proporcionis en donar-te d’alta seran les que apareguin com a nom i adreça de remitent en els enviaments que facis des de Mi Oficina.

S'hi podrà afegir informació addicional:

Dades sobre la persona de contacte.

Dades de facturació.

Una vegada hagis completat el formulari i acceptat les condicions del servei, se’t mostrarà una pantalla de confirmació i t’enviarem un correu electrònic d’activació perquè completis el registre.

 

Com gestiono les meves dades?

Podràs modificar totes les teves dades des de “Mi Oficina”, a la cantonada superior dreta:

  • Canviar les teves dades: mantén les teves dades personals actualitzades en tot moment fent les modificacions oportunes al formulari que es mostra a la pantalla. Els camps amb asterisc són obligatoris i no es poden quedar en blanc.
  • Canviar contrasenya: hauràs d’introduir la teva clau antiga i la nova que vulguis tenir. Recorda que la clau ha de contenir entre 6 i 10 caràcters.
  • Canviar consentiments: podràs permetre o denegar l’enviament de publicitat per part de Correos o d’altres empreses del grup, en funció dels teus consentiments.

Com gestiono les meves factures?

A l’opció “Justificants de pagament” dins del menú Mi Oficina, tindràs guardades totes les factures de les teves compres per internet.

Podràs buscar la factura que vulguis consultar o imprimir per diferents criteris, com ara producte, número de factura i període de data de la compra.

Si no introdueixes cap criteri, es mostraran totes les factures existents.

  • Seleccionant l’identificador d’operació de cada factura podràs veure tots els detalls i imprimir-la des del teu navegador.
  • Si has sol·licitat la devolució de l’import d’algun servei de Mi Oficina, podràs consultar i imprimir la Nota d’abonament associada a la factura.

Com recupero la meva contrasenya?

Seleccionant l’opció “Restablir contrasenya” des de l’Accés d’usuari.

Introdueix el teu nom d’usuari i l’adreça electrònica que vas proporcionar en donar-te d’alta, i automàticament el sistema t’enviarà un correu electrònic amb els passos que hauràs de seguir per indicar una clau d’accés nova.

Si no recordes l’usuari o l’adreça electrònica, t’hauràs de posar en contacte amb el Servei d’Atenció al Client per recuperar les teves claus d’accés a Mi Oficina.

Com consulto la informació dels meus enviaments?

Dins de “Gestiona els teus enviaments”, selecciona “Seguiment d’enviaments”, i des de l’opció “Els meus enviaments” podràs fer el seguiment dels diferents productes que hagis registrat a Mi Oficina.

A més, podràs imprimir les etiquetes i el full de relació dels teus enviaments preregistrats, o consultar els serveis afegits que hagis inclòs com a Reemborsament o la Prueba de Entrega Electrónica (PEE). 

En què consisteix el preregistre de paqueteria nacional i internacional?

El preregistre dels teus enviaments a través de Mi Oficina et permetrà generar l’etiqueta dels enviaments des de casa, per agilitzar el tràmit i evitar les esperes, així com controlar el seguiment dels teus enviaments en tot moment.

  • Registra’t a Mi Oficina. És ràpid, senzill i gratuït.
  • Tria el producte de paqueteria que més s’ajusti a les teves necessitats.
  • Prepara el teu enviament identificant-lo amb un nom de referència i indica'n la modalitat de lliurament i el país de destinació.
  • Introdueix els destinataris d’un en un, carregant un fitxer o reutilitzant destinataris de trameses anteriors.
  • Completa el teu enviament afegint fins a tres referències per cada paquet, detallant el pes, les mesures i el contingut de la mercaderia i incloent-hi els serveis addicionals que vulguis (Prueba de Entrega Electrónica, Reemborsament, Valor Declarado de Paquetería, Entrega Exclusiva al Destinatario o Seguro Opcional de Paquetería).
  • Paga a través de targeta de crèdit o dèbit, PayPal o mitjançant un contracte amb Correos.
  • Descarrega, imprimeix o envia per correu electrònic l’etiqueta i enganxa-la al teu enviament abans de dipositar-lo a l’oficina de Correos més propera.