Dipositar a Citypaq

Des de qualsevol armariet Citypaq podràs fer les trameses de paqueteria (devolucions, logística inversa...) de la manera més còmoda i senzilla. 

Selecciona l’opció "Dipositar"

Escaneja o introdueix el número de tramesa de l’etiqueta o codi de dipòsit

Selecciona la mida del buit

Diposita la tramesa i tanca la porta

Llestos! La teva tramesa és en camí

Què necessito per dipositar la tramesa a les taquilles Citypaq?

Només necessites disposar del número de tramesa. No cal que imprimeixis l’etiqueta de tramesa ni que l’enganxis al paquet, nosaltres ens encarregarem de fer-ho quan recollim els paquets de les taquilles.

Puc dipositar la tramesa si tinc el número o l’etiqueta al mòbil?

És clar! Nosaltres ens encarreguem d’imprimir i enganxar l’etiqueta de cada tramesa. Així estalviaràs temps i només hauràs d’escanejar l’etiqueta des del mòbil o introduir directament el número de tramesa a la pantalla de la taquilla.

Puc dipositar la tramesa sense etiqueta?

És clar que sí. Amb les taquilles Citypaq ja no cal que imprimeixis i enganxis l’etiqueta al paquet, nosaltres ens encarreguem de tot quan el recollim de les taquilles per enviar-lo a la seva destinació.

Quins tipus de trameses puc dipositar a la taquilla Citypaq?

A les taquilles Citypaq pots dipositar qualsevol tramesa de paqueteria o devolucions d’àmbit nacional. Només cal que a la informació del remitent hi hagi les dades de contacte amb almenys una adreça electrònica o número de telèfon per poder mantenir-lo informat de tot el procés de dipòsit.

Si tinc el número de referència d’una devolució d’una botiga en línia, puc dipositar-hi la tramesa?

Només si el número de tramesa pertany a Correos. Recorda que el número de tramesa correspon a un codi alfanumèric de 23 números i/o lletres. Ara per ara només admetem trameses i devolucions amb número de tramesa de Correos, però estem treballant perquè aviat puguis utilitzar un altre tipus de números de referència que fan servir botigues en línia que ofereixen devolucions amb Correos.

Puc dipositar trameses a la Península amb destinació a les Canàries, Ceuta i Melilla?

Ho sentim, com que es tracta de trameses que no tenen la mateixa aplicació de l’IVA i no formen part del territori duaner, aquest servei encara no està disponible per a trameses amb destinació a les Canàries, Ceuta i Melilla. Aquestes trameses necessiten tràmits que només es poden gestionar als taulells amb el nostre personal d’Atenció al Client.

Puc dipositar-hi trameses postals?

Ho sentim, de moment les taquilles Citypaq només es poden utilitzar per a trameses de paqueteria.

Quants paquets puc dipositar en un buit?

En cada buit només pots deixar un paquet. D’aquesta manera, a l’espai d’autoservei no és possible fer trameses amb la modalitat multipaquet ni fer diverses trameses alhora.

És molt fàcil! Un buit, un paquet.

Què ocorre si en obrir-se la taquilla m’adono que necessito un buit més gran?

No t’amoïnis! Si a l’hora d’obrir la porta del buit que has triat t’adones que no té la mida que necessites per a la teva tramesa, només has d’anul·lar l’operació amb l’opció “cancel·lar”, tancar la porta i tornar al punt d’inici per triar el buit que s’adapti a les dimensions del paquet.

Té un cost addicional dipositar la tramesa a Citypaq?

No cap! Triar l’opció de dipòsit a Citypaq no té cost addicional. És una part més del procés que t’oferim perquè les trameses siguin més àgils i flexibles.

Què passa si tanco la porta sense dipositar-hi la tramesa?

No t’amoïnis, nosaltres t’ajudem. Si a l’hora de fer la tramesa tanques la porta sense deixar-hi el paquet a dins ni cancel·lar prèviament el servei, informa algun dels nostres treballadors de l’oficina i t’ajudaran a solucionar-ho.

Quant de temps triga la meva tramesa a ser recollida a la taquilla i enviada a la destinació?

Recollim totes les trameses de taquilles el mateix dia que han estat dipositades, sempre que sigui un dia feiner. Si es diposita un dia festiu, seran recollides i admeses el dia feiner següent. 

Rebré cap mena d’informació o justificant en dipositar la tramesa?

És clar que sí. En dipositar la tramesa a les nostres taquilles, t’enviarem una comunicació al correu electrònic o al telèfon mòbil. I et remetrem un justificant al correu electrònic així que la tramesa sigui admesa.