Trameses estacionades

Què és una tramesa estacionada?

És una tramesa amb una incidència que n’impedeix el lliurament.

Quan es produeix la incidència?

  • Quan s’aprecia ruptura o avaria.
  • Quan les dades del destinatari són insuficients per fer-ne el lliurament.
  • Quan l’adreça és incorrecta o desconeguda.
  • Quan ningú no es fa càrrec de la tramesa.
  • Quan no s’ha preregistrat, és a dir, no hem rebut la transmissió informàtica amb les dades de tramesa.

Quant de temps roman una tramesa estacionada?

El paquet estarà 5 dies naturals estacionat esperant que es modifiquin les dades.

Què faig perquè la meva tramesa deixi d’estar estacionada?

Si ets el remitent de la tramesa, pots modificar les dades amb el teu usuari des de La meva Oficina.

Si n’ets el destinatari pots modificar les dades a “Gestió d’estacionats” amb el número de tramesa i el PIN que t’enviarem per SMS o correu electrònic. 

Gestió d’estacionats

Què faig si no tinc PIN?

Posa't en contacte amb l'empresa que t'envia el paquet i ells es faran càrrec del tràmit.

Si el remitent és un particular, haurà de trucar a Atenció al client abans de 5 dies naturals per aportar una solució de lliurament.       

915 197 197;  Dl-Dv de 8:00 a 21:00 i Ds de 9:00 a 13:00

Puc rebre la meva tramesa quan estigui estacionada per falta de preregistre?

Quan l’empresa que va enviar el paquet ens faci arribar la informació, farem el lliurament al destinatari.