A Correos som conscients que la nostra imatge agrada molt als ciberdelinqüents. A través de correus i SMS circulen moltes campanyes de phishing que suplanten la identitat de Correos amb l’objectiu de robar les dades dels nostres clients o sol·licitar-los moviments bancaris, amb el consegüent risc econòmic o de privacitat que tenen aquestes accions.
Amb la missió de vetllar per la seguretat de tots els nostres clients, a Correos disposem d’un equip de Resposta davant d’Incidents que està permanentment alerta per detectar, gestionar i mitigar qualsevol incident de seguretat. Aquest servei fa seguiments constants, dins d’un procés de millora contínua, per mitigar els fraus que circulen digitalment a través de correus electrònics, SMS o xarxes socials suplantant la identitat de la nostra Organització.
El nostre equip de Resposta davant d’Incidents duu a terme una vigilància digital permanent en entorns digitals i XS per complir dos objectius clars:
Paral·lelament a aquest procés de vigilància digital, l’equip de Resposta davant d’Incidents de Correos està en contacte constant amb els organismes oficials que vetllen per aconseguir un ciberespai més segur, com CCN-Cert, INCIBE o AEPD, entre d’altres.