Amb constància legal, servei exclusiu per a organismes públics.
Justificant del lliurament certificat, signat electrònicament amb segell de temps i amb el detall de la signatura del destinatari, enviat mitjançant un fitxer PDF. Amb tota la garantia de Correos.
Es pot comprovar a través del visor de CSV (codi segur de verificació), que et permet descarregar l’arxiu per verificar la integritat i l’autenticitat del segell de temps i de les signatures que conté.
Confirmació de lliurament per escrit, de manera que quedi constància de quan i qui va rebre l’enviament.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita una gestió addicional al lliurament d’una tramesa o a l’admissió d’una devolució.
Justificant del lliurament certificat, signat electrònicament amb segell de temps i amb el detall de la signatura del destinatari, enviat mitjançant un fitxer PDF. Amb tota la garantia de Correos.
Es pot comprovar a través del visor de CSV (codi segur de verificació), que et permet descarregar l’arxiu per verificar la integritat i l’autenticitat del segell de temps i de les signatures que conté.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita una gestió addicional al lliurament d’una tramesa o a l’admissió d’una devolució.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita aquest servei perquè Correos ordeni les teves trameses per àmbit i codis postals, requisit imprescindible per presentar la correspondència a les unitats d'admissió massiva.
Pots sol·licitar la devolució, la modificació o la correcció de l'adreça postal de l’enviament. Si la petició es fa per telègraf, hauràs d’abonar, a més, el preu del servei telegràfic corresponent.
Aquest servei es presta per cada enviament remès, no per remeses.
Per a clients amb contracte.
Pots sol·licitar aquest servei per a les teves trameses més importants.
Per a clients amb contracte.
Recollim els paquets al teu domicili o magatzem. La disponibilitat depèn del volum de la tramesa i del punt de recollida.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita que digitalitzem els justificants de recepció de les trameses lliurades i no lliurades. A més, oferim la possibilitat de lliurar les imatges escanejades, signades electrònicament amb un certificat digital i amb segell de temps.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita que digitalitzem els justificants de recepció de les trameses lliurades i no lliurades. A més, oferim la possibilitat de lliurar les imatges escanejades, signades electrònicament amb un certificat digital i amb segell de temps.
Quan hagin transcorregut 60 dies naturals des de la data de dipòsit d’una remesa de trameses, farem un procés informàtic per detectar les que no tinguin imatge escanejada i emetrem una certificació amb l’estat del lliurament, les dades de la persona que la va recollir, relació amb el destinatari, data i hora de l’intent o dels intents de lliurament, identitat i signatura del treballador de Correos i segell de l’oficina corresponent.
Per a les trameses sense resposta ni imatge, es gravarà el resultat “Extraviada” i es digitalitzarà una certificació acreditativa que anirà signada pel responsable corresponent.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita el seguiment telemàtic de les teves trameses a través del web o de l’intercanvi de fitxers.
Per a clients amb contracte.
Sol·licita el seguiment telemàtic de les teves trameses a través del web o de l’intercanvi de fitxers. T’informarem de l’últim estat conegut i registrat de la teva tramesa, les dades de la persona que la va recollir, la data i l’hora de lliurament o d’intent de lliurament i de qualsevol circumstància que l’afecti.
Transcorreguts 40 dies naturals des de la data de dipòsit d’una remesa de trameses, farem un procés informàtic per detectar les que no tinguin informat el resultat i sol·licitarem a les nostres oficines de distribució la informació necessària per registrar la resposta corresponent.
Per a clients amb contracte.
T’optimitzem la qualitat de les teves adreces.
Per a clients amb contracte.
T’oferim una eina clau per optimitzar la qualitat de les teves adreces i que les teves campanyes arribin als clients potencials. La normalització pot ser manual o automàtica. Analitzem i corregim els fitxers d’adreces en format estàndard i t’enriquim les bases de dades per millorar les teves comunicacions comercials.
Són trameses procedents d'Organismes públics amb lliurament a domicili sota firma (dos intents de lliurament) i fefaència en el lliurament, segons requeriment legal.
L’àmbit de prestació és Espanya.
Hi ha dos tipus:
L’enviament està format per una Notificació amb Prova de lliurament electrònic (PEE) o Justificant de recepció (JR) (és obligatori l’elecció d’un dels dos valors afegits a seleccionar pel client) més la gestió de lliurament (obligatori).
Necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:
Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.
I que no superi els 2 kg!!
El termini de lliurament seria: D+3 (93% de les trameses).
En casos de trameses massives, els compromisos de terminis es fixaran d’acord amb el client.
Addicionalment pots triar els següents serveis addicionals per incloure’ls en la teva tramesa (només per a clients amb contracte).
Totes les Notificacions disposen gratuïtament per a l’usuari de seguiment al web de Correos.
Ja només falta que ens diguis on vols que el portem: