Carta Certificada

Màxima confiança i protecció per als teus enviaments més importants.

ENVIAR Fes-te client
Carta Certificada ENVIAR

Serveis addicionals

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Avís de Rebut

Confirmació de lliurament per escrit, de manera que quedi constància de quan i qui va rebre l’enviament.

Veure els països de destinació

Valor declarat

Aplicable a cada tramesa, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Petició de devolució o modificació d’adreça

Pots sol·licitar la devolució, la modificació o la correcció de l'adreça postal de l’enviament.
MÉS INFO

Certificacions

Per a enviaments registrats, servei addicional de Certificació de lliurament perquè consti a les finalitats que sigui necessari i amb validesa legal davant de tercers. 

Petició del remitent de reexpedició

També pots sol·licitar una reexpedició de les teves trameses. S’abona per tramesa, no per remeses i, si es fa per telègraf; hauràs d’abonar el preu del servei telegràfic corresponent.

Tercer intent de lliurament

Per a clients amb contracte.

Pots sol·licitar aquest servei per a les teves trameses més importants.

Retorn d’informació

Per a clients amb contracte.

Sol·licita el seguiment telemàtic de les teves trameses a través del web o de l’intercanvi de fitxers.

MÉS INFO

Normalització d’adreces postals

Per a clients amb contracte.

T’optimitzem la qualitat de les teves adreces.

MÉS INFO

Classificació de trameses per àmbit i codis postals

Per a clients amb contracte.

Sol·licita aquest servei perquè Correos ordeni les teves trameses per àmbit i codis postals, requisit imprescindible per presentar la correspondència a les unitats d'admissió massiva. 

Digitalització de documents

Per a clients amb contracte.

Sol·licita que digitalitzem els justificants de recepció de les trameses lliurades i no lliurades. A més, oferim la possibilitat de lliurar les imatges escanejades, signades electrònicament amb un certificat digital i amb segell de temps.

MÉS INFO

Recogida a domicilio

Per a clients amb contracte.

Recollim els paquets al teu domicili o magatzem. La disponibilitat depèn del volum de la tramesa i del punt de recollida.

 

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.
Selecciona ENVIAR i registra prèviament les teves cartes en línia o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus de carta vols enviar, completa les dades i indica si vols incloure-hi algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal, o a través d’una de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen les cartes abans de gestionar-ne la recollida o de portar-les a una de les nostres oficines.

Informació del producte

Descripció

Una Carta Certificada és la millor opció per enviar documents importants que contenen dades personals com a contractes o pressupostos signats.

  • Màxima seguretat: cada enviament queda identificat i registrat individualment amb un codi de barres únic.
  • Amb garanties: quan l’enviament arriba a la seva destinació, la persona que el rep ha de signar per rebre’l. Si no es pot fer el lliurament, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per recollir-lo durant 15 dies. 
  • Per a la teva tranquil·litat: consulta gratuïtament el seguiment i control de la teva carta amb el nostre localitzador d’enviaments
  • Adaptat a les teves necessitats: disponible tant per a enviaments nacionals com internacionals, a través de les nostres oficines o en línia.

Detall d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Això sí, necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:

Com a màxim:

  • Sobre o caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 90 cm, sense que la dimensió més gran superi els 60 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 104 cm, sense que cap superi els 90 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9 cm
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap dimensió sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.

I que no superi els 2 kg! 

Ja només falta que ens diguis on vols que el portem:

  • És important que les teves dades i les del destinatari estiguin en un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Si és nacional, apareixerà “CERTIFICADO” a l’etiqueta que s’ha de situar a la cantonada superior esquerra de l’anvers del teu enviament.
  • Si és internacional, apareixerà “RECOMMANDÉ / CERTIFICADO” i “PRIORITARIO / PRIORITY” a l’etiqueta que s’ha de situar en el mateix costat.
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament aquí mateix.
Consulta les zones internacionals i com es divideixen

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:

Per deteriorament i per extraviament:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: Des del 27/06/2021 la indemnització serà la tarifa abonada multiplicada per 10, més el valor declarat en el cas d’haver-lo contractat. Anterior a aquesta data, la indemnització era de 30 euros més el valor declarat contractat. 
  • A l’import de la indemnització cal sumar-hi el Valor Declarat, si l’has contractat. En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Condicions: és necessari comunicar el deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. Altrament, considerarem que l’enviament s’ha lliurat en bon estat i no admetrem cap reclamació.
  • Documents que cal aportar: podrem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut, que disposi d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar al reclamant el document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Garanties internacionals:

Per deteriorament i per extraviament:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 15 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: l’import màxim és la tarifa + 30 DEG o tarifa + valor declarat en el cas que hagis contractat assegurança, la cobertura màxima del qual són 3.000€.
  • Condicions: has d’utilitzar sobres i embalatges que permetin garantir la integritat del contingut, i per això des de Correos t’oferim una àmplia varietat de productes adaptats a cada una de les teves necessitats. Recorda que les dades del remitent i del destinatari han d’anar a un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i lliurar la teva tramesa al més ràpid possible

Localitza la teva oficina de Correos més propera i porta’ns la tramesa abans de les 16:00 (a les oficines amb torn de tarda) o de les 14:30 (a les oficines amb horari de matí), la portem en: 

  • Local: 1 dia.
  • Provincial: 2 dies.
  • Nacional: 3 dies (en el 93 % de les trameses).
  • Europa: de 2 a 4 dies.
  • Resta de destinacions: depèn del país.

Preu

Consulta la teva tarifa aquí o a les oficines de Correos.