Paquete Internacional Premium

La destinació de la teva tramesa és arribar a temps, a qualsevol lloc del món.

ENVIAR Fes-te client
Paquete Internacional Premium ENVIAR

Serveis addicionals

Assegurança

Contracta una assegurança complementària que cobreixi la pèrdua o el deteriorament de les teves trameses, amb un límit màxim de 3.000€.
MÉS INFO
Selecciona ENVIAR i registra prèviament les teves trameses de manera online per agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus de tramesa vols fer, completa les dades i si hi vols incloure algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paquete Internacional Premium és la millor opció per a aquelles trameses que no poden esperar a arribar molt lluny:

  • Màxima rapidesa: trameses urgents i sempre a temps.  
  • Major seguretat: lliurament al domicili i sota signatura del destinatari.
  • Per la teva tranquil·litat: àmplia cobertura gràcies a la xarxa EMS i unes garanties excepcionals. L’EMS és un servei de correu exprés especial per a trameses internacionals ofert pel servei postal de cada país que participa en el procés de la tramesa. A més, si ets Client amb Contracte i et vols assegurar que el teu paquet arriba a la seva destinació, pots sol·licitar la gestió d’incidències i retorn d’informació.
  • A tot arreu: per a les destinacions internacionals que admetin aquest servei.

Detall d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un munt de productes disponibles a la nostra botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 200 cm, sense que la dimensió més gran superi els 105 cm.
  • Rotlle o tub: llarg = 100 cm i diàmetre = 15 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9.
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que la dimensió més gran sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.

I que no superi els 30 kg de pes real! (Segons el país de destinació.)


A més, si ets Client amb Contracte pots enviar fins a 10 paquets amb l’opció Tramesa Multipaquet.

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només falta que ens diguis on vols que el portem:

  • És important que les teves dades i les del destinatari estiguin en un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar la tramesa aquí mateix.
Què és el pes volumètric Consulta les zones internacionals i com es divideixen

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Terminis de lliurament del Paq Premium Internacional Annex I. Condicions per als terminis de lliurament de paqueteria internacional
Garanties internacionals:
Per demora:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 21 dies, des de la data de lliurament de la tramesa.
  • Indemnització: per demora atribuïble a Correos, es retorna la tarifa corresponent al burofax sense incloure-hi els valors afegits.
  • Condicions: els terminis de lliurament es calculen des de l’origen a l’oficina d’admissió a Espanya fins als grans nuclis urbans del país de destinació. El temps de trànsit a la resta del territori es pot veure incrementat en 1 o 2 dies addicionals.
  • A més, si la tramesa s’admet després de les 14:00 h a les capitals de província i de les 13:00 h a la resta del país, el termini de lliurament començarà a comptar a partir de l’endemà al de l’admissió.
  • El temps que les trameses romanen guardades a la duana d’origen i/o destinació no es comptabilitza en calcular el termini de lliurament, per això és important consignar totes les dades d’una manera clara a la documentació postal, així com aportar els documents necessaris que agiliten els tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etcètera).
Per deteriorament:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: fins a un màxim de 52,98€ segons el valor del deteriorament de la tramesa. A l’import de la indemnització cal sumar la tarifa abonada i l’Assegurança si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 3.000€. 
  • Condicions: si una tramesa internacional gestionada per Correos és rebuda amb l’embalatge deteriorat cal que el destinatari, abans de signar la recepció de la tramesa, notifiqui la incidència a l’empleat postal i sol·liciti que s’aixequi una acta de danys. A més, ha de contactar amb el remitent perquè faci la reclamació corresponent amb Correos.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa deteriorada o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, es podrà sol·licitar al reclamant un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • A Correos ens reservem el dret d’avaluar si el paquet estava correctament protegit per garantir la integritat del contingut. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada + 52,98 €.
  • Si la tramesa té contractada Assegurança o Valor Declarat, la cobertura màxima del qual són 3.000 €, la indemnització seria la tarifa abonada + 52,98 euros + Assegurança o Valor Declarat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, es podrà sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.

Localitza la teva oficina de Correos més propera i porta’ns el teu enviament. Tingues en compte que els terminis de lliurament depenen del país de destinació.

  • Per calcular els terminis de lliurament hem comptat en dies feiners, tant del país d’origen com del de destinació.
  • El termini de lliurament comprèn des que rebem el paquet en una de les nostres oficines fins que el lliurem a la ciutat de destinació. Per portar-lo a algun lloc dels afores podem necessitar entre 1 i 2 dies més.
  • No comptem els dies de retard que puguin sorgir per causes alienes a Correos com ara tempestes, vagues o conflictes col·lectius.
  • Tampoc no comptem els dies que les trameses romanen a les duanes. Per això és molt important que escriguis clarament totes les dades en un lloc visible de l’embalatge i que aportis els documents necessaris per als tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etcètera).
  • Si la tramesa va dirigida a un Apartado Postal o Llista de Correos comptarem els dies des que admetem la tramesa en una de les nostres oficines fins que la dipositem a la seva destinació o rebem l’avís corresponent.
  • El termini de lliurament per a una tramesa amb preregistre online comença a partir que ens la portis a Correos.
  • Escriu les dades de la teva tramesa en espanyol o anglès. Si ho fas en l’idioma del país de destinació, no t’oblidis d’incloure una traducció a alguna d’aquestes dues llengües. No recomanem escriure caràcters ciríl·lics, àrabs o xinesos, ja que podria suposar una demora en el lliurament.
  • Recorda que si ens portes la tramesa després de les 17:00 h el termini de lliurament començarà a partir de l’endemà.

Preu

Si vols que et fem una oferta personalitzada, deixa’ns les dades en aquest formulari.