Paq Premium Internacional

La destinació de la teva tramesa és arribar a temps, a qualsevol lloc del món.

Des de

38,95 €

ENVIAR
Paq Premium Internacional Des de 38,95 € ENVIAR

Serveis addicionals

Assegurances

Assegura encara més els documents o mercaderies més importants
MÉS INFO
Selecciona ENVIAR i registra prèviament les teves trameses de manera online per agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus de tramesa vols fer, completa les dades i si hi vols incloure algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paq Premium Internacional és la millor opció per a aquelles trameses que no poden esperar a arribar molt lluny:

  • Màxima rapidesa: trameses urgents i sempre a temps.  
  • Més seguretat: lliuraments al domicili i sota signatura del destinatari.
  • Per la teva tranquil·litat: àmplia cobertura gràcies a la xarxa EMS i unes garanties excepcionals. L’EMS és un servei de correu exprés especial per a trameses internacionals ofert pel servei postal de cada país que participa en el procés de la tramesa. A més, si ets Client amb Contracte i et vols assegurar que el teu paquet arriba a la seva destinació, pots sol·licitar la gestió d’incidències i retorn d’informació.
  • A tot arreu: per a les destinacions internacionals que admetin aquest servei.

Detall d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un munt de productes disponibles a la nostra botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 200 cm, sense que la dimensió més gran superi els 105 cm.
  • Rotlle o tub: llarg = 100 cm i diàmetre = 15 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9.
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que la dimensió més gran sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.

I que no superi els 30 kg de pes real! (Segons el país de destinació.)


A més, si ets Client amb Contracte pots enviar fins a 10 paquets amb l’opció Tramesa Multipaquet.

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només falta que ens diguis on vols que el portem:

  • És important que les teves dades i les del destinatari estiguin en un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar la tramesa aquí mateix.
Què és el pes volumètric

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties internacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament es calculen des de l’origen a l’oficina d’admissió a Espanya fins als grans nuclis urbans del país de destinació. El temps de trànsit a la resta del territori es pot veure incrementat en 1 o 2 dies addicionals.
  • A més, si la tramesa s’admet després de les 14:00 h a les capitals de província i de les 13:00 h a la resta del país, el termini de lliurament començarà a comptar a partir de l’endemà al de l’admissió.
  • El temps que les trameses romanen guardades a la duana d’origen i/o destinació no es comptabilitza en calcular el termini de lliurament, per això és important consignar totes les dades d’una manera clara a la documentació postal, així com aportar els documents necessaris que agiliten els tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etcètera).

Per deteriorament:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: fins a un màxim de 52,98€ segons el valor del deteriorament de la tramesa. A l’import de la indemnització cal sumar la tarifa abonada i l’Assegurança si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 3.000€. 
  • Condicions: si una tramesa internacional gestionada per Correos és rebuda amb l’embalatge deteriorat cal que el destinatari, abans de signar la recepció de la tramesa, notifiqui la incidència a l’empleat postal i sol·liciti que s’aixequi una acta de danys. A més, ha de contactar amb el remitent perquè faci la reclamació corresponent amb Correos.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • A Correos ens reservem el dret d’avaluar si el paquet estava correctament protegit per garantir la integritat del contingut. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.

Per pèrdua:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada + 52,98€ + el valor assegurat en el cas que hagi estat contractat, la cobertura màxima del qual són 3.000€.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i lliurar el teu enviament al més ràpid possible.

Localitza la teva oficina de Correos més propera i porta’ns la teva tramesa. Tingues en compte que els terminis de lliurament depenen del país de destinació:

  • Per calcular els terminis de lliurament hem comptat en dies feiners, tant del país d’origen com del de destinació.
  • El termini de lliurament comprèn des que rebem el paquet en una de les nostres oficines fins que el lliurem a la ciutat de destinació. Per portar-lo a algun lloc dels afores podem necessitar entre 1 i 2 dies més.
  • No comptem els dies de retard que puguin sorgir per causes alienes a Correos com ara tempestes, vagues o conflictes col·lectius.
  • Tampoc no comptem els dies que les trameses romanen a les duanes. Per això és molt important que escriguis clarament totes les dades en un lloc visible de l’embalatge i que aportis els documents necessaris per als tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etcètera).
  • Si la tramesa va dirigida a un Apartado Postal o Llista de Correos comptarem els dies des que admetem la tramesa en una de les nostres oficines fins que la dipositem a la seva destinació o rebem l’avís corresponent.
  • El termini de lliurament per a una tramesa amb preregistre online comença a partir que ens la portis a Correos.
  • Escriu les dades de la teva tramesa en espanyol o anglès. Si ho fas en l’idioma del país de destinació, no t’oblidis d’incloure una traducció a alguna d’aquestes dues llengües. No recomanem escriure caràcters ciríl·lics, àrabs o xinesos, ja que podria suposar una demora en el lliurament.
  • Recorda que si ens portes la tramesa després de les 17:00 h el termini de lliurament començarà a partir de l’endemà.
Condicions dels serveis de paqueteria internacional - octubre 2019 Terminis de lliurament del Paq Premium Internacional Annex I. Condicions per als terminis de lliurament de paqueteria internacional

Preu

Si vols que et fem una oferta personalitzada, deixa’ns les dades en aquest formulari.