Paq Frío

No cal que siguis un magatzem ni que sol·licitis el repartiment de mercaderia a l’engròs! Si necessites fer una tramesa puntual en la qual és essencial conservar la cadena de fred, Correos és la teva salvació.

FER UNA TRAMESA
Paq Frío FER UNA TRAMESA

Serveis addicionals

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Valor declarat

Aplicable a cada tramesa, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Lliurament exclusiu al destinatari

L’enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver-ne identificat la identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, tot i comptar amb l’autorització signada. Hi ha l’opció d’incloure dos destinataris.

Com es fa l'enviament

Descriu les teves trameses i registra els destinataris als quals vols enviar els paquets. 
Tria les capses isotèrmiques que s’adaptin més bé a les teves necessitats. 
Selecciona el rang de temperatura que cal per transportar els productes.
Indica’ns el lloc i la data en què hem de fer la recollida.
Ja ho tens gairebé a punt! Només et faltarà fer el pagament.
Contactarem amb tu per concertar l’hora de la recollida de la mercaderia. 

Informació del producte

Què és Correos Frío?

Correos Frío és el nou servei que hem dissenyat per a la distribució de les teves trameses a temperatura controlada. Apostem per anar de bracet amb tu. T’ajudem perquè els teus lliuraments urgents i amb necessitats de conservació especials sempre compleixin les expectatives dels teus clients.

Formats de capses isotèrmiques

Posem a la teva disposició tres formats de capsa isoterma amb diferents capacitats per adaptar-nos al màxim a les teves necessitats:

Capsa isotèrmica petita:

  • Mides exteriors (cm): 36 x 36 x 37
  • Mides interiors (cm): 16 x 16 x 16
  • Volum útil: 4,57 L
  • Pes (kg): 8,5
  • Pes disponible per introduir el producte (kg): 31,5

Capsa isotèrmica mitjana:

  • Mides exteriors (cm): 42 x 43 x 43
  • Mides interiors (cm): 22 x 22 x 22
  • Volum útil: 11,69 L
  • Pes (kg): 13,4
  • Pes disponible per introduir el producte (kg): 26,6

Capsa isotèrmica gran:

  • Mides exteriors (cm): 47 x 47 x 48
  • Mides interiors (cm): 28 x 28 x 28
  • Volum útil: 22,18 L
  • Pes (kg): 17,9
  • Pes disponible per introduir el producte (kg): 22,1

Important! Recorda que, independentment de la mida, les trameses no poden superar els 40 kg de pes real (capsa + contingut).

Informació del servei de Recollides i Lliuraments Paq Frío

  • Serveis de Recollides Paq Frío (Península i Balears):

Durant el procés de contractació, una vegada que ens indiquis l’adreça de recollida, es mostrarà un calendari en el qual podràs seleccionar la data en què vols que fem la recollida.

El dia de la recollida Correos contactarà amb tu per telèfon per concertar l’hora de recollida a l’adreça establerta com a remitent.

El servei de recollides es duu a terme de dilluns a divendres, no es fan recollides els dissabtes, diumenges ni festius** (** és d’aplicació en funció del calendari de dies festius de la localitat del remitent).

  • Servei de Lliuraments Paq Frío (Península i Balears):  

    • El servei de lliurament als destinataris es duu a terme de dilluns a divendres, no es fan lliuraments els dissabtes, diumenges ni festius.
    • Des del moment de la recollida a l’adreça del remitent, el lliurament es duu a terme en 24/48 hores segons origen/destinació.
    • Per a lliuraments a les Balears, el termini es veurà incrementat en 24 h addicionals.
    • És important que tinguis en compte que les comandes recollides els divendres no podran ser lliurades fins dilluns o dimarts següent segons origen/destinació.
    • S’efectuarà el lliurament a l’adreça indicada com a destinatari en horari de matí o tarda (sempre que el CP establert com a destinatari tingui disponible servei de lliurament en torn de tarda) 
*La preparació de les comandes es fa a Madrid, es tindrà en compte per a l’aplicació dels terminis el calendari de dies festius de la localitat esmentada.

 

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data de lliurament de la tramesa.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament només es compliran si l’admissió s’ha fet abans de les 16:00 h. Si no és així, el termini es pot incrementar 1 dia.
Per deteriorament:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: en els 7 dies naturals següents al lliurament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022).
  • Si ets un client sense contracte, la indemnització mínima per al Paq Frío és de 40 €. És a dir, si el càlcul de la indemnització no assoleix aquesta xifra, t’indemnitzarem igualment. 
  • En aquesta mena d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
  • Et demanem que no oblidis la documentació que has d’aportar quan facis qualsevol mena de reclamació. Et sol·licitarem fotos de l’embalatge i del contingut deteriorat per comprovar-ne el dany.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut, que disposi d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paquete Premium i clients sense contracte. 
  • Si la tramesa porta Valor Declarat o Assegurança a Tot Risc, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.

 

Condicions dels Serveis de Paqueteria Nacional
Condicions Particulars del servei Paq Frío
Política de Protecció de Dades de Mi Oficina

Preu

Consulta les tarifes disponibles per a Paq Frío 
Tarifes Paq Frío

Hauries de saber

Preguntes freqüents

He de fer una tramesa de Correos Frío de manera puntual, puc contractar-la des de la pàgina web?

Pots fer la tramesa seleccionant l’opció ‘Paq Frío’ i fent clic al botó ‘FES UNA TRAMESA’, posteriorment has de seguir els 4 passos que es detallen i acabar el procés de pagament per tancar la contractació del servei.

He contractat una tramesa de Paq Frío des de la pàgina web. Quan contactarà Correos amb mi per passar a recollir el producte?

Així que contractis el servei, rebràs un justificant amb tots els detalls de la comanda.  En aquest moment, des de Correos ja estarem preparant la capsa isoterma amb el rang de temperatura necessari que ens hagis sol·licitat prèviament. Una vegada que estigui a punt, contactarem amb tu com més aviat millor a través del número de telèfon que ens facilitis per concretar la data i l’hora de recollida del producte al teu domicili o magatzem.

Puc modificar el domicili on s’ha de dur a terme la recollida després d’haver contractat el servei?

 Ho sentim molt! De moment no és possible modificar el domicili de recollida una vegada que contractis el servei.

Quan Correos vingui a recollir el producte, com l’he de tenir preparat?

Anirem al teu domicili amb els elements necessaris per poder mantenir la temperatura idònia del producte. Per a aquest tipus de transport a temperatura controlada també és important que el producte que necessitis transportar es trobi precondicionat en el rang de temperatura en el qual es vagi a dur a terme el transport.

Et preguem que t’asseguris que el paquet hi cabrà a l’interior de la classe de capsa que hagis seleccionat.

Des del moment que Correos reculli el producte al meu domicili, quant trigarà a arribar al destinatari?

Ens comprometem a complir un termini de lliurament d’entre 24 - 48 hores segons l’origen i la destinació per al primer intent de lliurament dins de la Península.

Si el destinatari no és al seu domicili, Correos li deixarà un avís d’arribada perquè vagi a recollir-lo a una oficina de Correos?

Ho sentim, aquesta opció no està disponible. Amb l’objectiu de garantir que la cadena de fred es conserva perfectament, les trameses de Correos Frío només es poden lliurar al domicili del destinatari. En cap cas no s’avisaran perquè el destinatari les reculli en una oficina de Correos.

El servei inclou 2 intents de lliurament al destinatari. En cas que no es pugui fer el lliurament, el producte es tornarà al remitent.

 

Com puc saber si el meu producte ha arribat en bon estat?

Monitorem les alertes de temperatura, humitat, cops i obertures de totes les trameses de Correos Frío. En el moment del lliurament, el nostre repartidor o repartidora mostrarà al destinatari el datalogger inclòs a la capsa que indica si hi ha hagut o no alertes de temperatura des que es va recollir el producte.

He de fer servir el servei de Paq Frío habitualment, és possible formalitzar un contracte amb Correos per fer aquesta mena de trameses?

És clar que sí. Et convidem a emplenar el formulari de sol·licitud d’informació i un dels nostres assessors o assessores es posarà en contacte amb tu per parlar sobre les teves necessitats i fer-te una proposta personalitzada que compleixi les teves expectatives. 
Formulari

Com embalar la meva tramesa de manera adequada?

Tria la capsa isoterma que s’ajusti a la tramesa, amb la capacitat adequada i capaç de suportar el pes que conté.

T’has d’assegurar que la mercaderia no rebi cops evitant que quedin buits a l’interior; només hauràs d’introduir el teu producte en una capsa o bossa que permeti que el producte no es mogui a l’interior de la capsa isoterma i assegurant-te que entrarà dins de la capsa isoterma que hagis escollit.

Addicionalment també pots introduir el teu paquet a la bossa que et lliurarà el nostre repartidor o repartidora per ubicar-lo sense incidències dins de la capsa isoterma en la qual viatjarà la tramesa.