Correos Add

Estandarditzem i enriquim les teves bases de dades per optimitzar les teves campanyes comercials.

Per què a Correos.

Perquè som experts a traduir la informació desestructurada de les teves bases de dades en informació ordenada i de qualitat:

Optimització de les teves campanyes gràcies a la millora de les trameses. 
Contribueix a evitar frau
Enriqueix la teva base de dades amb informació que et permet conèixer millor el client
Millora de les teves comunicacions comercials amb adreces fiables i de qualitat.
Estalvi de costos que es poden evitar en el desenvolupament d’una campanya.
Marca la diferència entre la teva competència i aconsegueix una difusió més gran.
Màxima comoditat per a la teva empresa, ja que des de Correos ens encarreguem de tot. 

Vols saber-ne més?

Escriu-nos a correosdirecto@correos.com i et farem una proposta a mida.

Quins serveis inclou Correos Add?

Normalització informatitzada d’adreces: tractament automatitzat de fitxer que normalitza o elimina còpies duplicades de dades repetides a fi de reduir l’error en la tramesa de les comunicacions.

Normalització manual d’adreces:tractament manual de fitxer que normalitza adreces quan els processos automatitzats no han acabat de millorar la qualitat de les dades.

Enriquiment informatitzat d’adreces: incorporació dels codis INE de població i via, la secció censal i la coordenada de l’adreça a cada registre del fitxer per aconseguir un geoposicionament correcte del registre que millori les trameses

Enriquiment amb informatitzat cadastral de l’adreça: incorporació a totes les adreces normalitzades que hagin estat donades d’alta al Registre Cadastral de la informació pròpia del portal tractat, sempre vinculada a una referència cadastral que actuaria com a identificador unívoc de l’adreça normalitzada.

Captura d’informació a mida: a Correos disposem d’una xarxa de més de 20.000 carters a tot el territori nacional que cada dia recorren la seva zona de repartiment. Així, captem informació tant de forma activa com passiva: recollida de dades, mesuraments, avaluacions o enquestes.  Aquest servei permet ser una nova font d’informació clau per a les empreses que requereixin fer auditories de Facing, captures de coordenades, realització d’enquestes tant a empreses com a particulars, actualització de la base de dades o elaboració de certificacions i validacions tant a empreses com a cases.

Preguntes freqüents

Què és la normalització informatitzada d’adreces?

Consisteix en un tractament automatitzat de fitxer que normalitza i estandarditza diferents dades de cada un dels registres:

  • Denominacions del domicili: relaciona poblacions o vies i hi afegeix informació geogràfica essencial de tipus estadístic que facilita els processos d’identificació de duplicats.
  • Codis postals: assigna o corregeix el codi postal corresponent a l’adreça normalitzada.
  • Denominació de localitat: assigna o corregeix el nom oficial de la localitat on s’ubica l’adreça normalitzada.

D’altra banda, detecta les dades repetides al fitxer i n’elimina les còpies duplicades. Així, mitjançant processos d’agrupació, consolida la informació de la base de dades.

Abans de fer un procés de normalització es requereix un diagnòstic del fitxer per normalitzar, és a dir, una estadística que permet aproximar les possibilitats de normalització i l'enriquiment que té cada fitxer. A més, aporta un "mesurament" de la qualitat de les dades que resulta després de fer un procés de correcció o d’enriquiment.

Com millora Correos Add la captació de clients?

A més d’organitzar-te les bases de dades per optimitzar les teves campanyes comercials, des de Correos t’oferim la possibilitat de crear una landing page que et permetrà captar i generar leads per aconseguir el registre de clients potencials.

A canvi, es brinda un incentiu a l’usuari, com ara concursos, cupons de descompte, proves de producte o visites comercials.

Després de l’accés del client a la pàgina a través d’un codi QR, BIDI o enllaç, és fonamental mantenir i cobrir les expectatives que la comunicació comercial ha generat per poder captar així els leads desitjats.

El factor més important és motivar l’usuari perquè ompli el formulari, per la qual cosa és essencial que la informació de la landing sigui clara i de qualitat. Una vegada que l'usuari hagi emplenat el formulari, se li enviarà un correu electrònic d'agraïment i la informació recollida es desarà en un fitxer perquè puguis començar la interacció.

Quina és l’operativa?

El gestor comercial recull la informació que el client ha sol·licitat i Correos Directo analitza la petició. Posteriorment, s’elabora una proposta comercial per presentar al client, dissenyada a la seva mida.

Una vegada l'interessat accepta la proposta, el termini de lliurament varia segons la complexitat del treball:

  • Baixa: 2 dies.
  • Mitjana: 3 dies.
  • Alta: 5 dies.

Quant costa aquest servei?

La tarifa (impostos no inclosos) variarà en funció del servei prestat i del volum de registres per tractar. Per a fitxers amb un volum inferior a 5.000 registres:

  • Normalització informatitzada d’adreces: 0,02 € registre.
  • Normalització manual d’adreces: 0,25 € registre.
  • Enriquiment informatitzat d’adreces: 0,01 € registre.
  • Captura d’informació a mida: pressupost a mida

T’oferim preus especials en funció del volum de la teva base de dades

Impostos:

  • Península/Balears: IVA (21%).
  • Canàries: IGIC (7%).
  • Ceuta o Melilla: IPSI (9% a Ceuta i 4% a Melilla).