Campanya de màrqueting per correu electrònic

Incrementa l’abast del teu negoci i millora la fidelització dels teus clients.

Des de

60€

Per què a Correos

Perquè et presentem l’opció ideal per millorar la relació amb els teus clients:

T’oferim l’opció de comunicació directa més econòmica i menys invasiva.

Analitzem els enviaments de màrqueting per correu electrònic en temps real.

Fem i t’enviem un informe sobre els correus electrònics que han causat error o que han rebotat. 

Programa els enviaments en funció de les hores que més funcionen

Comptem amb un equip que t’ajudarà amb el disseny del missatge de correu, així com amb la creació del teu landing page. 

Informació del producte

El màrqueting per correu electrònic s’integra dins del concepte de “màrqueting de permís”, que es basa a obtenir prèviament el consentiment exprés per part de l’usuari abans d’establir-hi cap relació. D’aquesta manera, podràs assegurar-te que només els usuaris interessats o que ho hagin sol·licitat rebin els teus missatges electrònics.

Aquest consentiment implica que les teves comunicacions no resultaran molestes o intrusives, ja que tindràs la predisposició de l’usuari per conèixer la informació de la teva marca.

La freqüència d’enviament d’una campanya de màrqueting per correu electrònic varia segons les necessitats de l’empresa, encara que el normal és enviar de 2 a 3 correus electrònics al mes (28,48%) o només un de mensual (25,32%). Recorda que enviar més correus electrònics no és la clau per sobresortir entre la competència, al contrari, saturaràs la safata d’entrada dels teus clients i no voldran continuar rebent la teva informació.

L’important és tenir clars quins són els teus objectius i enviar contingut de qualitat, tenint en compte que són diverses les metes perseguides:

  • Generar vendes: 47,47%
  • Generar leads: 46,83% 
  • Generar trànsit o visites: 42,40%
  • Generar lead nurturing: 23,42%

Utilitza diferents mètriques per avaluar els resultats i el funcionament de les teves campanyes de màrqueting per correu electrònic:

  • Taxa de clics: el 47,47% de les empreses afirma que durant els últims 12 mesos s’ha mantingut, davant del 40,51% que assegura que s’ha incrementat, tot i que baixa un punt respecte a la xifra que registrem el 2017 (41,52%).
  • Taxa d’obertura: el 45,57% de les empreses declara que s’ha incrementat durant l’últim any (això representa gairebé un 4% més que en els resultats de l’estudi el 2017), davant del 44,94% que afirma que s’ha mantingut sense canvis.
  • Conversió: per al 48,73% de les empreses, la inversió realitzada en accions de correu electrònic suposa menys del 10% del total del pressupost de màrqueting, la qual cosa representa 8 punts menys respecte a la xifra del 2017 (56%). No obstant això, s’ha reflectit un augment significatiu d’empreses que inverteixen entre un 20% a un 40% del pressupost en màrqueting per correu electrònic.
  • ROI: el 29,75% de les empreses enquestades afirma que el total d’ingressos generats per màrqueting per correu electrònic suposa el 10% de la inversió realitzada. És per això que el 55,70% dels enquestats mantindrà la inversió destinada al màrqueting per correu electrònic durant els propers mesos, mentre que un 37,97% assegura que l’incrementaran. 

Així com dues modalitats per adaptar-nos a les necessitats del teu negoci:

  • Butlletí electrònic: es tracta d’una publicació periòdica amb una temàtica d’interès per a l’usuari, el contingut habitual del qual sol ser notícies, novetats, llançaments, o articles sobre els productes i l’empresa. El seu objectiu principal és crear valor a llarg termini, ja que inclou contingut rellevant i ofertes especials per a l’usuari.
  • Publitramesa: es tracta de l’enviament publicitari personalitzat a un client ja fidelitzat que permet mantenir-hi el contacte i millorar la relació.
  • El format és gràfic i amb poc text, i s’hi poden incloure notes d’agraïment, felicitacions per un esdeveniment personal, promocions, notícies o el llançament d’un nou producte o servei. Té un objectiu comercial a curt termini i permet arribar als clients d’una manera ràpida i econòmica.

Preus:

Consulta les nostres tarifes, a Correos tenim les millors:

  • 5.000 trameses: 60€
  • 10.000 trameses: 90€
  • 20.000 trameses: 150€
  • 30.000 trameses: 220€

Els missatges electrònics s’hauran d’enviar en els 12 mesos següents des de la contractació del servei en un màxim de 3 enviaments.