Recomanacions
- El missatge: ha de ser rellevant per al destinatari, ja que el rebrà al seu mòbil. Assegura’t que el que has de dir li importa i aporta.
- L’oportunitat i presentació: triar el moment per presentar-se és tan important com el missatge. Per als primers enviaments i sobretot si no és client habitual, recorda posar el nom de la teva empresa dins del missatge a més de com a remitent. A més, et recomanem que enviïs sempre la campanya de dilluns a divendres i en un horari de dia, per assegurar-te de no molestar.
- Curt i concís, però amb to amigable: afegeix-hi signes d’exclamació, emojis, o una salutació que humanitzi el missatge, tenint en compte que ha de ser curt i agradable. Si tens la dada, esmenta el nom de la persona o de l’empresa receptora; és un gest molt personal que marcarà la diferència.
- El cupó i l’oferta, sempre en majúscules: han de destacar dins de la teva promoció perquè siguin reconeguts d’un cop d’ull.
- Tria les paraules clau del missatge: pensa en el missatge que vols comunicar, tria 2 o 3 paraules clau i escriu un missatge curt esmentant aquestes paraules.
- Respecta sempre els desitjos del destinatari: facilita que l’usuari pugui donar-se de baixa, ja que és important que senti que pot deixar de rebre els teus missatges si en algun moment ho desitja.
- Aporta-li més informació: crea la teva pròpia landing per poder comunicar tot el que necessites en uns quants caràcters, i adjunta l’enllaç al cos de l’SMS. D’aquesta manera, l’usuari podrà ampliar informació sobre el teu negoci si ho vol.
Preus:
Consulta les nostres tarifes, a Correos tenim les millors:
- 1.000 trameses: 60€
- 3.000 trameses: 140€
- 5.000 trameses: 210€
- 10.000 trameses: 400€
Els SMS s’hauran d’enviar en els 12 mesos següents des de la contractació del servei i en un màxim de 3 enviaments.