Correos Market

Fes-te venedor i expandeix el teu negoci Si tens una empresa a Espanya i vols vendre els teus productes per tot el país, fes-te venedor al nostre marketplace. És molt senzill i no requereix cap inversió ni risc, només segueix aquests passos i des de Correos ens encarreguem de tota la resta. VULL VENDRE
Correos Market VULL VENDRE

Característiques:

Sense comissions de venda

Ven els productes físics sense comissions de venda ni despeses de gestió.

Visibilitat del teu negoci

Gràcies a Correos Market els productes podran arribar a tot el territori nacional i a Portugal.

Integració amb la logística del Grupo Correos

Posem a la teva disposició enviaments adaptats i solucions com l’emmagatzematge de productes, la preparació dels enviaments o altres serveis de valor afegit.

Correos Market

Com funciona el nostre marketplace: informació i condicions

Criteris d’admissió

Correos Market és el marketplace que aposta per vendre només productes d’empreses nacionals. Amb l’objectiu de fomentar la xarxa nacional empresarial, tots els venedors han de ser persones físiques o jurídiques autoritzades, estar adscrites a la seva activitat econòmica i disposar d’un CIF/NIF espanyol.

Els venedors han de complir la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cadascuna de les categories).

Garantir el benestar de la comunitat de Correos Market és una de les nostres prioritats. Per això, ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial de tots els venedors que no compleixin els requisits necessaris, o que per la seva activitat, contingut o identitat, es consideri que atempten contra els valors generals del grup de Correos.

Trameses

El nostre objectiu és ajudar-te a  portar el teu negoci al nivell següent. Volem treballar de costat amb tu i fer arribar les teves comandes amb les màximes cobertures i garanties de lliurament.

Cuidem al màxim el procés d’enviament. Amb aquest objectiu, l’enviament de les comandes es fa de dilluns a divendres (festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium o Paq Estándar, a elecció del comprador.

El client final té a la seva disposició diferents opcions de lliurament: a domicili, en una oficina de Correos o en un CityPaq .

  • A domicili: el client rep la comanda a casa seva, i l’avisem prèviament del lliurament per SMS o correu electrònic. Per fer-ho, ens ha de facilitar l’adreça, i es responsabilitza de la veracitat i l’autenticitat de les dades proporcionades. Amb aquest servei es fan dos intents de lliurament, de manera que, si no es pot fer a causa del pes o el volum del paquet o de les característiques de l’habitatge, el lliurament es fa a la porta del carrer o a l’oficina de Correos que hi hagi més a prop, després d’haver-ho acordat prèviament amb el client. Una vegada a l’oficina, disposa de 15 dies hàbils per recollir-la.
  •  En una oficina de Correos: el client pot recollir la comanda a l’oficina que triï durant un termini de 15 dies hàbils, a partir de l’endemà d’haver rebut l’avís de lliurament per SMS o correu electrònic.
  •  L’horari d’enviament és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 els dissabtes.

Et mantindrem sempre informat de l’estat dels enviaments. Com? Des del nostre localitzador, on també pots consultar les causes de devolució o error en el lliurament i les mesures que hem adoptat per solucionar-ho.

Si en el primer intent de lliurament no hem pogut lliurar el paquet, no pateixis! El segon intent de lliurament es fa l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Formes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguin aplicables en la seva oferta i les despeses addicionals que li siguin repercutits, si escau. D’aquesta manera, el client podrà conèixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al carretó de compra, ja que no ha d’assumir cap despesa d’enviament.

Fer una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en aquell moment, de manera que no podran ser modificats sense l’acord exprés de les dues parts.

Les formes de pagament són targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà a l’extracte de la targeta anirà a nom de Correos. Recorda que, de vegades, es poden produir retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que el client vulgui una factura de la compra, des de Correos en tramitarem la sol·licitud i t’avisarem perquè la puguis emetre a temps.

Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, has d’informar Correos immediatament de la manca de disponibilitat i et tornarem la quantitat que haguessis abonat.

Una vegada hagi estat autoritzat el pagament en fer una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que l’acceptis. En el cas que haguessis de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no farà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou al compte del client. Aquest procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, per la qual cosa el client ha d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc a l’hora d’alliberar l’import al seu compte.

Comandes

A Correos Market busquem que els teus clients potencials et coneguin i ja no s’oblidin de tu . Per això, tenim un truc màgic: la teva fitxa de producte és, sens dubte, la clau de venda. És important cuidar-la, ja que és la teva carta de presentació i, per tant, el primer impacte comunicatiu que reben de part teva. 

Només has d’emplenar la plantilla de fitxa que t’enviarem amb la informació corresponent per comunicar al client les característiques essencials del producte. L’objectiu de la fitxa en general i sobretot de la descripció i la fotografia és motivar la compra dels usuaris. T’ho expliquem tot:

  •  El client pot afegir al carro els productes i les unitats que necessiti, i els productes poden ser de diferents venedors. Per adquirir-los hi ha dues opcions, comprar com a convidat o iniciar sessió. Hi ha alguns productes en què sí que s’ha de fer un registre obligatori previ a la compra.
  • El client ha de facilitar les dades amb exactitud perquè els enviaments arribin correctament sense incidències. A més, ha de llegir i acceptar la casella corresponent, ja que les dades s’incorporen a la base de dades. D’aquesta manera, podem processar la comanda i facilitar-ne el lliurament.
  • Una vegada que el client ha fet aquests passos, ja només ha de confirmar la comanda i fer el pagament a través de crèdit, dèbit o PayPal .
  • Confirmada la transacció, el client rep un missatge electrònic en un termini de 24 hores en què se l’informa si la comanda s’ha confirmat i se li carrega el pagament segons el mètode acordat en el moment de fer la compra. Si la comanda es confirma, el client rep un altre missatge electrònic amb una descripció dels productes adquirits i el número de comanda, que garanteix que la compra s’ha fet correctament. Si el client no rep aquest missatge electrònic, pot ser a causa d’una fallada eventual de la xarxa o d’algun error en l’adreça electrònica indicada. En ambdós casos, des de Correos us aconsellem que el client contacti amb nosaltres 
  •  En cas que el client ja estigui registrat, la comanda queda desada a la seva Àrea Privada, el Merchant Portal.  Pot accedir a aquesta plataforma sempre que li calgui amb l’usuari i la contrasenya proporcionats en fer el registre. Si el client no està registrat, no hi ha cap problema, li enviem el número i el seguiment de la comanda a l’adreça electrònica indicada durant la compra perquè la pugui localitzar en tot moment.

Gestionem les teves vendes en temps real! En el moment que els clients facin les compres, t’enviem un missatge electrònic d’avís perquè posis fil a l’agulla i puguis començar a preparar les comandes.

Important! Tenir sempre actualitzat l’estoc dels productes et permetrà gestionar correctament les comandes i que l’experiència de compra sigui perfecta. A més, a través del Merchant Portal pots gestionar els productes adquirits per cada client i generar les etiquetes d’enviaments perquè les comandes passin a la fase de dipòsit.

Devolucions

A Correos Market ens agrada ser flexibles. Per això, atorguem als venedors i les venedores el poder d’establir les seves pròpies polítiques de devolució. Per part nostra, quan sorgeix una incidència d’aquesta mena, posem en contacte el client final amb els venedors perquè trobin junts la millor solució per a la devolució. 

Malgrat això, és important recordar que, d’acord amb el que disposa la legislació en la normativa vigent, el client no pot tornar els productes següents:

  • Aliments que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa.
  • Precintats que no siguin aptes per ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que s’hagin desprecintat després del lliurament.
  •  Personalitzats en què el client hagi pogut modificar el producte original d’alguna manera amb la inserció d’algun detall únic i personal, com ara la serigrafia d’un nom o la implantació d’una fotografia. 

El venedor, a més, ha d’assumir les obligacions derivades de la llei de consum i oferir al client la possibilitat de deixar sense efecte el contracte formalitzat, fet que ha de notificar a l’altra part en el termini de 14 dies naturals des que es va lliurar la comanda:

  • En cas que el client hagi adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se li hagin lliurat per separat, el termini comença a partir del dia en què va rebre l’últim producte.
  • En cas que el client torni el producte sense l’embalatge original, se li pot reemborsar una quantitat inferior a la que va abonar durant la compra.
  • Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos d’una comanda que el client vol tornar, s’ha de posar en contacte amb Correos. Som nosaltres qui ens encarreguem de reemborsar al client la quantitat que va abonar per la compra. 

Reclamacions

Una de les qüestions que preocupen més al consumidor és tenir clar davant de qui s’ha de reclamar en cas de qualsevol mena d’incidència en la compra d’un producte. 

Els litigis a través de Correos Market se solucionen directament entre el client i el vendedor, amb l’activació del protocol necessari per detectar usos indeguts en els processos de compra o devolució.

En cas que el venedor i el client tinguin la condició d’empresari i consumidor d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis en línia a través de la qual els clients podran sotmetre les seves reclamacions.

Responsabilitats

Correos no és responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable en accedir a Correos Market o en utilitzar les informacions que conté el web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguin fer dels noms de les marques o dels productes que consten a Correos Market.
  • L’ús que es faci de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i les omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguin vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa o problemes derivats del sistema informàtic, programari de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produeixin per interferències voluntàries i involuntàries pel mal ús del servei: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, danys a la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol altra que afecti o pugui afectar el funcionament dels equips servidors i la informació que aquests emmagatzemen.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, fallades de maquinari o programari i similars.
  • Les fallades ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor és el responsable de proporcionar aquesta informació amb prou antelació per no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, inclosa la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o similars.
  • Els danys i perjudicis de qualsevol mena que pugui patir el venedor o tercers, a causa de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o per causes imputables a tercers proveïdors de serveis.
  • Possibles incidències en els productes publicats a Correos Market, tota la responsabilitat de les quals és del venedor.
  • La demora o l’incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Aquesta disposició no afecta el dret del client de rebre la seva comanda en el període de temps estimat, o el reemborsament corresponent en el cas que el venedor no pogués subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat és exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com formar part de Correos Market en només 4 passos

Envia’ns el formulari: fes-nos saber que vols formar part de Correos Market 
Contactem amb tu: ens posem en contacte amb tu per dissenyar l’acord de col·laboració perfecte per a tu. 
Signa el contracte: una vegada acordem les condicions ideals del contracte, només cal signar-lo. 
 Comença a vendre: ara sí. Després de signar el contracte... Mans a l’ordinador! És l’hora de començar a vendre.

Preguntes freqüents

Què és Correos Market?

És la plataforma creada per Correos per donar visibilitat als productors locals de zones rurals en l’àmbit nacional i fomentar el consum local, reduint els mitjancers per oferir varietats autòctones en qualsevol part geogràfica.

Com puc vendre a Correos Market?

Tots els productors artesans que venguin productes fabricats o tractats a Espanya poden vendre a través de Correos Market. Per a això, t’has de registrar en el formulari que pots trobar en aquesta pàgina. Després d’emplenar el formulari, un agent de Correos et contactarà per donar-te la informació necessària i iniciar el procés comercial.

Hi ha despeses d’enviament?

Els productors que venguin a Correos Market signaran un contracte de paqueteria, si ja no són clients, per fer els enviaments a través de les oficines de Correos.

Puc enviar a qualsevol part d’Espanya?

Els productes de Correos Market es poden enviar a tots els punts del territori espanyol i a Portugal. Treballem per continuar obrint activitat en països veïns.

Quant triga la comanda?

Els productors tenen 48 hores per fer l’enviament des de la seva recepció i, a partir d’aquell moment, arriben en els terminis dels enviaments PaqPremium, que són de 24 a 48 hores.

Els meus productes necessiten cadena de fred; puc vendre a Correos Market?

Els productes que suportin els terminis d’un enviament PaqPremium (24-48 hores) sense deteriorar-se, i amb embalatges adequats, poden ser venuts a Correos Market. Correos no disposa de transport refrigerat.

Encara tens dubtes? Explica’ns-els!

Truca’ns al 915 197 197. De dilluns a divendres (tret de dies festius) de 10.00 a 18.00.

Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 hores market@correos.com