Correos Market és el marketplace que aposta per vendre només productes d’empreses nacionals. Amb l’objectiu de fomentar la xarxa nacional empresarial, tots els venedors han de ser persones físiques o jurídiques autoritzades, estar adscrites a la seva activitat econòmica i disposar d’un CIF/NIF espanyol.
Els venedors han de complir la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cadascuna de les categories).
Garantir el benestar de la comunitat de Correos Market és una de les nostres prioritats. Per això, ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial de tots els venedors que no compleixin els requisits necessaris, o que per la seva activitat, contingut o identitat, es consideri que atempten contra els valors generals del grup de Correos.
El nostre objectiu és ajudar-te a portar el teu negoci al nivell següent. Volem treballar de costat amb tu i fer arribar les teves comandes amb les màximes cobertures i garanties de lliurament.
Cuidem al màxim el procés d’enviament. Amb aquest objectiu, l’enviament de les comandes es fa de dilluns a divendres (festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium o Paq Estándar, a elecció del comprador.
El client final té a la seva disposició diferents opcions de lliurament: a domicili, en una oficina de Correos o en un CityPaq .
Et mantindrem sempre informat de l’estat dels enviaments. Com? Des del nostre localitzador, on també pots consultar les causes de devolució o error en el lliurament i les mesures que hem adoptat per solucionar-ho.
Si en el primer intent de lliurament no hem pogut lliurar el paquet, no pateixis! El segon intent de lliurament es fa l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.
Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguin aplicables en la seva oferta i les despeses addicionals que li siguin repercutits, si escau. D’aquesta manera, el client podrà conèixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al carretó de compra, ja que no ha d’assumir cap despesa d’enviament.
Fer una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en aquell moment, de manera que no podran ser modificats sense l’acord exprés de les dues parts.
Les formes de pagament són targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà a l’extracte de la targeta anirà a nom de Correos. Recorda que, de vegades, es poden produir retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.
En el cas que el client vulgui una factura de la compra, des de Correos en tramitarem la sol·licitud i t’avisarem perquè la puguis emetre a temps.
Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, has d’informar Correos immediatament de la manca de disponibilitat i et tornarem la quantitat que haguessis abonat.
Una vegada hagi estat autoritzat el pagament en fer una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que l’acceptis. En el cas que haguessis de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no farà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou al compte del client. Aquest procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, per la qual cosa el client ha d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc a l’hora d’alliberar l’import al seu compte.
A Correos Market busquem que els teus clients potencials et coneguin i ja no s’oblidin de tu . Per això, tenim un truc màgic: la teva fitxa de producte és, sens dubte, la clau de venda. És important cuidar-la, ja que és la teva carta de presentació i, per tant, el primer impacte comunicatiu que reben de part teva.
Només has d’emplenar la plantilla de fitxa que t’enviarem amb la informació corresponent per comunicar al client les característiques essencials del producte. L’objectiu de la fitxa en general i sobretot de la descripció i la fotografia és motivar la compra dels usuaris. T’ho expliquem tot:
Gestionem les teves vendes en temps real! En el moment que els clients facin les compres, t’enviem un missatge electrònic d’avís perquè posis fil a l’agulla i puguis començar a preparar les comandes.
Important! Tenir sempre actualitzat l’estoc dels productes et permetrà gestionar correctament les comandes i que l’experiència de compra sigui perfecta. A més, a través del Merchant Portal pots gestionar els productes adquirits per cada client i generar les etiquetes d’enviaments perquè les comandes passin a la fase de dipòsit.
A Correos Market ens agrada ser flexibles. Per això, atorguem als venedors i les venedores el poder d’establir les seves pròpies polítiques de devolució. Per part nostra, quan sorgeix una incidència d’aquesta mena, posem en contacte el client final amb els venedors perquè trobin junts la millor solució per a la devolució.
Malgrat això, és important recordar que, d’acord amb el que disposa la legislació en la normativa vigent, el client no pot tornar els productes següents:
El venedor, a més, ha d’assumir les obligacions derivades de la llei de consum i oferir al client la possibilitat de deixar sense efecte el contracte formalitzat, fet que ha de notificar a l’altra part en el termini de 14 dies naturals des que es va lliurar la comanda:
Una de les qüestions que preocupen més al consumidor és tenir clar davant de qui s’ha de reclamar en cas de qualsevol mena d’incidència en la compra d’un producte.
Els litigis a través de Correos Market se solucionen directament entre el client i el vendedor, amb l’activació del protocol necessari per detectar usos indeguts en els processos de compra o devolució.
En cas que el venedor i el client tinguin la condició d’empresari i consumidor d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis en línia a través de la qual els clients podran sotmetre les seves reclamacions.
Correos no és responsable en cap cas de:
Truca’ns al 915 197 197. De dilluns a divendres (tret de dies festius) de 10.00 a 18.00.
Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 hores market@correos.com