Ven a través d’Internet per tot el territori nacional i a Portugal sense riscos ni inversions.
A Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial a Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no compleixin els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:
La tramesa de les comandes es fa de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’una tramesa estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons el punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.
A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.
El teu client pot triar si la vol rebre al domicili, a una oficina de Correos o a un Citypaq. Si les característiques d’algun dels teus productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats ho has d’especificar a la mateixa fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament sota signatura a l’adreça indicada:
Recorda que només podrem assegurar la tramesa d’aquests SMS o email d’avís si s’accepten unes condicions:
D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat de les teves trameses en tot moment a través del nostre localitzador, on també podràs consultar les causes de devolució o de l’error en el lliurament i les mesures que hem adoptat per solucionar-ho.
El segon intent de lliurament es farà l’endemà del primer intent per a les destinacions principals, i amb un dia addicional per a les trameses a localitats amb menys de 10.000 habitants.
Els preus dels productes es mostren amb l’IVA inclòs, els increments o descomptes que siguin d’aplicació a l’oferta i les despeses addicionals que, si escau, li siguin repercutides. D’aquesta manera, el client podrà conèixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al carretó de compra, ja que no ha d’assumir cap despesa d’enviament.
Fer una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en aquell moment, de manera que no podran ser modificats sense l’acord exprés d’ambdues parts.
Les formes de pagament són targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà a l’extracte de la targeta anirà a nom de Correos. Recorda que de vegades es poden produir retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.
En el cas que el client vulgui una factura de la compra, des de Correos en tramitarem la sol·licitud i t’avisarem perquè la puguis emetre a temps.
Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, has d’informar Correos immediatament de la manca de disponibilitat i et tornarem la quantitat que haguessis abonat.
Una vegada hagi estat autoritzat el pagament en fer una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que l’acceptis. En el cas que haguessis de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no farà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou al compte del client. Aquest procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, per la qual cosa el client ha d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc a l’hora d’alliberar l’import al seu compte.
Cada producte ha de ser presentat amb una descripció que informi el client de les característiques essencials, de manera que l’inciti a la compra:
Correos informarà cada venedor dels productes que hagin estat adquirits pel client, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.
Recorda que el venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tenir sempre actualitzat l’estoc dels productes que tingui publicats a Correos Market.
El venedor és el responsable de gestionar els productes que hagin estat adquirits pel client utilitzant l’etiqueta d’enviament que processarà a través de la seva àrea de gestió privada.
D’acord amb el que disposa la legislació vigent, el client no pot retornar determinades comandes:
El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor i oferir-li la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que el client torni el producte sense l’embalatge original, se li pot reemborsar una quantitat inferior a la que va abonar durant la compra.
El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer el lliurament de la comanda. En el cas que el client hagi adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se li hagin lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què va rebre l’últim producte.
Per sol·licitar la devolució d’un producte, el client s’ha de posar en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seva fitxa. D’aquesta manera, el venedor és el responsable de gestionar la devolució i d’informar el seu client sobre les conseqüències corresponents.
Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos d’una comanda que el client vol tornar, s’ha de posar en contacte amb Correos perquè siguem nosaltres els qui ens encarreguem de reemborsar al client la quantitat que va abonar per la compra.
Els litigis s’han de solucionar directament entre el client i el venedor, de manera que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas ho exigeix, es procedirà a reexpedir o a reemborsar el producte sol·licitat.
En cas que el venedor i el client tinguin la condició d’empresari i consumidor d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual podràs sotmetre les teves reclamacions.
Correos no és responsable en cap cas de:
Llámanos al 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.
Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h market@correos.com