Correos Market

Fes-te productor i comença a vendre. Si ets artesà i vols vendre els teus productes per tot el país, fes-te productor al nostre marketplace. És molt senzill i no requereix cap inversió ni risc, només segueix aquests passos i des de Correos ens encarreguem de tota la resta. VULL VENDRE
Correos Market VULL VENDRE

Característiques:

Visibilitat del teu negoci

Ven a través d’Internet per tot el territori nacional i a Portugal sense riscos ni inversions.

Rep el Segell de Qualitat Correos

Com a garantia de la qualitat dels teus productes.

Integració amb la paqueteria de Correos

Els teus productes arribaran a temps a tot arreu.

Segell de Qualitat

Informació del producte

Criteris d’admissió

A Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial a Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no compleixin els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:

  • Els productes de Correos Market han estat elaborats, creats o tractats a Espanya.
  • Es compleix la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cadascuna de les categories).
  • Es vetlla per la qualitat dels components, matèries primeres i altres elements utilitzats en els processos de creació, producció o processat dels productes.
  • Als processos relacionats amb l’artesania, es defensa i es potencia la riquesa artística de les creacions i dels processos utilitzats.
  • Les tècniques de creació i els processos de producció es desenvolupen sota la supervisió de Qualitat Correos Market.
  • Es fomenta l’ús de materials naturals amb denominació d’origen garantida.
  • Tots els productors, creadors i distribuïdors han de ser persones físiques o jurídiques autoritzades i han d’estar adscrites a la seva pròpia activitat econòmica.
  • Es valora l’ús responsable i sostenible dels recursos, així com la responsabilitat social amb què es desenvolupen les activitats.

Trameses

La tramesa de les comandes es fa de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’una tramesa estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons el punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.

A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.

El teu client pot triar si la vol rebre al domicili, a una oficina de Correos o a un Citypaq. Si les característiques d’algun dels teus productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats ho has d’especificar a la mateixa fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament sota signatura a l’adreça indicada:

  • Al domicili: el teu client rebrà la comanda a la seva pròpia casa i l’avisarem prèviament del lliurament per SMS o email.  Per fer-ho, ens ha de facilitar la seva adreça i es responsabilitzarà de la veracitat i l’autenticitat de les dades proporcionades. Aquest servei porta associats dos intents de lliurament de manera que, si no es pogués fer a causa del pes o volum del paquet o per les característiques de l’habitatge, s’efectuarà a la porta del carrer o a l’oficina de Correos més propera, després d’haver-ho acordat prèviament amb el teu client. Una vegada a l’oficina disposarà de 15 dies per recollir-la.
  • A l’oficina de Correos: el teu client podrà recollir la comanda a l’oficina que triï durant un termini de 15 dies, a partir d’haver rebut un SMS o email amb l’avís del lliurament.

Recorda que només podrem assegurar la tramesa d’aquests SMS o email d’avís si s’accepten unes condicions:

  • L’horari de tramesa és de 9:00 a 21:00 h de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 h els dissabtes.
  • El client reconeix expressament que la tramesa per part de Correos d’un SMS o email dins d’uns horaris i dies acordats no garanteix que hagin de ser rebuts dins d’aquests paràmetres, per la qual cosa en cap cas no es pot imputar a Correos la responsabilitat de la recepció.
  • El client manifesta i garanteix expressament a Correos que compta amb el consentiment inequívoc del destinatari per facilitar-nos les seves dades de contacte, de manera que li puguem enviar un avís de l’arribada de la seva comanda.
  • El client garanteix que els seus consumidors coneixen i assumeixen la possibilitat que pugui rebre l’SMS o l’email fora dels horaris i dies acordats per raons alienes a Correos, de manera que no ens responsabilitzarà de qualsevol contratemps que se’n derivi.

D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat de les teves trameses en tot moment a través del nostre localitzador, on també podràs consultar les causes de devolució o de l’error en el lliurament i les mesures que hem adoptat per solucionar-ho.

El segon intent de lliurament es farà l’endemà del primer intent per a les destinacions principals, i amb un dia addicional per a les trameses a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Formes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostren amb l’IVA inclòs, els increments o descomptes que siguin d’aplicació a l’oferta i les despeses addicionals que, si escau, li siguin repercutides. D’aquesta manera, el client podrà conèixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al carretó de compra, ja que no ha d’assumir cap despesa d’enviament.

Fer una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en aquell moment, de manera que no podran ser modificats sense l’acord exprés d’ambdues parts.

Les formes de pagament són targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà a l’extracte de la targeta anirà a nom de Correos. Recorda que de vegades es poden produir retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que el client vulgui una factura de la compra, des de Correos en tramitarem la sol·licitud i t’avisarem perquè la puguis emetre a temps.

Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, has d’informar Correos immediatament de la manca de disponibilitat i et tornarem la quantitat que haguessis abonat.

Una vegada hagi estat autoritzat el pagament en fer una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que l’acceptis. En el cas que haguessis de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no farà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou al compte del client. Aquest procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, per la qual cosa el client ha d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc a l’hora d’alliberar l’import al seu compte.

Comandes

Cada producte ha de ser presentat amb una descripció que informi el client de les característiques essencials, de manera que l’inciti a la compra:

  • El client afegirà al carretó els productes que vulgui i les unitats que necessiti, sense importar que els productes siguin de diferents venedors. Per adquirir-los ha d’iniciar sessió, registrar-se o comprar com a convidat.
  • Ha d’indicar les seves dades amb exactitud per evitar confusions o incidències en l’enviament, i ha de llegir i acceptar la casella corresponent, ja que s’incorporaran a la nostra base de dades per tal de poder processar la comanda i de facilitar el lliurament de la compra.
  • Ja només cal que confirmi la comanda i que faci el pagament a través de targeta de crèdit, dèbit o PayPal. El càrrec es farà online a través de la passarel·la de pagament del banc corresponent una vegada s’hagi comprovat que les dades comunicades són correctes. Confirmada la transacció, s’enviarà un correu electrònic a l’adreça indicada prèviament pel client en un termini de 24 hores, on se l’informarà si la comanda ha estat confirmada i se li carregarà el pagament segons el mètode acordat en el moment de la compra. Si la comanda es confirma, el client rep un altre email amb una descripció dels productes adquirits i el número de comanda que garanteix que la compra ha estat efectuada correctament. Si el client no rep aquest correu es pot deure a una fallada eventual de la xarxa o a algun error en l’adreça de correu indicada. En tots dos casos, és aconsellable que el client contacti amb market@correos.com.
  • En el cas que el client ja estigués registrat, la comanda quedarà guardada a la seva Àrea Privada, a la qual pot accedir sempre que li calgui amb l’usuari i la contrasenya proporcionats en el registre. Si el client no estigués registrat, no hi ha cap problema, li enviarem el número i el seguiment de la comanda a l’email indicat durant la compra perquè el pugui localitzar en tot moment.

Correos informarà cada venedor dels productes que hagin estat adquirits pel client, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.

Recorda que el venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tenir sempre actualitzat l’estoc dels productes que tingui publicats a Correos Market.

El venedor és el responsable de gestionar els productes que hagin estat adquirits pel client utilitzant l’etiqueta d’enviament que processarà a través de la seva àrea de gestió privada.

Devolucions

D’acord amb el que disposa la legislació vigent, el client no pot retornar determinades comandes:

  • Productes alimentaris que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa.
  • Productes precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor i oferir-li la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que el client torni el producte sense l’embalatge original, se li pot reemborsar una quantitat inferior a la que va abonar durant la compra.

El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer el lliurament de la comanda. En el cas que el client hagi adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se li hagin lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què va rebre l’últim producte.

Per sol·licitar la devolució d’un producte, el client s’ha de posar en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seva fitxa. D’aquesta manera, el venedor és el responsable de gestionar la devolució i d’informar el seu client sobre les conseqüències corresponents.

Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos d’una comanda que el client vol tornar, s’ha de posar en contacte amb Correos perquè siguem nosaltres els qui ens encarreguem de reemborsar al client la quantitat que va abonar per la compra. 

Reclamacions

Els litigis s’han de solucionar directament entre el client i el venedor, de manera que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas ho exigeix, es procedirà a reexpedir o a reemborsar el producte sol·licitat.

En cas que el venedor i el client tinguin la condició d’empresari i consumidor d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual podràs sotmetre les teves reclamacions.

Responsabilitats

Correos no és responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable al seu accés a Correos Market o en l’utilització de les informacions que conté el web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguin fer dels noms de les marques o dels productes que apareixen a Correos Market.
  • L’ús que es faci de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguin vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa o problemes derivats del sistema informàtic, software de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produeixin per interferències voluntàries i involuntàries pel seu mal ús: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, dany a la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol cosa que afecti o pugui afectar el funcionament dels equips servidors i la informació que s’hi emmagatzema.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, fallades de hardware o software i similars.
  • Els errors ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor és el responsable de proporcionar aquesta informació amb prou antelació per no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, incloent-hi la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per un mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o similars.
  • Els danys i perjudicis de qualsevol tipus que pugui patir el venedor o tercers, a causa d’errors o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o bé per causes imputables a tercers proveïdors de serveis.
  • Possibles incidències en els productes publicats a Correos Market, cas en què tota la responsabilitat és del venedor.
  • La demora o l’incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Aquesta disposició no afecta el dret del client de rebre la comanda en el període de temps estimat, o bé el reemborsament corresponent en cas que el venedor no pogués subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat és exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com ser productor

Selecciona “VULL VENDRE” i omple el formulari.
Ens posarem en contacte amb tu.
 Rep el Segell de Qualitat i comença a vendre!

Preguntes freqüents

¿Qué es Correos Market?

Es la plataforma creada desde Correos para dar visibilidad a los productores locales de zonas rurales a nivel nacional y fomentar el consumo local, reduciendo los intermediarios para ofrecer variedades autóctonas en cualquier parte geográfica.

¿Cómo puedo vender en Correos Market?

Todos los productores artesanos que vendan productos fabricados o tratados en España pueden vender a través de Correos Market. Para ello debes registrarte en el formulario que puedes encontrar en esta página. Tras cumplimentar el formulario, un agente de Correos te contactará para darte la información necesaria e iniciar el proceso comercial.

¿Existen gastos de envío?

Los productores que vendan en Correos Market firmarán un contrato de paquetería, si no son clientes ya, para realizar los envíos a través de las oficinas de Correos.

¿Puedo enviar a cualquier parte de España?

Los productos de Correos Market se pueden enviar a todos los puntos del territorio español y a Portugal. Trabajamos para seguir abriendo actividad en países vecinos.

¿Cuánto tarda el pedido?

Los productores tienen 48 horas para realizar el envío desde su recepción y a partir de ahí, llegan en los plazos de los envíos PaqPremium que son de 24 a 48 horas.

Mis productos necesitan cadena de frío, ¿puedo vender en Correos Market?

Los productos que soporten los plazos de un envío PaqPremium (24-48 horas) sin deteriorarse, y con embalajes adecuados, pueden ser vendidos en Correos Market. Correos no dispone de transporte refrigerado.

¿Aún tienes dudas? ¡Cuéntanos!

Llámanos al 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.

Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h market@correos.com