A Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial a Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no compleixin els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:
La tramesa de les comandes es farà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’una tramesa estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons el punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.
A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o les recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.
Podràs triar si vols rebre-la al domicili, en una oficina de Correos o en un CityPaq. Si les característiques d’algun dels productes fan impossible el lliurament en totes les modalitats, estarà especificat a la mateixa fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament sota signatura a l’adreça indicada:
Recorda que només podrem assegurar la tramesa d’aquest SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:
D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat de les teves trameses en tot moment a través del nostre localitzador.
El segon intent de lliurament es farà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a trameses a localitats amb menys de 10.000 habitants.
Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguin aplicables en la seva oferta i les despeses addicionals que li siguin repercutits, si escau. D’aquesta manera, podràs saber el preu final del producte abans d’afegir-lo al carretó electrònic, ja que no hauràs d’assumir cap despesa de tramesa.
Fer una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en aquell moment, de manera que no podran ser modificats sense l’acord exprés de les dues parts.
Les formes de pagament han de ser targetes de dèbit o crèdit o PayPal. El càrrec que veuràs a l’extracte de la teva targeta estarà a nom de Correos. Recorda que, de vegades, es poden produir retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.
En el cas que vulguis una factura del que has comprat, des de Correos tramitarem la teva sol·licitud i avisarem el venedor perquè pugui emetre-la a temps.
Si no queda estoc del producte que has adquirit, se t’informarà immediatament de la falta de disponibilitat i se’t tornarà la quantitat que hagis abonat.
Una vegada hagi estat autoritzat el pagament, en fer una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que el venedor l’accepti. En el cas que la cancel·lés per qualsevol motiu, el banc no farà la transferència i tornarà a alliberar la quantitat corresponent en el teu compte. Aquest procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, per la qual cosa hauràs d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc a l’hora d’alliberar l’import en el teu compte.
Cada producte estarà acompanyat d’una descripció de les seves característiques essencials, de manera que en puguis conèixer tots els detalls abans d’adquirir-lo:
Correos informarà cada venedor dels productes que hagis adquirit, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.
El venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tenir sempre actualitzat l’estoc dels productes que tingui publicats a Correos Market.
Així mateix, el venedor és el responsable de gestionar els productes que hagin estat adquirits utilitzant l’etiqueta de tramesa que processarà a través de la seva àrea de gestió privada.
D’acord amb el que disposa la legislació vigent, no pots tornar determinades comandes:
El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor i oferir-te la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les teves compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que tornis el producte sense l’embalatge original, se’t podrà reemborsar una quantitat inferior a la que vas abonar durant la compra.
El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer lliurament de la comanda. En el cas que hagis adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se t’hagin lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què vas rebre l’últim producte.
Per sol·licitar la devolució d’un producte, t’hauràs de posar en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que figuren a la seva fitxa. D’aquesta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar-te sobre les conseqüències corresponents.
Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos de la comanda que vols tornar, serem nosaltres els que et reemborsarem la quantitat que vas abonar per la teva compra.
Els litigis se solucionaran directament entre el client i el venedor, de tal manera que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas ho requereix, es reexpedirà o reemborsarà el producte sol·licitat.
En cas que el venedor i el client tinguin la condició d’empresari i consumidor d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis en línia a través de la qual podràs gestionar les teves reclamacions.
Correos no és responsable en cap cas de:
Podrás realizar los pagos en la plataforma a través de:
Puedes recibir tu compra donde quieras por el mismo precio: