Correos Market

Comprar productes artesans espanyols és gaudir de l’autenticitat. És un marketplace creat des de Correos per donar visibilitat als productors locals de zones rurals a escala nacional, fomentar el consum local i de proximitat, reduir els intermediaris i oferir varietats autòctones a qualsevol lloc de la geografia. CONSULTA ELS PRODUCTES
Correos Market CONSULTA ELS PRODUCTES

Característiques:

Els millors productes artesanals.

Gaudeix de l’autenticitat de la nostra artesania.

Sense despeses de tramesa.

Compra els productes que vulguis de diferents venedors.

Amb el segell de qualitat Correos.

A tots els productes com a garantia de la seva qualitat.

Informació del producte

Criteris d’admissió

A Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial a Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no compleixin els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:

  • Els productes de Correos Market han estat elaborats, creats o tractats a Espanya.
  • Es compleix la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cadascuna de les categories).
  • Es vetlla per la qualitat dels components, primeres matèries i altres elements utilitzats en els processos de creació, producció o processament dels productes.
  • En els processos relacionats amb l’artesania, es defensa i potencia la riquesa artística de les creacions i dels processos utilitzats.
  • Les tècniques de creació i els processos de producció es desenvolupen sota la supervisió de qualitat Correos Market.
  • Es fomenta l’ús de materials naturals amb denominació d’origen garantida.
  • Tots els productors, creadors i distribuïdors han de ser persones físiques o jurídiques autoritzades i han d’estar adscrites a la seva pròpia activitat econòmica.
  • Es valora l’ús responsable i sostenible dels recursos, així com la responsabilitat social amb què es desenvolupen les activitats.

Trameses

La tramesa de les comandes es farà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’una tramesa estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons el punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.

A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o les recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.

Podràs triar si vols rebre-la al domicili, en una oficina de Correos o en un CityPaq. Si les característiques d’algun dels productes fan impossible el lliurament en totes les modalitats, estarà especificat a la mateixa fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament sota signatura a l’adreça indicada:

  • A domicili: rebràs la teva comanda a casa teva i t’avisarem prèviament del lliurament per SMS o correu electrònic. Per a això, ens hauràs de facilitar la teva adreça i responsabilitzar-te de la veracitat i autenticitat de les dades proporcionades. Aquest servei porta associats dos intents de lliurament de manera que, si no es pogués fer a causa del pes o volum del paquet o de les característiques de l’habitatge, s’efectuarà a porta de carrer o a l’oficina de Correos més propera, després d’haver-ho acordat prèviament amb tu. Una vegada a l’oficina, disposaràs de 15 dies per recollir-lo.
  • A l’oficina de Correos: podràs recollir la teva comanda a l’oficina que triïs durant un termini de 15 dies, a partir d’haver rebut un SMS o correu electrònic amb l’avís del lliurament.

Recorda que només podrem assegurar la tramesa d’aquest SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:

  • L’horari de tramesa és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 els dissabtes.
  • Reconeixes expressament que el fet que Correos et trameti un SMS o correu electrònic dins d’uns horaris i dies acordats no garanteix que seran rebuts dins d’aquests paràmetres, per la qual cosa en cap cas no es podrà imputar a Correos la responsabilitat de la recepció.
  • Manifestes i garanteixes expressament a Correos que té el consentiment inequívoc per disposar de les teves dades de contacte, de manera que puguem enviar-te un avís de l’arribada de la teva comanda.

D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat de les teves trameses en tot moment a través del nostre localitzador.

El segon intent de lliurament es farà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a trameses a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Formes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguin aplicables en la seva oferta i les despeses addicionals que li siguin repercutits, si escau. D’aquesta manera, podràs saber el preu final del producte abans d’afegir-lo al carretó electrònic, ja que no hauràs d’assumir cap despesa de tramesa.

Fer una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en aquell moment, de manera que no podran ser modificats sense l’acord exprés de les dues parts.

Les formes de pagament han de ser targetes de dèbit o crèdit o PayPal. El càrrec que veuràs a l’extracte de la teva targeta estarà a nom de Correos. Recorda que, de vegades, es poden produir retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que vulguis una factura del que has comprat, des de Correos tramitarem la teva sol·licitud i avisarem el venedor perquè pugui emetre-la a temps.

Si no queda estoc del producte que has adquirit, se t’informarà immediatament de la falta de disponibilitat i se’t tornarà la quantitat que hagis abonat.

Una vegada hagi estat autoritzat el pagament, en fer una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que el venedor l’accepti. En el cas que la cancel·lés per qualsevol motiu, el banc no farà la transferència i tornarà a alliberar la quantitat corresponent en el teu compte. Aquest procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, per la qual cosa hauràs d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc a l’hora d’alliberar l’import en el teu compte.

Comandes

Cada producte estarà acompanyat d’una descripció de les seves característiques essencials, de manera que en puguis conèixer tots els detalls abans d’adquirir-lo:

  • Afegeix al carro els productes que vulguis i les unitats que en necessitis, sense importar que els productes siguin de diferents venedors. Per adquirir-los has d’iniciar sessió, registrar-te o comprar com a convidat.
  • Indica les teves dades amb exactitud per evitar confusions o incidències en la tramesa, i accepta la casella corresponent, ja que s’incorporaran a la nostra base de dades per tal de poder processar la comanda i facilitar el lliurament de la compra.
  • Confirma la comanda i paga amb targeta de crèdit, dèbit o PayPal. El càrrec es farà en línia a través de la passarel·la de pagament del banc corresponent una vegada que s’hagi comprovat que les dades comunicades són correctes. Un cop confirmada la transacció, enviarem un correu electrònic a l’adreça que ens hagis indicat prèviament en un termini de 24 hores, en el qual se t’informarà si la comanda ha estat confirmada, i se’t carregarà el pagament segons el mètode acordat en el moment de la compra. Si la comanda es confirma, rebràs un altre correu electrònic amb la descripció dels productes adquirits i el número de comanda que garanteix que la compra s’ha fet correctament. Si no reps aquest correu, pot ser degut a una fallada eventual de la xarxa o a algun error en l’adreça electrònica indicada. En tots dos casos, és aconsellable que contactis amb market@correos.com.
  • Si ja tens un compte registrat, la comanda quedarà guardada en la teva Àrea privada, a la qual podràs accedir sempre que ho necessitis amb l’usuari i la contrasenya proporcionats en el registre. Si no t’hi has registrat, no passa res. T’enviarem el número i seguiment de la comanda a l’adreça electrònica indicada durant la compra, perquè puguis localitzar-la sempre que vulguis.

Correos informarà cada venedor dels productes que hagis adquirit, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.

El venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tenir sempre actualitzat l’estoc dels productes que tingui publicats a Correos Market.

Així mateix, el venedor és el responsable de gestionar els productes que hagin estat adquirits utilitzant l’etiqueta de tramesa que processarà a través de la seva àrea de gestió privada.

Devolucions

D’acord amb el que disposa la legislació vigent, no pots tornar determinades comandes:

  • Productes alimentaris que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa.
  • Productes precintats que no siguin aptes per ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor i oferir-te la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les teves compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que tornis el producte sense l’embalatge original, se’t podrà reemborsar una quantitat inferior a la que vas abonar durant la compra.

El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer lliurament de la comanda. En el cas que hagis adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se t’hagin lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què vas rebre l’últim producte.

Per sol·licitar la devolució d’un producte, t’hauràs de posar en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que figuren a la seva fitxa. D’aquesta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar-te sobre les conseqüències corresponents.

Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos de la comanda que vols tornar, serem nosaltres els que et reemborsarem la quantitat que vas abonar per la teva compra. 

Reclamacions

Els litigis se solucionaran directament entre el client i el venedor, de tal manera que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas ho requereix, es reexpedirà o reemborsarà el producte sol·licitat.

En cas que el venedor i el client tinguin la condició d’empresari i consumidor d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis en línia a través de la qual podràs gestionar les teves reclamacions.

Responsabilitats

Correos no és responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable en accedir a Correos Market o en utilitzar les informacions que conté el web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguin fer dels noms de les marques o dels productes que consten a Correos Market.
  • L’ús que es faci de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i les omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguin vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa o problemes derivats del sistema informàtic, programari de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produeixin per interferències voluntàries i involuntàries pel mal ús del servei: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, danys a la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol altra que afecti o pugui afectar el funcionament dels equips servidors i la informació que aquests emmagatzemen.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, fallades de maquinari o programari i similars.
  • Les fallades ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor és el responsable de proporcionar aquesta informació amb prou antelació per no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, inclosa la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o similars.
  • Els danys i perjudicis de qualsevol mena que pugui patir el venedor o tercers, a causa de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o per causes imputables a tercers proveïdors de serveis.
  • Possibles incidències en els productes publicats a Correos Market, tota la responsabilitat de les quals és del venedor.
  • La demora o l’incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Aquesta disposició no afecta el dret del client de rebre la seva comanda en el període de temps estimat, o el reemborsament corresponent en el cas que el venedor no pogués subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat és exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com comprar a Correos Market

Selecciona qualsevol dels productes dels nostres productors locals amb segell de qualitat. 
Afegeix al teu carretó els productes que vulguis, iniciant sessió al teu compte, registrant-te o comprant com a convidat.
Pots adquirir productes de diferents venedors en una mateixa comanda. 
Confirma la comanda i paga amb targeta de crèdit, dèbit o PayPal. 

Preguntes freqüents

¿Cómo puedo comprar en Correos Market?

Como en cualquier tienda online, como usuario registrado o invitado. Elige y añade a tu carrito los productos que quieras.

¿Puedo comprar a diferentes productores?

Sí. Puedes elegir artículos de diferentes productores en un mismo pedido, independientemente de su zona geográfica de origen. Recibirás información del estado de los distintos envíos asociados a la compra.

¿Cómo puedo realizar el pago en Correos Market?

Podrás realizar los pagos en la plataforma a través de:

  • Tarjeta de débito o crédito.
  • Paypal.

¿Dónde se realiza la entrega de mi pedido?

Puedes recibir tu compra donde quieras por el mismo precio:

  • Oficina de Correos.
  • CityPaq.
  • En tu domicilio.

¿Puedo realizar el pedido desde cualquier punto de España?

Sí. Recuerda que si compras desde Canarias, Ceuta o Melilla al recibir tu pedido es posible que debas pagar costes adicionales relativos a impuestos y trámites aduaneros.

¿Cuánto tardará en llegar el pedido?

Máximo 2 días desde que el vendedor deposita tu compra..

¿Cuánto tiempo pasa desde que realizo el pedido hasta que recibo mi compra?

Desde que realizas el pedido, el vendedor tiene 48 horas para depositar tu compra.

¿Cómo puedo tramitar una reclamación o devolución del pedido?

Las reclamaciones y devoluciones referentes al pedido deberán transmitirse directamente con el vendedor.

¿Aún tienes dudas? ¡Cuéntanos!

  • 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.
  • market@correos.com Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h.