Paq Frío

Si necessites fer una tramesa puntual que requereixi garantir la cadena de fred, ara amb Correos tens la possibilitat de contractar un servei de transport porta a porta en el qual controlem la temperatura de la tramesa durant tot el recorregut.

FER UNA TRAMESA
Paq Frío FER UNA TRAMESA

Serveis addicionals

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Valor declarat

Aplicable a cada tramesa, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Lliurament exclusiu al destinatari

L’enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver-ne identificat la identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, tot i comptar amb l’autorització signada. Hi ha l’opció d’incloure dos destinataris.

Com es fa l'enviament

Descriu les teves trameses seguint els passos que t’indicarem al formulari.  
Registra els destinataris als quals vols enviar els paquets. 
Tria les capses isotèrmiques que s’adaptin més bé a les teves necessitats. 
Ja ho tens gairebé a punt! Només et faltarà fer el pagament.
Contactarem amb tu per concertar l’hora de la recollida de la mercaderia. 

Informació del producte

Què és Correos Frío?

Sabem que necessites lliuraments urgents i eficients, per això Paq Frío és l’opció perfecta per a la distribució de les teves trameses amb temperatura controlada.

Formats de capses isotèrmiques

Posem a la teva disposició tres formats de capsa isoterma amb mides diferents per adaptar-nos al màxim a les teves necessitats:

Capsa isotèrmica petita:

  • Mides exteriors (cm): 36 x 36 x 37
  • Mides interiors (cm): 16 x 16 x 16
  • Volum útil: 4,57 L
  • Pes (kg): 8,5
  • Pes volumètric (kg): 7,992
  • Pes disponible per introduir el producte (kg): 21,5

Capsa isotèrmica mitjana:

  • Mides exteriors (cm): 42 x 43 x 43
  • Mides interiors (cm): 22 x 22 x 22
  • Volum útil: 11,69 L
  • Pes (kg): 13,4
  • Pes volumètric (kg): 12,943
  • Pes disponible per introduir el producte (kg): 16,6

Capsa isotèrmica gran:

  • Mides exteriors (cm): 47 x 47 x 48
  • Mides interiors (cm): 28 x 28 x 28
  • Volum útil: 22,18 L
  • Pes (kg): 17,9
  • Pes volumètric (kg): 17,672
  • Pes disponible per introduir el producte (kg): 12,1

Important! Recorda que, independentment de la mida, les trameses no poden superar els 30 kg de pes real (capsa + contingut).

Què és el pes volumètric

Informació del servei de Recollides i Lliuraments Paq Frío

  • Serveis de Recollides Paq Frío (Península i Balears):

    • Comandes rebudes abans de la 13.00 h de dilluns a dijous: La recollida es farà a l’adreça indicada com a remitent el dia hàbil següent en horari de matí o tarda (sempre que el CP establert com a remitent tingui disponible el servei en torn de tarda) 
      Si es fa la comanda després de la 13.00 h,el termini de recollida es veurà incrementat en 24 hores.
      Per a recollides a les Balears, el termini de recollida es veurà incrementat en 24 h addicionals.
    • Comandes rebudes els divendres abans de la 13.00 h: La recollida es farà a l’adreça indicada com a remitent el dia hàbil següent en horari de matí o tarda (sempre que el CP establert com a remitent tingui disponible el servei en torn de tarda) 
      Si es fa la comanda després de la 13.00 h, el termini de recollida es veurà incrementat en 24 hores hàbils.
      Per a recollides a les Balears, el termini de recollida es veurà incrementat en 24 h addicionals.
      (Dissabte no es considera dia hàbil a efectes del còmput de termini de recollida).
    • Comandes rebudes els dissabtes, diumenges i festius*: La comanda es prepararà el dia hàbil següent i la recollida es farà el dia feiner següent en funció del CP i l’adreça indicades com a remitent (exemple: es prepara la capsa isoterma dilluns i es recull dimarts). Per a recollides a les Balears, el termini de recollida es veurà incrementat en 24 h addicionals.
    • El servei de recollides es duu a terme de dilluns a divendres, no es duen a terme recollides els dissabtes, diumenges ni festius** (** és d’aplicació en funció del calendari de dies festius de la localitat del remitent).
  • Servei de Lliuraments Paq Frío (Península i Balears):  

    • El servei de lliurament als destinataris es duu a terme de dilluns a divendres, no es duen a terme lliuraments els dissabtes, diumenges ni festius.
    • Des del moment de la recollida en l’adreça de remitent, el lliurament es duu a terme en 24/48 hores segons origen/destinació.
    • Per a lliuraments a les Balears, el termini es veurà incrementat en 24 h addicionals.
    • És important que tinguis en compte que les comandes recollides els divendres no podran ser lliurades fins dilluns o dimarts següent segons origen/destinació.
    • S’efectuarà el lliurament a l’adreça indicada com a destinatari en horari de matí o tarda (sempre que el CP establert com a destinatari tingui disponible servei de lliurament en torn de tarda) 

*La preparació de les comandes es fa a Madrid, es tindrà en compte per a l’aplicació dels terminis el calendari de dies festius de la localitat esmentada.

 

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data de lliurament de la tramesa.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament només es compliran si l’admissió s’ha fet abans de les 16:00 h. Si no és així, el termini es pot incrementar 1 dia.
Per deteriorament:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: en els 7 dies naturals següents al lliurament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022).
  • Si ets un client sense contracte, la indemnització mínima per al Paq Frío és de 40 €. És a dir, si el càlcul de la indemnització no assoleix aquesta xifra, t’indemnitzarem igualment. 
  • En aquesta mena d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
  • Et demanem que no oblidis la documentació que has d’aportar quan facis qualsevol mena de reclamació. Et sol·licitarem fotos de l’embalatge i del contingut deteriorat per comprovar-ne el dany.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut, que disposi d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paquete Premium i clients sense contracte. 
  • Si la tramesa porta Valor Declarat o Assegurança a Tot Risc, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.

 

Condicions dels Serveis de Paqueteria Nacional
Condicions Particulars del servei Paq Frío
Política de Protecció de Dades de Mi Oficina

Preu

Consulta les tarifes disponibles per a Paq Frío 
Tarifes Paq Frío

Hauries de saber

Preguntes freqüents

Necesito realizar un envío de Correos Frío de forma puntual, ¿puedo contratarlo desde la página web?

Puedes realizar tu envío seleccionando la opción ‘’Paq Frío’’ y haciendo clic en el botón ‘’HACER UN ENVÍO’’, posteriormente debes seguir los 4 pasos que se detallan y finalizar el proceso de pago para cerrar la contratación del servicio.

He contratado un envío de Paq Frío desde la página web, ¿Cuándo contactará conmigo Correos para pasar a recoger mi producto?

Una vez contratado el servicio, recibirás un email con todos los detalles de tu pedido.  En este momento, desde Correos ya estaremos preparando la caja isoterma con el rango de temperatura necesario que nos hayas solicitado previamente. Una vez esté listo, contactaremos contigo lo antes posible a través del número de teléfono que nos facilites para concretar la fecha y hora de recogida del producto en tu domicilio o almacén.

¿Puedo modificar el domicilio en el que debe llevarse a cabo la recogida después de haber contratado el servicio?

 ¡Lo sentimos mucho! Por el momento no es posible modificar el domicilio de recogida una vez que contrates el servicio.

Cuando Correos acuda a recoger el producto, ¿cómo debo tenerlo preparado?

Acudiremos a tu domicilio con los elementos necesarios para poder mantener la temperatura idónea de tu producto. Lo único que necesitamos por tu parte es introduzcas tu paquete en la bolsa que te entregará nuestro repartidor o repartidora para ubicarlo sin incidencias dentro de la caja isoterma en la que se alojará tu envío. 

También puedes acondicionarlo dentro de tu propia bolsa o caja. Por favor, asegúrate de que tu paquete podrá incluirse en el interior del tipo de caja que hayas seleccionado.

Desde que Correos acuda a mi domicilio a recoger mi producto, ¿Cuánto tardará en llegar al destinatario?

Nos comprometemos a cumplir un plazo de entrega de entre 24 - 48 h según el origen y el destino para el primer intento de entrega dentro de la Península.

Si el destinatario no está en su domicilio, ¿Correos le dejará un aviso de llegada para que acuda a recogerlo a una oficina de Correos?.

Lo sentimos, esta opción no está disponible. Con el objetivo de garantizar una conservación perfecta de la cadena de frío, los envíos de Correos Frío sólo se pueden entregar en el domicilio del destinatario. En ningún caso se avisarán para que sean recogidos por parte del destinatario en una oficina de Correos.

El servicio incluye 2 intentos de entrega al destinatario, en caso de no poderse efectuar la entrega el producto será devuelto al remitente.

 

¿Cómo puedo conocer si mi producto ha llegado en buen estado?

Monitorizamos las alertas de temperatura, humedad, golpes y aperturas de todos los envíos de Correos frío. En el momento de la entrega nuestro repartidor o repartidora mostrará al destinatario el datalogger incluido en la caja en el que se muestra si ha habido o no alertas de temperatura desde que el producto fue recogido.

Tengo que utilizar el servicio de Paq Frío habitualmente, ¿es posible formalizar un contrato con Correos para realizar este tipo de envíos?

¡Por supuesto! Te invitamos a rellenar el formulario de solicitud de información, uno de nuestros asesores o asesoras se pondrá en contacto contigo para conocer más acerca de tus necesidades y realizarte una propuesta personalizada que cumpla con tus expectativas. 
Formulario