Paquete Azul

Enviament de paqueteria amb lliurament al domicili.

Des de

15 €

ENVIAR
Paquete Azul Des de 15 € ENVIAR

Serveis addicionals

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Valor declarat

Aplicable a cada tramesa, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Avís de Rebut

Confirmació de lliurament per escrit, de manera que quedi constància de quan i qui va rebre l’enviament.

Veure els països de destinació
Selecciona ENVIAR i registra prèviament les teves trameses de manera online per agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus de tramesa vols fer, completa les dades i si hi vols incloure algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paquete Azul és la millor opció per a les teves trameses més voluminoses:

  • Màxima seguretat: cada lliurament queda identificat i registrat individualment. Preparat per a trameses amb valor comercial o sense.
  • Amb garanties: lliurament a domicili sota signatura del destinatari. Si finalment no es pot lliurar, deixarem a la bústia un avís en què s’indicarà l’oficina on es pot recollir durant 15 dies. 
  • Per la teva tranquil·litat: sol·licita el seguiment de la teva tramesa amb el nostre localitzador de trameses o per telèfon.
  • Adaptat a les teves necessitats: disponible per a trameses nacionals i a Andorra de fins a 20 kg.

Detall d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un munt de productes a la nostra botiga en línia i a totes les oficines de Correos! 

Això sí, necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 200 cm, sense que la dimensió més gran superi els 100 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària = 100 cm. Diàmetre = 15 cm.

Com a mínim:

  • Caixa: 14 x 9 cm
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap dimensió sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar alguna cosa més petita, no et preocupis, només hauràs d’afegir-li una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparegui l’adreça i el franqueig.

Pes: fins a 20 kg.

Pes volumètric: màxim 50 kg. 

El pes volumètric és el pes d’un paquet, però tenint en compte les seves dimensions. Per calcular les nostres tarifes, les empreses de transport solem utilitzar aquesta mesura en comptes del pes real, perquè no ocupa el mateix transportar 1 kg d’un objecte voluminós que un 1 kg d’un objecte reduït, encara que el pes sigui el mateix.

A Correos apliquem el criteri pes/volum entre 167 kg/m³ en el moment de l’admissió del paquet, seguint la fórmula següent: llarg x alt x ample en cm / 6.000.

Ja només falta que ens diguis on vols que ho portem:

  • És important que les teves dades i les del destinatari estiguin en un lloc visible sobre l’embalatge. 
  • Lliurament a domicili sota signatura. Si no es pot lliurar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. 
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar la tramesa aquí mateix

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:

Per deteriorament i per extraviament:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 10 dies per deteriorament i 7 dies per pèrdua, i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: 23,44€ + assegurança, en el cas d’haver-la contractat.

A l’import de la indemnització cal sumar-hi el Valor Declarat, si l’has contractat. En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:

  • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Condicions: és necessari comunicar el deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. Altrament, considerarem que l’enviament s’ha lliurat en bon estat i no admetrem cap reclamació.
  • Documents que cal aportar: podrem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que tingui assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Localitza la teva oficina de Correos que tens més a la vora i porta’ns la teva tramesa; la lliurarem tan de pressa com puguem.  

Preus

Consulta la teva tarifa aquí o a les oficines de Correos.