Rep

Gestiona el lliurament de la teva tramesa. Consulta’n l’estat i mantén-te informat en cada moment d’on es troba.

Segueix la teva tramesa

IVA en el comerç electrònic a partir de l’1 de juliol

Atenció! A partir de l’1 de juliol entra en vigor una nova normativa de caràcter europeu que afectarà les teves compres en línia. Vols saber en què consisteix? Continua llegint!
CONTINUA LLEGINT

Modifica el teu lliurament

Si estàs esperant un paquet i no seràs a l’adreça indicada, ara pots gestionar el lliurament de la teva tramesa. Coneix totes les possibilitats que posem al teu abast amb Correos Modify.
MODIFICA LA TEVA TRAMESA

Serveis que et donem

Gestiona les incidències amb el lliurament

Necessites posar-te en contacte amb el servei d’Atenció al Client? T’ajudem a resoldre les incidències de la teva tramesa.
MÉS INFO

Tramitació duanera

Si estàs esperant una tramesa internacional o d’algun territori especial, tingues en compte que totes les mercaderies, fins i tot les comprades per internet, poden estar subjectes a restriccions i al pagament d’imports duaners i de gestió per part de Correos en funció del contingut, el valor i altres criteris que la duana aplica a les trameses.
MÉS INFO

Coneix les cobertures i garanties de la teva tramesa

Ha passat res amb la teva tramesa? Consulta les cobertures i garanties per a la teva tranquil·litat.
MÉS INFO

Planifica la recepció de les teves trameses

Pots enviar les teves cartes i paquets a una adreça diferent del teu domicili habitual.

Bústia de vacances

Bústia de vacances

Gaudeix de les vacances i oblida’t de les teves trameses; a Correos, se sentiran com a casa.

HO VULL MÉS INFO

Reenvío Postal

Reenvío Postal

Canvia de domicili sense perdre cap de les teves trameses.

CONTRACTAR MÉS INFO

Apartado postal

Apartado postal

Per a les teves trameses postals sense necessitat de domicili.

MÉS INFO

Coneix els nostres punts de lliurament i recollida

Citypaq

Citypaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per recollir, enviar o tornar els teus paquets a través dels nostres armariets intel·ligents. Pots trobar-los a prop del teu domicili, la feina o en llocs de trànsit com ara supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teves compres en línia, on i quan vulguis.

MÉS INFO

Oficines de Correos

Troba l’oficina que estàs buscant, segur que en tens una a prop teu. I consulta les adreces, telèfons i horaris de la que estàs buscant. Nosaltres sempre pensem en tu.

MÉS INFO

Rep mostres a la teva bústia amb Correos Sampling

T’enviem mostres gratis i personalitzades de marques rellevants sobre la base de les teves preferències i sense moure’t de casa. Encara no t’hi has apuntat?
REP-LES JA

Preguntes freqüents

Què és l’avís d’arribada?

L’avís d’arribada és un document informatiu per al destinatari d’una tramesa. El carter el dipositarà a la bústia si el destinatari no es troba al domicili en el moment del lliurament.

A la part frontal de l’avís, a “Dades de la tramesa” consta el número de tramesa, quin és el seu origen, qui n’és el remitent i la data en la qual s’ha intentat fer el lliurament. La tramesa estarà disponible a l’oficina a partir del dia feiner següent.

A “Situació de la tramesa” es mostra si aquesta es tornarà a enviar o si s’haurà de recollir a l’oficina de Correos.

A “Modalitat” s’indica la classe de tramesa rebuda: ordinària, urgent, amb reemborsament, etc.

En funció del tipus de “Producte” (carta, paquete azul, telegrama...), també s’hi especifica el temps de permanència de la tramesa a l’oficina. Quan acabi aquest termini, la tramesa es tornarà al remitent.

D’altra banda, a la part posterior de l’avís, a “Oficina” s’indiquen les dades de la sucursal en la qual s’ha de recollir la tramesa: adreça, horari i telèfon de contacte.

Per autoritzar que una persona reculli la tramesa en cas de no poder-ho fer personalment, cal emplenar l’apartat “Requisits per a la recollida en oficina”. A més de l’avís, la persona autoritzada ha de presentar el seu DNI i una fotocòpia del DNI del destinatari. Aquesta autorització serà vàlida en totes les modalitats de lliurament, excepte en la de lliurament exclusiu al destinatari.

Per què he rebut un avís d’arribada per SMS?

Aquest SMS o correu electrònic substitueix l’avís d’arribada tradicional i significa que des de Correos hem intentat lliurar una tramesa al teu domicili i no ha estat possible.

Hauràs d’esperar a rebre un segon SMS en què se t’especificaran les dades per a la recollida en una oficina de Correos. Recorda que la tramesa no estarà disponible a l’oficina fins a l’endemà de la data del missatge.

Per recollir-la només hauràs d’arribar-te amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem. Si no pots recollir la tramesa personalment, hauràs d’emplenar una autorització en què consti qui vols que la reculli en nom teu. La persona que autoritzis haurà de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.

Pots fer l’autorització pel teu compte o emplenar el model que posem a la teva disposició.

AUTORITZACIÓ

Per què he rebut un SMS de lliurament a domicili?

Significa que la teva tramesa ha arribat a Correos i que se’t lliurarà al domicili entre 24 i 72 hores més tard, segons els terminis del producte.

Si no és possible fer el lliurament i si la tramesa inclou dos intents, rebràs un altre SMS per informar-te d’un segon intent de lliurament al teu domicili en un termini de 24 hores.

Si finalment no fos possible lliurar-te la tramesa al domicili, rebràs un SMS amb les dades de l’oficina de Correos on podràs recollir-la. Recorda que disposaràs d’un termini de 15 dies i que estarà disponible a partir de l’endemà de la recepció de l’SMS.

Per recollir-la només hauràs d’arribar-te amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem. Si no pots recollir la tramesa personalment, hauràs d’emplenar una autorització en què consti qui vols que la reculli en nom teu. La persona que autoritzis haurà de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.

Pots fer l’autorització pel teu compte o emplenar el model que posem a la teva disposició.

AUTORITZACIÓ

Per què he rebut un SMS de lliurament a l’oficina?

Significa que la teva tramesa ha arribat a Correos i que estarà a la teva disposició a l’oficina seleccionada al cap de 24-48 hores, segons els terminis del producte.

Quan la tramesa arribi a l’oficina de Correos rebràs un segon SMS amb un enllaç al nostre cercador, on podràs consultar-ne l’horari i la ubicació.

Si no has pogut recollir la tramesa, t’enviarem uns recordatoris quan quedin 10 i 5 dies de termini per fer-ho, amb totes les dades necessàries per poder-la retirar.

Per recollir-la només hauràs d’arribar-te amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem. Si no pots recollir la tramesa personalment, hauràs d’emplenar una autorització en què consti qui vols que la reculli en nom teu. La persona que autoritzis haurà de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.

Pots fer l’autorització pel teu compte o emplenar el model que posem a la teva disposició.

AUTORITZACIÓ