Pots enviar les teves cartes i paquets a una adreça diferent del teu domicili habitual.
Gaudeix de les vacances i oblida’t de les teves trameses; a Correos, se sentiran com a casa.
Canvia de domicili sense perdre cap de les teves trameses.
Per a les teves trameses postals sense necessitat de domicili.
Citypaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per recollir, enviar o tornar els teus paquets a través dels nostres armariets intel·ligents. Pots trobar-los a prop del teu domicili, la feina o en llocs de trànsit com ara supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teves compres en línia, on i quan vulguis.
Troba l’oficina que estàs buscant, segur que en tens una a prop teu. I consulta les adreces, telèfons i horaris de la que estàs buscant. Nosaltres sempre pensem en tu.
L’avís d’arribada és un document informatiu per al destinatari d’una tramesa. El carter el dipositarà a la bústia si el destinatari no es troba al domicili en el moment del lliurament.
A la part frontal de l’avís, a “Dades de la tramesa” consta el número de tramesa, quin és el seu origen, qui n’és el remitent i la data en la qual s’ha intentat fer el lliurament. La tramesa estarà disponible a l’oficina a partir del dia feiner següent.
A “Situació de la tramesa” es mostra si aquesta es tornarà a enviar o si s’haurà de recollir a l’oficina de Correos.
A “Modalitat” s’indica la classe de tramesa rebuda: ordinària, urgent, amb reemborsament, etc.
En funció del tipus de “Producte” (carta, paquete azul, telegrama...), també s’hi especifica el temps de permanència de la tramesa a l’oficina. Quan acabi aquest termini, la tramesa es tornarà al remitent.
D’altra banda, a la part posterior de l’avís, a “Oficina” s’indiquen les dades de la sucursal en la qual s’ha de recollir la tramesa: adreça, horari i telèfon de contacte.
Per autoritzar que una persona reculli la tramesa en cas de no poder-ho fer personalment, cal emplenar l’apartat “Requisits per a la recollida en oficina”. A més de l’avís, la persona autoritzada ha de presentar el seu DNI i una fotocòpia del DNI del destinatari. Aquesta autorització serà vàlida en totes les modalitats de lliurament, excepte en la de lliurament exclusiu al destinatari.
Aquest SMS o correu electrònic substitueix l’avís d’arribada tradicional i significa que des de Correos hem intentat lliurar una tramesa al teu domicili i no ha estat possible.
Hauràs d’esperar a rebre un segon SMS en què se t’especificaran les dades per a la recollida en una oficina de Correos. Recorda que la tramesa no estarà disponible a l’oficina fins a l’endemà de la data del missatge.
Per recollir-la només hauràs d’arribar-te amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem. Si no pots recollir la tramesa personalment, hauràs d’emplenar una autorització en què consti qui vols que la reculli en nom teu. La persona que autoritzis haurà de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.
Pots fer l’autorització pel teu compte o emplenar el model que posem a la teva disposició.
Significa que la teva tramesa ha arribat a Correos i que se’t lliurarà al domicili entre 24 i 72 hores més tard, segons els terminis del producte.
Si no és possible fer el lliurament i si la tramesa inclou dos intents, rebràs un altre SMS per informar-te d’un segon intent de lliurament al teu domicili en un termini de 24 hores.
Si finalment no fos possible lliurar-te la tramesa al domicili, rebràs un SMS amb les dades de l’oficina de Correos on podràs recollir-la. Recorda que disposaràs d’un termini de 15 dies i que estarà disponible a partir de l’endemà de la recepció de l’SMS.
Per recollir-la només hauràs d’arribar-te amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem. Si no pots recollir la tramesa personalment, hauràs d’emplenar una autorització en què consti qui vols que la reculli en nom teu. La persona que autoritzis haurà de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.
Pots fer l’autorització pel teu compte o emplenar el model que posem a la teva disposició.
Significa que la teva tramesa ha arribat a Correos i que estarà a la teva disposició a l’oficina seleccionada al cap de 24-48 hores, segons els terminis del producte.
Quan la tramesa arribi a l’oficina de Correos rebràs un segon SMS amb un enllaç al nostre cercador, on podràs consultar-ne l’horari i la ubicació.
Si no has pogut recollir la tramesa, t’enviarem uns recordatoris quan quedin 10 i 5 dies de termini per fer-ho, amb totes les dades necessàries per poder-la retirar.
Per recollir-la només hauràs d’arribar-te amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem. Si no pots recollir la tramesa personalment, hauràs d’emplenar una autorització en què consti qui vols que la reculli en nom teu. La persona que autoritzis haurà de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.
Pots fer l’autorització pel teu compte o emplenar el model que posem a la teva disposició.