Citypaq

Esperar és cosa de paquets, ara els paquets t’esperen a tu Citypaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per recollir, enviar o tornar els teus paquets a través dels nostres armariets intel·ligents. Pots trobar-los a prop del teu domicili, la feina o en llocs de trànsit com ara supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teves compres en línia, on i quan vulguis. REGISTRA’T ACCEDIR
Citypaq REGISTRA’T
Envia, rep i retorna paquets: quan i on vulguis. Sense horaris ni complicacions.
Recull-los quan puguis: els teus paquets t’esperaran fins que puguis anar a recollir-los.
A qualsevol lloc: i encara que no hi siguis. Consulta l’estat dels paquets al teu armariet Citypaq.

Armariets intel·ligents de Correos a tot arreu

Sabem que no sempre hi pots ser en el moment i el lloc de lliurament d’un paquet. Situats per tota la ciutat, els armariets Citypaq estan disponibles a qualsevol hora del dia, no hi ha comanda que se’ls resisteixi.

Disponible a moltes botigues en línia

Cada vegada són més els comerços que ofereixen l’opció Citypaq com a punt de recollida; rep a qualsevol zona del país. Tan sols hauràs de triar el Citypaq que tinguis més a prop i esperar que t’avisin que el teu paquet està a punt per recollir.

Envia, rep i torna quan vulguis

Des de qualsevol armariet Citypaq podràs fer les teves pròpies trameses de la manera més còmoda i senzilla, sense haver d’esperar a casa! Sigui quan sigui, sempre serà a temps.

La teva solució preferida

Si la botiga en línia no et dona l’opció de rebre a Citypaq, afegeix com a preferit l’armariet en el qual vulguis rebre el paquet, selecciona Adreça de compres en línia i escriu l’adreça que et donem en comptes de la de casa teva. Nosaltres el portarem al teu Citypaq.

Localitza el teu Citypaq

Descarrega ara mateix l’app de Citypaq

Com les claus del teu armariet, però digital. Segueix la pista del teu paquet sense amoïnar-te per res, nosaltres t’avisem quan estigui a punt per recollir.

Com utilitzar Citypaq

Registra’t a Citypaq a través del web o descarregant-te l’app. 
Associa un Citypaq en llocs públics a través del mapa o indicant el codi de dispositiu, si es tracta d’una ubicació privada.
Rep un avís al mòbil mitjançant un SMS o un correu electrònic quan el teu paquet estigui disponible i a punt per recollir.
Recull el paquet quan més et convingui.

Informació del producte

Com rebre

Quan compres en línia pots rebre les trameses a Citypaq de dues maneres diferents:

  • En botigues amb opció de Citypaq: seleccionant directament Citypaq com a modalitat de lliurament. És la manera més senzilla, ja que podràs triar aquesta opció per recollir les compres sense haver-te de registrar.
  • En altres botigues en línia: utilitzant l’adreça de compres en línia. Per obtenir-la, accedeix a la secció Preferits. La trobaràs a l’apartat Utilitza aquest Citypaq per rebre la meva compra de cada un dels teus dispositius. Per a aquesta modalitat, prèviament t’has de registrar en el web o l’app i seleccionar un Citypaq preferit.
    L’ID és un identificador de 8 caràcters que identifica cada usuari i el dispositiu on vol rebre les compres. Per tant, cada Citypaq té assignada una adreça de compres en línia diferent.
    En el procés de compra de la botiga, utilitza aquesta adreça de compres en línia posant aquestes mateixes dades com a destinatari i com a adreça, i tria sempre entrega a domicilio.

Segueix tot el que compres. Quan tinguem el teu paquet, t’informarem en tot moment i podràs fer-ne el seguiment a través del web i l’app, des de la secció Els meus paqs.

Recull les teves compres. T’enviarem un avís amb un codi d’obertura via SMS i correu electrònic quan les compres arribin al teu Citypaq. Si tens l’app descarregada, rebràs també una notificació amb el codi d’obertura.

Com enviar

Accedeix a Citypaq i entra a la teva àrea d’usuari: una vegada allà selecciona Envia. Tria l’opció que prefereixis a Quina classe de tramesa vols fer?, escull l’armariet on vulguis dipositar el paquet i introdueix la referència de la teva tramesa.

Emplena les teves dades i les del destinatari i selecciona la mida del paquet. D’aquesta manera podrem assignar-te un espai d’acord amb la mida de la teva tramesa a l’armariet que hagis seleccionat prèviament. Per determinar correctament les mesures del paquet, no t’oblidis d’embalar-lo abans; et mostrarem objectes de referència per orientar-te sobre cada mida.

Fes el pagament. Rebràs un correu electrònic amb el codi d’obertura del compartiment on has de deixar el paquet. Aquest codi també el tindràs disponible a l’app, a la secció Els meus paqs.

Arriba’t al Citypaq i diposita-hi la teva tramesa. Passa el codi del mòbil pel lector de l’armariet o introdueix-lo manualment. La porta corresponent s’obrirà i podràs deixar-hi el paquet. Quan el carter el reculli, t’avisarem.

Recorda que no cal que escriguis l’adreça del destinatari al paquet perquè ja ho has fet al web. És el carter qui s’encarrega d’etiquetar-lo correctament en recollir-lo. Al seu torn, és important que el paquet estigui embalat degudament per enviar-lo.

Pots enviar a qualsevol punt de la Península, les Balears i les Canàries (els Citypaq de les Canàries no admeten trameses que continguin mercaderies subjectes a tractaments o pagament d’imports duaners). Ceuta i Melilla en queden excloses per l’existència de tràmits duaners.

Com retornar

Sol·licita a la Tienda Online de fer la devolució per Correos. La botiga on vas fer la compra et proporcionarà un codi de devolució vàlid, sempre que tingui contracte amb Correos.

Accedeix a Citypaq.es i entra a Devolucions. Fes clic a Inicia devolució i indica l’armariet on vols deixar el paquet per retornar. Introdueix el codi de devolució que t’ha facilitat la botiga.

Selecciona la mida del paquet, d’aquesta manera et podrem assignar un espai d’acord amb la mida de la teva devolució a l’armariet que has triat prèviament. Per determinar correctament les mesures del paquet, no t’oblidis d’embalar-lo abans; et mostrarem objectes de referència per orientar-te sobre cada mida. Et proporcionarem el codi d’obertura de l’espai on has de deixar el paquet.

Arriba’t al teu Citypaq i diposita’l. Introdueix el codi d’obertura manualment a la pantalla de l’armariet; s’obrirà l’espai assignat on podràs deixar el paquet. Llestos! La teva devolució ja estarà en marxa!

Si ho prefereixes, pots fer les devolucions amb Citypaq com a usuari registrat en el web o l’app de Citypaq. A més a més, podràs dur a terme un seguiment de la devolució i disposar del codi d’obertura de l’espai seleccionat.

TORNA EL PAQUET

Condicions d’ús del servei de Citypaq

Versió 2.0 (25.09.2019)

Les presents Condicions Particulars regulen la prestació del servei Citypaq per part de la SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS, SA, SME.

El servei Citypaq es realitza a través de diferents modalitats de lliurament. Aquestes modalitats de lliurament poden ser o bé el lliurament als anomenats armariets intel·ligents Citypaq (armariets Citypaq),  o bé a l’anomenat Citypaq Garaje  que es fa al garatge particular  designat per l’usuari, per al qual és necessari que l’usuari disposi prèviament de l’armariet “HOMYHUB Garaje” instal·lada al garatge del lliurament (per a més informació, dirigiu-vos a l’enllaç https://homyhub.com/es/.

CORREOS es reserva la facultat de modificar les presents CONDICIONS PARTICULARS D’ÚS DEL SERVEI CITYPAQ. La versió vigent de les esmentades Condicions Particulars serà la que es trobi publicada en cada moment a www.citypaq.es. La utilització per l’usuari del servei Citypaq implica l’acceptació de les Condicions Particulars vigents en cada moment.

 

1. Registre per a l’ús de Citypaq

El servei Citypaq requereix que l’usuari es registri en el servei una sola vegada. L’accés al servei, que permetrà a l’usuari la utilització dels armariets Citypaq com a punt de recollida i admissió de paqueteria, requerirà que l’usuari s’identifiqui prèviament facilitant el nom d’usuari i contrasenya que va registrar en donar-se d’alta.

 

Per a la modalitat de lliurament en garatge s’haurà d’acollir al servei de Citypaq Garaje (lliurament en garatges privats). En aquesta modalitat de lliurament, l’usuari haurà de registrar-se prèviament com a usuari de Citypaq (www.citypaq.es), i posteriorment dur a terme tots aquells passos necessaris per disposar d’un armariet HOMYHUB instal·lat correctament en un garatge. Una vegada instal·lat l’armariet HOMYHUB, haurà d’activar el servei de “Lliurament Segur” a través de l’aplicació mòbil HOMYHUB o accedint a la pàgina web www.homyhub.com, habilitant el Lliurament Segur a la secció de Serveis,  indicant l’usuari de Citypaq amb el qual es va registrar inicialment.

 

2. Condicions d’ús de Citypaq amb transport operat íntegrament per CORREOS

Sota aquest epígraf es regulen les condicions d’ús del servei Citypaq per a aquells enviaments el transport dels quals és contractat per l’usuari (o el destinatari) a través de qualsevol  plataforma de comerç electrònic (d’ara endavant, el remitent de l’enviament) que al seu torn utilitza CORREOS com a transportista.

CORREOS no cobrarà cap quantitat a  l’usuari/destinatari per l’ús del servei Citypaq.

 

2.1) La sol·licitud de lliurament d’enviaments a través de Citypaq tindrà lloc previ registre de l’usuari a www.citypaq.es, segons si es tracta de compres en botigues associades o no associades:

2.1.1 Compres realitzades en BOTIGUES ASSOCIADES a Citypaq

En realitzar una compra a qualsevol de les botigues associades al servei Citypaq, el comprador seleccionarà aquesta opció des de la pàgina web de la botiga en línia, introduint el seu usuari de Citypaq que li mostrarà el llistat d’armariets preferits, i podrà seleccionar l’armariet on vulgui rebre l’enviament.

2.1.2 Compres realitzades en BOTIGUES NO ASSOCIADES, mitjançant la utilització del que s’anomena Adreça de Compres Online

L’usuari haurà d’utilitzar l’anomenada “Adreça de Compres Online” indicada al web de Citypaq o a l’aplicació mòbil Citypaq. . L’esmentada Adreça de Compres Online s’haurà d’introduir en el camp que habilita cada botiga en línia per emplenar l’adreça d’enviament del producte comprat per l’usuari. Per a aquest servei, l’usuari no podrà optar per contractar cap servei ni assegurança opcional addicional.

Per a la modalitat de lliurament en armariet Citypaq, CORREOS  comunicarà a l’usuari mitjançant SMS, correu electrònic o notificació     push al número de mòbil indicat per l’usuari, el lliurament de l’enviament a l’armariet seleccionat per l’usuari, així com el codi d’obertura de l’espai de l’armariet Citypaq, on l’enviament romandrà disponible per a la seva retirada fins a 5 dies naturals des de l’esmentada comunicació. Una vegada transcorregut aquest termini sense que l’usuari/destinatari hagi retirat la tramesa de l’armariet seleccionat, l’enviament passarà a estar a disposició de l’usuari (destinatari de l’enviament) a l’Oficina de CORREOS de referència en funció de la l’adreça de l’armariet seleccionat, on romandrà durant 15 dies naturals a comptar des del dia de recepció de l’enviament a l’oficina esmentada (CORREOS informarà l’usuari de l’adreça on es troba l’oficina de referència per recollir l’enviament). Si transcorre aquest termini sense que l’usuari hagi recollit l’enviament,  serà tornat al remitent.

Per a la modalitat de lliurament en garatge, CORREOS comunicarà mitjançant SMS o correu electrònic el lliurament de l’enviament al garatge particular de l’usuari.

 

2.2) L’usuari que utilitzi el lliurament dels seus enviaments a Citypaq haurà de tenir en compte el següent:

2.2.1 CORREOS es compromet a lliurar els enviaments en els terminis acordats en les condicions de transport associades al producte de paqueteria contractat per l’usuari amb la plataforma de comerç electrònic (el remitent). La prestació del servei de lliurament a Citypaq en cap cas no interromprà els terminis que disposi l’usuari a efectes de qualsevol reclamació que, si escau, volgués interposar amb motiu de la compra realitzada.

2.2.2 El servei Citypaq no admetrà enviaments que requereixin fer pagaments o tràmits (compromisos adquirits amb el venedor, contrareemborsaments, pagaments associats, obligacions duaneres, etcètera).  En cas que els enviaments no compleixin els requisits exigits, aquests seran refusats i es tornaran al remitent.

2.2.3 CORREOS tornarà al remitent qualsevol enviament que pretengui ser lliurat en mal estat o deteriorat visiblement des de l’exterior. CORREOS es reserva el dret de fotografiar els enviaments que són rebuts a la seva Adreça de Compra Online, a fi de poder acreditar-ne l’estat.

2.2.4 Si l’enviament excedís de les mesures permeses per a la modalitat de lliurament en armariet, passarà a estar a disposició de l’usuari (destinatari) a l’Oficina de CORREOS de referència de l’adreça de l’armariet seleccionat, on romandrà durant 15 dies naturals a comptar des del dia de recepció de l’enviament a l’oficina esmentada (CORREOS informarà l’usuari de l’adreça on es trobi l’oficina de referència per recollir l’enviament). Transcorregut aquest termini, si el destinatari no ha fet la recollida, es tornarà l’enviament al remitent.

2.2.5 En la modalitat de lliurament en armariet Citypaq, el pes màxim per a l’admissió o lliurament  és de 30 kg. Les dimensions màximes que han de complir les trameses per poder dur a terme l’admissió o el lliurament depenen de la tipologia de l’armariet (petit o gran):

Per a armariets Citypaq petits (alç. x ampl. x prof.) = 60 cm x 49 cm x 40 cm

Per a armariets Citypaq grans (alç. x ampl. x prof.) = 74 cm x 42 cm x 60 cm

2.2.6 Modalitat de lliurament en garatge particular: El pes màxim per al lliurament a Citypaq Garaje és de 30 kg. Les dimensions màximes que hauran de complir els enviaments per lliurar-los seran de: LLARGADA + ALÇÀRIA + AMPLADA no superior a 210 cm o 270 cm sempre que la mida més gran no superi els 170 cm.

2.2.7 La responsabilitat de CORREOS amb el remitent de l’enviament es regeix per la Llei de contracte de transport terrestre de mercaderies (LCTTM), per la qual cosa el destinatari haurà de manifestar per escrit les seves reserves descrivint de manera general la pèrdua o avaria en el moment de la recollida de l’enviament a Citypaq, posant-lo en coneixement de CORREOS a través de la pàgina web www.citypaq.es o trucant al telèfon d’Atenció al Client disposat a aquest fi.

En cas d’avaries i pèrdues no manifestes, les reserves s’hauran de formular dins dels següents set (7) dies naturals al lliurament.

El retard tan sols podrà donar lloc a indemnització quan s’hagin dirigit reserves escrites al portador en el termini de vint-i-un (21) dies naturals des de l’endemà del lliurament de les mercaderies al destinatari.

2.2.8 En cas de reclamació per part de l’usuari, CORREOS es reserva el dret a recuperar l’enviament per a la seva inspecció i valoració, per la qual cosa l’usuari haurà de tenir a la seva disposició la mercaderia feta malbé fins a la completa resolució de la reclamació.

2.2.9 En els supòsits en què l’usuari/destinatari seleccioni la modalitat de lliurament en garatge (Citypaq Garaje), aquest serà l’únic responsable que l’estat del garatge on la comanda s’ha de lliurar sigui correcte i adequat, i d’haver habilitat la senyalització proveïda per HOMYHUB per indicar el lloc de lliurament concret dins del seu garatge. Serà obligació de l’usuari/destinatari, velar pel bon ús i cura del servei, permetent l’accés al personal de CORREOS deshabilitant el sistema de seguretat d’alarma en cas que n’hi hagués i assegurant que animals domèstics o mascotes no tenen accés al garatge en el moment del lliurament de l’enviament, per garantir la seguretat i la integritat dels operaris de CORREOS.

2.2.10 Terminis: El còmput dels terminis que garanteix CORREOS en la prestació del servei de Citypaq Garaje començarà a comptar des que l’enviament s’admeti a la xarxa de CORREOS per al seu dipòsit al garatge particular de l’usuari.

En cas d’error o incidència quant al funcionament  de l’armariet HOMYHUB l’usuari podrà posar-se en contacte amb HOMYHUB a través del Telèfon d’Atenció al Client o la seva app i pàgina web www.homyhub.com

 

3. Condicions d’ús de Citypaq per al lliurament d’enviaments no operats per Correos

Aquest punt engloba els enviaments el transport dels quals és contractat directament per l’usuari amb la plataforma de comerç electrònic (d’ara endavant, el remitent de l’enviament), sense que CORREOS intervingui en cap fase del transport, ni en el lliurament de l’enviament. CORREOS es limita únicament a cedir un espai a l’armariet intel·ligent Citypaq a l’operador tercer, per la qual cosa és necessari que aquest tingui subscrit un acord comercial amb CORREOS per a la cessió de l’ús d’armariets intel·ligents Citypaq.

En qualsevol cas, en aquesta operativa el responsable del transport de l’enviament des del remitent fins que se’n faci efectiu el lliurament a l’usuari/destinatari, serà sempre el tercer operador (el transportista).

Per a aquest servei, l’usuari haurà de fer servir l’Adreça de Compra Online com a mecanisme per al lliurament de l’enviament a l’armariet Citypaq triat.

3.1 La modalitat de lliurament dels enviaments regulats en aquest punt es durà a terme a tot el procés per part d’un operador tercer (transportistes tercers) a l’Adreça de Compra Online, corresponent a un armariet Citypaq designat per l’usuari.

3.2 El transportista que faci la tramesa de la mercaderia contractat per la botiga en línia remitent serà responsable de reservar l’espai (d’ara endavant “calaixos”) a l’armariet Citypaq, per al seu posterior lliurament i posada a disposició de l’usuari. CORREOS no garantirà a l’usuari de Citypaq la disponibilitat de calaixos en el moment en què el transportista faci la reserva per al seu lliurament a l’armariet designat per l’usuari a través de l’Adreça de Compra Online.

3.3 La gestió d’incidències en relació amb la no disponibilitat de calaixos a l’armariet designat en el moment de la reserva per part del transportista tercer, serà responsabilitat del mateix transportista que habilitarà els mecanismes que consideri oportuns tant per informar de la situació com per garantir la posada a disposició de l’enviament a l’usuari Citypaq.

3.4 Tenint en compte l’anterior, CORREOS s’eximeix davant de l’usuari de qualsevol responsabilitat quant al compliment dels terminis de lliurament compromesos per no disponibilitat d’espais conformes al tipus de mercaderia que calgui lliurar a l’armariet seleccionat, que és responsabilitat del transportista que realitza el lliurament.

3.5 CORREOS comunicarà a l’usuari mitjançant SMS, correu electrònic o notificació push el lliurament de l’enviament a l’armariet seleccionat per l’usuari, així com el codi d’obertura del calaix de l’armariet corresponent, on l’enviament romandrà disponible per a la seva retirada fins a 120 hores des del seu lliurament per l’operador tercer. Una vegada transcorregut aquest termini, CORREOS procedirà a comunicar al transportista que no s’ha retirat l’enviament que està ubicat allà perquè el retiri. No són responsabilitat de CORREOS les condicions de tractament després de la retirada de la mercaderia de l’armariet, sinó del transportista contractat per realitzar el lliurament per part del remitent.

3.6 El transportista tindrà la potestat de posar-se en contacte amb l’usuari Citypaq pels mitjans que articuli, per informar-lo complementàriament sobre el lliurament de l’enviament a l’armariet, el codi d’obertura de l’espai a l’armariet seleccionat, la retirada de la mercaderia per part de l’usuari Citypaq, així com de la possible caducitat de l’enviament entregat i no recollit o qualsevol altra d’operativa relacionat amb el lliurament en armariets Citypaq.

3.7 La responsabilitat de CORREOS se circumscriu únicament i exclusivament davant del transportista, i pel que fa a informar-lo sobre la disponibilitat de calaixos als armariets Citypaq, així com el seu correcte estat i funcionament des del lliurament de l’enviament a l’armariet fins a l’obertura per part de l’usuari per retirar l’enviament.

 

4. Enviaments des d’armariets intel·ligents Citypaq

L’usuari registrat a Citypaq podrà utilitzar els armariets Citypaq per als seus enviaments contractats prèviament amb els productes Paq Premium o Paq Estándar. La contractació dels productes Paq Premium o Paq Estándar es podrà fer a través del web www.citypaq.es o a través de l’aplicació mòbil Citypaq. Les condicions contractuals dels productes esmentats es poden consultar a www.correos.es.

Una vegada contractat l’enviament mitjançant qualsevol de les modalitats anteriorment indicades, CORREOS comunicarà mitjançant SMS, correu electrònic o notificació push l’armariet assignat i el codi d’obertura del buit assignat, a fi que l’usuari de Citypaq pugui fer ús de l’armariet seleccionat, dipositant l’enviament en el termini indicat per CORREOS per a la seva posterior admissió.

En tot cas, l’enviament haurà d’estar degudament embalat i complir les condicions del servei de paqueteria contractat. La verificació d’aquestes obligacions de l’usuari es durà a terme en el moment de l’ADMISSIÓ per part de CORREOS, que serà en el mateix moment de la retirada de l’armariet per part del personal de CORREOS.

CORREOS comunicarà a l’usuari l’admissió i curs de l’enviament, mitjançant SMS, correu electrònic o notificació push.

Aquests enviaments seran facturats d’acord amb les tarifes del servei de paqueteria contractat i en funció de la mida de l’armariet sol·licitat, les característiques del qual s’especifiquen aquí.

El servei d’admissió a Citypaq serà exclusivament per a enviaments amb destí nacional, excepte Ceuta i Melilla.

Les reclamacions s’han de limitar a una per enviament i la seva liquidació es considerarà definitiva per totes les pèrdues i danys ocasionats en relació amb aquesta des de l’admissió de l’enviament per part de CORREOS. L’usuari garanteix que el contingut de l’enviament és acceptable per al seu transport per CORREOS d’acord amb el que disposen específicament les condicions contractuals ja referenciades anteriorment, així com que l’enviament està correctament identificat amb l’adreça de compra, dirigit (codi postal inclòs) i condicionat per poder efectuar-ne un transport segur amb una cura raonable en la manipulació, assumint directament les responsabilitats que es poguessin derivar del seu incompliment.

 

5. Miscel·lània

5.1 Exclusions: L’Adreça de Compra Online a què aplica el servei Citypaq només serà vàlida per a compres realitzades a qualsevol país de la UE, tret de territoris amb règim fiscal diferent de l’IVA, excloent-se, entre d’altres, el servei per a les efectuades a Ceuta i Melilla. Aquests enviaments seran refusats i es retornaran al remitent.

5.2 Exclusió de mercaderies: L’usuari/destinatari no utilitzarà el servei Citypaq per rebre enviaments que no vinguin degudament embalats i etiquetats, o que es trobin dins dels classificats com a substàncies tòxiques, mercaderies perilloses, articles prohibits o restringits, segons la normativa postal (Llei 43/2010, RD 1829/1999, Conveni UPU), les Instruccions Tècniques per al transport sense riscos de mercaderies perilloses per via aèria OACI (Conveni de Chicago sobre aviació civil), Reglament sobre mercaderies perilloses de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA) i el Conveni Europeu sobre Transport Internacional de Mercaderies Perilloses per Carretera (ADR).

L’usuari/destinatari mantindrà indemne CORREOS de qualsevol dany, reclamació o sanció que es pugui derivar en cas d’incompliment per part del mateix de les obligacions contingudes en aquest punt o en la normativa que resulti d’aplicació.

5.3 Dret de desistiment: L’usuari de Citypaq podrà donar-se de baixa del servei Citypaq a través del web www.citypaq.es o l’aplicació mòbil Citypaq, on disposa d’una forma de baixa del servei. Després d’emplenar el formulari, el compte d’usuari a Citypaq quedarà eliminat definitivament, així com tota la informació relacionada com ara els seus enviaments, recepcions i informació personal.

5.4 Legislació i jurisdicció: La legislació aplicable serà l’espanyola, i la jurisdicció competent la que correspongui a la capital de província del domicili facilitat per l’usuari en donar-se d’alta.

Encara tens dubtes sobre Citypaq?

915 197 197

De dilluns a divendres de 8:00 a 20:00 i dissabtes de 9:00 a 13:00 (excepte els dies festius).

Formulari de contacte

Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 hores.

Preguntes freqüents

Com m'hi registro?

Descarregant l’app de Correos podràs registrar-te per accedir al servei Citypaq.

Com m’associo un Citypaq?

Per associar un Citypaq públic només has de localitzar-lo al mapa de l’app de Correos, seleccionar-lo i afegir-lo als teus preferits.

Per associar un armariet Citypaq privat has d’introduir-ne el codi a la secció “Preferits”. El codi es troba a la part central de la pantalla del terminal.

Com viatja el meu paquet si no poso el meu nom com a destinatari?

Cada un dels teus terminals associats porta incorporat un codi ID que t’identifica a tu com a dispositiu, la qual cosa ens permet saber on cal fer el lliurament i la persona que el recollirà.

Aquest codi alfabètic és únic i diferent per a cada dispositiu associat.

Com puc saber on hi ha un armariet Citypaq?

Consultant el localitzador de Citypaq al web i a l’app de Correos, podràs veure en un mapa la ubicació de tots els nostres armariets.

On trobo el codi identificador del meu Citypaq?

A la part central de la pantalla de l’armariet.

I què passa si he tancat la porta i m'he deixat algun objecte personal a dins?

Podràs tornar a obrir el calaix del dispositiu durant un període de 5 minuts utilitzant el mateix codi.

Quants dies com a màxim podrà estar el meu enviament dins de Citypaq?

T’avisarem per SMS, correu electrònic o notificació push quan el teu enviament estigui disponible a l’armariet Citypaq que hagis triat, i disposaràs de 5 dies naturals per recollir-lo. Quan faltin dos dies perquè s’acabi el termini de recollida t’enviarem un recordatori.

Si el teu enviament ha caducat, t’enviarem un SMS, correu electrònic i notificació push per informar-te que podràs recollir-lo durant un termini de 15 dies a l’oficina més propera a l’armariet.

Com envio un paquet des de Citypaq?

Selecciona l’opció "Enviar", introdueix les teves dades i els del destinatari i indica’ns les dimensions del paquet. T’enviarem un correu electrònic amb el codi d’obertura del Citypaq on podràs dipositar-lo. També podràs consultar aquest codi l’app, a la secció “Mis Paqs”.

Passa el codi del teu mòbil pel lector de la màquina o introdueix-lo manualment, s’obrirà la porta corresponent i podràs deixar-hi el teu paquet. Una vegada l’hagi recollit el carter t’avisarem.

Recorda que no és necessari que escriguis l'adreça del destinatari al teu paquet; el carter s’encarregarà d’etiquetar-lo correctament en recollir-lo amb les dades que vas facilitar a través del web. Només t’has d’assegurar que el paquet estigui degudament embalat per al seu enviament.

Des d’on puc enviar un paquet?

Des de tot arreu i en qualsevol punt de la península i les Balears. Des de les Canàries només es podran fer enviaments interilles. Ceuta i Melilla en queden excloses per l’existència de tràmits duaners. 

Què és una botiga associada?

Són botigues en línia que estan associades al servei Citypaq i l'ofereixen com una opció més d’enviament en el procés de compra. Simplement hauràs de seleccionar aquesta opció, introduir el teu usuari del servei Citypaq i confirmar el dispositiu on vols rebre la teva comanda.

On puc comprar?

A més de les botigues associades, pots comprar en totes aquelles que es trobin dins de la Unió Europea, tret de les que pertanyin a territoris amb règim fiscal diferent a l'IVA.

Entre aquestes excepcions hi ha també Ceuta, Melilla i les Canàries a causa de les necessitats de tràmits duaners.

Què és l'adreça de compra per internet?

És l'adreça que et facilitarem per poder comprar en línia a qualsevol de les botigues no associades, sempre que es trobi dins dels territoris permesos.

Una vegada registrat en el servei, a la secció de "Preferits" apareixerà una "Adreça de compres per internet" per a cada terminal que tinguis inclòs.

En el procés de compra de les botigues en línia, utilitza aquesta adreça com si es tractés de la del teu domicili, posant les dades que et facilitem.

Què passa si tenia un compte a l’antiga app de Citypaq?

Pots transferir la informació del teu antic compte a Citypaq seguint aquests passos:

En accedir a l’app de Correos, apareixerà una finestra informativa de Citypaq, en la qual has de prémer “Vull veure-ho”. A continuació, apareixerà la pregunta “Tens un compte a Citypaq?” En cas de tenir compte i voler vincular-la, has de fer clic a “Vincular compte Citypaq”.

Per fer la vinculació, has d’introduir les teves dades d’accés a l’app de Correos; en cas de que modifiquis o afegeixis un correu electrònic caldrà validar-lo. Finalment, has d’introduir les credencials amb què accedies a l’app de Citypaq. Una vegada introduïdes, s’eliminen la resta dels comptes associats i accedeixes al servei Citypaq a través de l’app de Correos mitjançant les credencials introduïdes per accedir a l’app de Correos.