Citypaq

Esperar és cosa de paquets, ara els paquets t’esperen a tu Citypaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per recollir, enviar o tornar els teus paquets a través dels nostres armariets intel·ligents. Pots trobar-los a prop del teu domicili, la feina o en llocs de trànsit com ara supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teves compres en línia, on i quan vulguis.
Envia, rep i retorna paquets: quan i on vulguis. Sense horaris ni complicacions.
Recull-los quan puguis: els teus paquets t’esperaran fins que puguis anar a recollir-los.
A qualsevol lloc: i encara que no hi siguis. Consulta l’estat dels paquets al teu armariet Citypaq.

Armariets intel·ligents de Correos a tot arreu

Sabem que no sempre hi pots ser en el moment i el lloc de lliurament d’un paquet. Situats per tota la ciutat, els armariets Citypaq estan disponibles a qualsevol hora del dia, no hi ha comanda que se’ls resisteixi.

Disponible a moltes botigues en línia

Cada vegada són més els comerços que ofereixen l’opció Citypaq com a punt de recollida; rep a qualsevol zona del país. Tan sols hauràs de triar l'armariet Citypaq que tinguis més a prop i esperar que t’avisin que el teu paquet està a punt per recollir.

Envia, rep i torna quan vulguis

Des de qualsevol armariet Citypaq podràs fer les teves pròpies trameses de la manera més còmoda i senzilla, sense haver d’esperar a casa! Sigui quan sigui, sempre serà a temps.

Localitza el teu Citypaq

Descarrega ara mateix l’app de Correos

Com les claus del teu armariet, però digital. Segueix la pista del teu paquet sense amoïnar-te per res, nosaltres t’avisem quan estigui a punt per recollir.

Com utilitzar Citypaq

Compra a les teves botigues en línia preferides
Selecciona el teu citypaq més proper com a punt de lliurament
Recull el teu enviament quan et vagi millor 
També pots fer els teus enviaments i devolucions des de Citypaq

Informació del producte

Com rebre

Quan compres en línia pots rebre els teus enviaments:

En botigues amb opció de Citypaq: seleccionant directament Citypaq com a modalitat de lliurament. És la manera més senzilla, ja que podràs triar aquesta opció per recollir les compres sense haver-te de registrar.

En línia posant aquestes mateixes dades com a Destinatari i com a Adreça, i tria sempre lliurament a domicili.

Segueix tot el que compres. Quan tinguem el teu paquet, t’informarem en tot moment i podràs fer-ne el seguiment a través del web i l’app de Correos.

Com enviar

Accedeix a l’app de Correos: Una vegada allà selecciona Fer una tramesa.  En primer lloc, has d’ establir les mesures i pes del teu enviament. D’aquesta manera podrem assignar-te un espai d’acord amb la mida de la teva tramesa a l’armariet que hagis seleccionat prèviament. Per determinar correctament les mides del paquet, no t’oblidis d’embalar-lo abans; et mostrarem objectes de referència per orientar-te sobre cada mida.

A continuació, introdueix les dades del remitent i les dades de contacte. Selecciona dipositar a Citypaq i localitza la teva taquilla Citypaq més propera. Després, introdueix les dades del destinatari. Un cop fet això, es mostra un resum de la tramesa. A l'apartat següent: Tria un tipus de lliurament, per a Citypaq només està disponible el lliurament amb Paq.

Finalment, fes el pagament, i se’t proporcionarà un codi de Citypaq que estarà actiu durant 24 h.

Acosta’t al Citypaq i diposita-hi l’enviament. Passa el codi del mòbil pel lector de l’armariet o introdueix-lo manualment. La porta corresponent s’obrirà i podràs deixar-hi el paquet. Quan el carter el reculli, t’avisarem.

Recorda que no cal que escriguis l’adreça del destinatari al paquet perquè ja ho has fet al web. És el carter qui s’encarrega d’etiquetar-lo correctament en recollir-lo. Al seu torn, és important que el paquet estigui embalat degudament per enviar-lo.

Pots enviar a qualsevol punt de la Península, les Balears i les Canàries (els Citypaq de les Canàries no admeten trameses que continguin mercaderies subjectes a tractaments o pagament d’imports duaners). Ceuta i Melilla en queden excloses per l’existència de tràmits duaners.

Com retornar

Sol·licita a la botiga electrònica de fer la devolució per Correos. La botiga on vas fer la compra et proporcionarà un codi de devolució vàlid, sempre que tingui contracte amb Correos.

Accedeix a l’app de Correos Secció Citypaq i entra a Devolucions. Fes clic a Inicia devolució i indica l’armariet on vols deixar el paquet per retornar. Introdueix el codi de devolució que t’ha facilitat la botiga. També pots fer-ho directament des de la mateixa taquilla, dipositant-hi l’enviament després d’introduir el codi d’enviament o referència a la mateixa taquilla.

Selecciona la mida del paquet, d’aquesta manera et podrem assignar un espai d’acord amb la mida de la teva devolució a l’armariet que has triat prèviament. Per determinar correctament les mides del paquet, no t’oblidis d’embalar-lo abans; et mostrarem objectes de referència per orientar-te sobre cada mida.

Si ho prefereixes, pots fer les devolucions amb Citypaq com a usuari registrat en el web o l’app de Citypaq. A més a més, podràs dur a terme un seguiment de la devolució i disposar del codi d’obertura de l’espai seleccionat.

TORNA EL PAQUET

Condicions d’ús del servei de Citypaq

Versió 4.0  (20/12/2022)

Les presents Condicions Particulars regulen la prestació del servei Citypaq per part de la SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS, SA, SME.

El servei Citypaq es realitza a través de diferents modalitats de lliurament. Aquestes modalitats de lliurament poden ser o bé el lliurament als denominats armariets intel·ligents Citypaq (armariets Citypaq).

CORREOS es reserva la facultat de modificar les presents CONDICIONS PARTICULARS D’ÚS DEL SERVEI CITYPAQ. La versió vigent de les esmentades Condicions Particulars serà la que es trobi publicada en cada moment a l’APP de Correos. La utilització per l’usuari del servei Citypaq implica l’acceptació de les Condicions Particulars vigents en cada moment.

 

1. Registre per a l’ús de Citypaq:

El servei Citypaq requereix que l’usuari es registri en el servei. No obstant això, Correos proporciona l’opció de registre a la seva App. L’opció de Citypaq permet consultar la situació d’enviaments, devolucions o associar armariets a favorits.

2. Condicions d’ús de Citypaq amb transport operat íntegrament per CORREOS.

Sota aquest epígraf es regulen les condicions d’ús del servei Citypaq per a aquells enviaments el transport dels quals és contractat per l’usuari (o el destinatari) a través de qualsevol plataforma de comerç electrònic (d’ara endavant, el remitent de l’enviament) que al seu torn utilitza CORREOS com a transportista.

CORREOS no cobrarà cap quantitat a l’usuari/destinatari per l’ús del servei Citypaq.

 

2.1) Modalitats de lliurament:

2.1.1 Compres realitzades en BOTIGUES ASSOCIADES a Citypaq.

En realitzar una compra a qualsevol de les botigues associades al servei Citypaq, el comprador seleccionarà aquesta opció des de la pàgina web de la botiga en línia, introduint el seu usuari de Citypaq que li mostrarà el llistat d’armariets preferits, i podrà seleccionar l’armariet on vulgui rebre l’enviament.

2.1.2 Només per a les taquilles d’accés restringit i que estiguin sota el servei Citypaq renting, sempre que es facin enviaments des de comerços no associats. Hauran d’utilitzar el que es denomina Adreça de compres en línia.

L’usuari haurà d’utilitzar l’anomenada “Adreça de Compres Online” indicada al web de Citypaq o a l’aplicació mòbil Citypaq. . L’esmentada Adreça de Compres Online s’haurà d’introduir en el camp que habilita cada botiga en línia per emplenar l’adreça d’enviament del producte comprat per l’usuari. Per a aquest servei, l’usuari no podrà optar per contractar cap servei ni assegurança opcional addicional.

Encara tens dubtes sobre Citypaq?

915 197 197

De dilluns a divendres de 8:00 a 20:00 i dissabtes de 9:00 a 13:00 (excepte els dies festius).

Preguntes freqüents

Com m'hi registro?

Pots registrar-t’hi des de l’app de Correos.

Com m’associo un Citypaq?

Des de l’App de Correos, localitza el teu Citypaq i afegeix-lo a favorits. Podràs buscar-lo a través del mapa o introduint el codi d’identificador de la taquilla.

En cas de taquilles d’ús privat, només es podrà associar amb el codi identificador de la taquilla.

Què passa amb el meu enviament si no el porta Correos?

Els paquets poden ser lliurats per Correos i Correos Express. Els clients amb el servei Citypaq podran rebre els seus enviaments des de qualsevol operador logístic seguint les instruccions.

Com envio un paquet des de Citypaq?

Des de l’opció Fer una tramesa a l’App de Correos

On puc comprar?

A les botigues associades, i a més, amb el servei Citipaq renting pots comprar en totes aquelles que es trobin dins de la Unió Europea, tret de les que pertanyin a territoris amb règim fiscal diferent de l'IVA.

Entre aquestes excepcions hi ha també Ceuta, Melilla i les Canàries a causa de les necessitats de tràmits duaners.

Què és l'adreça de compra per internet?

És l'adreça que et facilitarem per poder comprar en línia a qualsevol de les botigues no associades, sempre que es trobi dins dels territoris permesos i només disponible per al servei Citypaq renting.

Una vegada registrat en el servei, a la secció de "Preferits" apareixerà una "Adreça de compres per internet" per a cada terminal que tinguis inclòs.

En el procés de compra de les botigues en línia, utilitza aquesta adreça com si es tractés de la del teu domicili, posant les dades que et facilitem.