img-laptop

Correos Modify

Modifica fàcilment el lliurament de la teva tramesa. T’enviem un SMS o un correu electrònic amb la informació de la teva tramesa per comunicar-te la data del lliurament i un enllaç des del qual pots gestionar els canvis que el comerç electrònic et permeti. També pots modificar-ho des de l’app de Correos.

Amb aquest servei pots modificar fàcilment el lliurament de la teva tramesa per ajustar-lo a les teves necessitats en temps real. Les modificacions que pots fer són: 

  • Modificar la data de lliurament i la franja horària: per triar el moment en què vols que es lliuri la tramesa:
    • En els 7 dies naturals següents a partir de la recepció de l’SMS o correu electrònic. 
    • Les franges horàries dependran de la zona de destinació. 
    • Només es pot canviar la data i l’hora si la nova elecció és posterior. 
  • Modificar l’adreça de lliurament: sempre que la nova adreça sigui dins de la mateixa província.
  • Modificar la classe de lliurament a Lliura en oficina: per defecte sortiran les oficines que s’ubiquen en el codi postal del lliurament de la tramesa, tot i que es pot triar qualsevol codi postal que es trobi dins de la mateixa província.
    La tramesa estarà disponible a l’oficina durant 15 dies, o durant el període que el remitent hagi parametritzat en el preregistre.
  • Modificar la classe de lliurament a Lliura en un Citypaq: per defecte sortiran els Citypaq públics que s’ubiquen en el codi postal del lliurament de la tramesa, tot i que es pot triar qualsevol codi postal que es trobi dins de la mateixa província.
    Per triar un Citypaq privat només hauràs d’introduir-ne el codi.
  • Comentaris: a partir d’un text lliure en el qual pots fer observacions per facilitar el lliurament de la tramesa. Per exemple: Deixar a la porteria.
  • Guardar per vacances: si no ets al teu domicili, podem guardar la tramesa fins a 21 dies des que reps l’SMS o el correu electrònic. 

El servei Modify està disponible per a totes les trameses de paqueteria nacional amb lliurament domiciliari.

T’enviem un SMS o un correu electrònic amb la informació de la teva tramesa per comunicar-te la data del lliurament i un enllaç des del qual pots gestionar els canvis que el comerç electrònic et permeti. També pots modificar-ho des de l’app de Correos.

Sempre que sol·licitis una modificació o reexpedició, el nostre sistema de gestió integral de trameses demanarà que es torni a etiquetar la tramesa, de manera que totes les modificacions quedin reflectides a l’etiqueta. 

Una vegada que la tramesa estigui en repartiment ja no s’hi poden fer canvis.