Assegurances AXA

Allà on sigui Correos, AXA et protegeix.

ET TRUQUEM
Assegurances AXA ET TRUQUEM

Aconsegueix una Targeta Correos Prepagament amb 30 € en contractar la teva assegurança

Promoció vàlida per a contractacions noves de cotxe, moto, llar, vida, defuncions i salut, que compleixin els requisits establerts, en les bases.

 

ET TRUQUEM Consulta les bases legals

Tria l’assegurança dissenyada per i per a tu

Protegeix la teva llar, el teu vehicle o a qui més estimes amb la confiança d’AXA i la proximitat de Correos. Què més pots demanar? Et garantim una oferta flexible i personalitzada per estar cobert quan més ho necessites, amb la tranquil·litat que això sigui sinònim de sempre.

Com pots contractar la teva assegurança?

Informa’t de la teva assegurança AXA amb Correos tant online com a la teva oficina de Correos més propera, sense paperassa i en pocs minuts. I comença a gaudir de tots els seus avantatges!

Online

Tria l’assegurança que necessites
Completa el formulari de contacte
"Et truquem"
Un assessor et trucarà i et guiarà pas a pas per contractar la teva assegurança

A l’oficina

Ves a la teva oficina de Correos mediadora (localitza-la aquí, assegurant-te que ofereix Serveis AXA)
Informa-te’n amb un dels nostres agents
Rep tota la informació que necessitis i contracta l’assegurança al moment

Correos i AXA, una aliança de confiança

ET TRUQUEM

Tens dubtes? Te’ls resolem

Com puc localitzar la meva oficina de Correos mediadora més propera?

Pots trobar la teva oficina mediadora de Correos i AXA més propera a través del nostre localitzador d’oficines. En el detall de l’oficina podràs identificar si l’oficina que has selecciona ofereix "Serveis AXA".

Quines assegurances puc contractar a través de Correos i AXA?

Quina gran pregunta! I, com que no podria ser de cap altra manera, tenim una gran resposta. Pots contractar assegurances de Vida, Defuncions, Llar, Cotxe, Moto i Salut. Cadascuna està dissenyada per adaptar-se a les teves necessitats i oferir-te la protecció que busques.

Com puc contractar una assegurança?

Contractar una assegurança és molt ràpid, gairebé tant com la velocitat de la llum. I, el millor, és personalitzat de la mà dels nostres equips.

Tens dues opcions:

  • Online: completa el formulari en aquesta pàgina i un assessor es posarà en contacte amb tu.
  • En oficina: visita la teva oficina de Correos més propera i sol·licita informació sobre les assegurances disponibles al nostre equip d’atenció al client.

Puc contractar més d’una assegurança?

És clar que sí. Pots contractar totes les assegurances que necessitis. Els nostres assessors t’ajudaran a configurar les cobertures que millor s’adaptin a la teva situació.

Quina documentació necessito per contractar una assegurança?

En tema de documentació, la cosa es posa seriosa però, amb tota la informació a la teva mà és molt més senzill. Generalment, necessitaràs el teu DNI o NIE i, en alguns casos, informació addicional segons el tipus d’assegurança. El nostre equip t’informarà dels requisits específics durant el procés de contractació.

Les assegurances tenen cobertura internacional?

Aquesta és una pregunta molt freqüent i molt important. La cobertura internacional depèn del tipus d’assegurança. Per exemple, l’assegurança de  Vida pot oferir cobertura internacional segons les condicions contractades.

Per descomptat, pots consultar els nostres assessors per conèixer els detalls específics i totes les oportunitats de les quals pots disposar.

Com puc gestionar les meves assegurances AXA una vegada contractades a través de Correos?

MyAXA serà el teu pròxim lloc de confiança! Pots gestionar les teves assegurances a través de MyAXA APP i WEB, així com accedir a l’atenció per canal telefònic Call Center 24x7

Des d’allà, podràs consultar les teves pòlisses, realitzar gestions i contactar amb atenció al client.

En cas de tenir una urgència, com em puc posar en contacte amb AXA?

Trucant als telèfons d’atenció d’AXA.

Aquests són els principals telèfons d’urgències 24h, inclòs el telèfon general d’atenció: 

  • Telèfon Atenció General AXA: 900 909 014 
  • Assistència a la carretera: 900 300 188
  • Assistència urgent a la llar: 900 908 832
  • Urgències mèdiques: 900 908 795

Com puc declarar un sinistre d’una pòlissa?

Si necessites declarar un sinistre, podràs fer-ho a través de l’APP o WEB d’AXA, o trucant al telèfon d’atenció Telèfon d’Atenció General AXA. 900 909 014.

A més, a la teva oficina de Correos mediadora també poden obrir un formulari perquè AXA contacti amb tu.

Quina informació necessito per declarar un sinistre?

Per declarar un sinistre, hauràs de tenir a mà la següent informació:

1. Número de pòlissa

2. Dades de la persona assegurada

3. Data del sinistre

4. Descripció del que ha succeït o comentaris del client

Quins documents agiliten la tramitació d’un sinistre?

Adjuntar fotos, factures, DAA (declaració amistosa d’accident o informe amistós) i qualsevol altra evidència agilita la resolució del sinistre.

Com puc posar-me en contacte amb el servei de reclamacions d’AXA?

Des de Correos i AXA volem ajudar-te a resoldre qualsevol incidència relacionada amb l’emissió i cobrament de pòlisses, el seguiment del teu sinistre o qualsevol altra gestió que necessitis per aquests canals prioritaris i donar-te una resposta àgil. Per això, tindràs a la teva disposició la següent pàgina web per comunicar-te amb nosaltres: https://www.axa.es/quejas-y-reclamaciones