Bete inprimakia.
Sartzeko datuak:
Kontuari emango zaion erabilera:
Gogoratu alta ematerakoan eskaintzen dizkiguzun datuak igortzailearen izen eta helbide gisa agertuko direla Mi Oficina plataformaren bidez egindako bidalketetan.
Informazio osagarria gehitu ahal izango da:
Harremanetarako pertsonaren datuak.
Fakturazio-datuak.
Inprimakia betetakoan eta zerbitzuaren baldintzak onartu ondoren, baieztatzeko pantaila ikusiko duzu, eta erregistroa osatzeko aktibazio-mezu elektronikoa bidaliko dizugu.
Datu guztiak Mi Oficina plataforman alda ditzakezu, eskuineko goiko izkinan:
Mi Oficina menuko "Ordainketa-egiaztagiriak" aukeran, sarean egindako erosketa guztien fakturak izango dituzu gordeta.
Bertan kontsultatu edo inprimatu nahi duzun edozein faktura bila dezakezu produktu, faktura-zenbaki edo erosketa-dataren epearen araberako irizpideen arabera.
Irizpiderik ez baduzu sartzen, faktura guztiak erakutsiko dira.
"Berrezarri pasahitza" aukera Erabiltzailearen sarbidea atalean hautatuz.
Idatzi zure erabiltzaile-izena eta alta ematean eskainitako helbide elektronikoa, eta sistemak automatikoki bidaliko dizu mezu elektroniko bat sarbide-kode berria sartzeko eman beharko dituzun pausoekin.
Erabiltzaile-izena edo helbide elektronikoa ez baduzu gogoratzen, Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin jarri beharko zara harremanetan. Haiek lagunduko dizute Mi Oficina plataforman sartzeko behar dituzun datuak berreskuratzen.
"Kudeatu zure bidalketak" atalean, hautatu "Bidalketen jarraipena"; bertan, "Nire bidalketak" aukeran, Mi Oficina plataforman erregistratutako produktu guztien jarraipena egin dezakezu.
Bestalde, aurrez erregistratutako bidalketen etiketak eta zerrenda inprima ditzakezu, edota gehitu dituzun erantsitako zerbitzuak, hala nola Diru-itzulketa edo PEE (Entregaren Froga Elektronikoa).
Mi Oficina plataformaren bidez egindako bidalketen aurre-erregistroari esker, bidalketen etiketa etxean bertan egitea ahalbidetzen du, izapidea arinduz eta itxarotea saihestuz. Gainera, bidalketen jarraipena uneoro egin daiteke.