Galtzea

Kalte edo lapurretagatik jaso beharreko edozein kalte-ordainen  onuraduna beti igorlea da. Igorleak nahi badu kalte-ordaina hartzaileak jasotzea, sinatutako eskabidea aurkeztu beharko du Correosen; horretan, igorleak baimena emango du hartzaileak ordaina jaso dezan.

Gutun Ziurtatua / Paquete Azul

Bidalketa galtzeagatik:
  • Jazoera edo erreklamazioa aurkezteko epeak:
    • Gutun ziurtatua: Gutxienez 7 egun eta gehienez 4 hilabete bidalketa onartzen den datatik aurrera.
    • Pakete Urdina: gutxienez 10 egun eta gehienez 4 hilabete, bidalketa onartzen den egunetik hasita.
  • Kalte-ordaina:
    • Gutun ziurtatua30 euro + aitortutako balioa, kontratatu bada.
    • Pakete urdina: 23,44 euro + aitortutako balioa, kontratatu bada.
  • Ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
    • Adierazitako balioa.
    • Galdutako objektua birjartzea.
    • Kaltetutako objektua konpontzea.
  • Baldintzak: beharrezkoa da hondatzeari  buruz bidalketa jasotzerakoan berri ematea. Bestela, bidalketa egoera onean entregatu dela izango da kontuan.                                            Ezin izango dugu erreklamaziorik onartu produktu horiek hondatu edo edukirik ez dutelako, entregatu ondoren egiaztatzen bada.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak:bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatu ahal izango dizkizugu, kaltea eta bidalketaren osotasuna ziurtatzeko eta bilgarri egokia zuen egiaztatzeko. Bidalketa onartzean, hura nola prestatu aholkatu eta  bilgarri egokiena eskain diezazukete Correoseko langileek.
  • Asegurua edo adierazitako balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.
Kontsultatu partikularrentzako bidalketei buruzko informazio guztia
Kontsultatu enpresentzako bidalketei buruzko informazio guztia

Paq Estandarra / Paq Premium

Bidalketa galtzeagatik:
  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: gutxienez 3 egun eta gehienez urtebete, bidalketaren onarpen-datatik aurrera.
  • Kalte-ordaina: 6,67 € fakturatutako kg bakoitzeko (6,43 € fakturatutako kg bakoitzeko, 2022an onartutako bidalketentzat), gehi tarifaren itzulketa.
  • Gutxieneko kalte-ordaina 40€koa da bakarrik Paq Premium-entzat eta kontraturik gabeko bezeroentzat. Hau da, kalte-ordainaren (aurreko formularen arabera) eta tarifaren batura 40€ baino gutxiago bada, kalte-ordaina 40€koa izango da. 
  • Bidalketak aitortutako balioa edo arrisku orotarako asegurua badu, 6.000€ko gehieneko estaldura duena, kalte-ordaina izango da tarifa gehi Adierazitako Balioa edo Asegurua itzultzea. 
  • LCTTMk (Merkantzien Errepide Garraioaren Kontratuari buruzko Legea) araututako bidalketek asegurua daramatenez, ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
    • Adierazitako balioa.
    • Galdutako objektua birjartzea.
    • Kaltetutako objektua konpontzea.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.
  • Kontratua duten bezeroek bertan ezarritako baldintzen araberako kalte-ordainak jasoko dituzte.

Hori eta zure bidalketa ahal dugun arinen entregatzea.

Kontsultatu partikularrentzako paketeei buruzko informazio guztia
Kontsultatu enpresentzako paketeei buruzko informazio guztia