Hondatzea

Kalte edo lapurretagatik jaso beharreko edozein kalte-ordainen  onuraduna beti igorlea da. Igorleak nahi badu kalte-ordaina hartzaileak jasotzea, sinatutako eskabidea aurkeztu beharko du Correosen; horretan, igorleak baimena emango du hartzaileak ordaina jaso dezan.

Gutun Ziurtatua / Paquete Azul

Bidalketa nazionaletarako bermeak:
Bidalketa hondatzeagatik:
  • Jazoera edo erreklamazioa aurkezteko epeak:
    • Gutun ziurtatua: Gutxienez 7 egun eta gehienez 4 hilabete bidalketa onartzen den datatik aurrera.
    • Pakete Urdina: gutxienez 10 egun eta gehienez 4 hilabete, bidalketa onartzen den egunetik hasita.
  • Kalte-ordaina:
    • Gutun Ziurtatua30 euro + aitortutako balioa, kontratatu bada.
    • Pakete Urdina: 23,44 euro + aitortutako balioa, kontratatu bada.
  • Ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
    • Adierazitako balioa.
    • Galdutako objektua birjartzea.
    • Kaltetutako objektua konpontzea.
  • Baldintzak: beharrezkoa da hondatzeari  buruz bidalketa jasotzerakoan berri ematea. Bestela, bidalketa egoera onean entregatu dela izango da kontuan. Produktua entregatu eta gero ez dugu onartuko horri  buruzko kalte/hondatze edo eduki faltaren erreklamaziorik.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatu ahal izango dizkizugu, kaltea eta bidalketaren osotasuna ziurtatzeko eta bilgarri egokia zuen egiaztatzeko. Bidalketa onartzean, hura nola prestatu aholkatu eta  bilgarri egokiena eskain diezazukete Correoseko langileek.
  • Asegurua edo adierazitako balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.
Kontsultatu partikularrentzako bidalketei buruzko informazio guztia
Kontsultatu enpresentzako bidalketei buruzko informazio guztia

Paq Estandarra / Paq Premium

Bidalketa hondatzeagatik:
  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: entrega egin eta hurrengo 7 egun naturalen barruan.
  • Kalte-ordaina: 6,67€ fakturatutako kg bakoitzeko (6,43€ fakturatutako kg bakoitzeko, 2022an onartutako bidalketetarako).
  • Gutxieneko kalte-ordaina 40€-koa da, soilik Paq Premium-entzat eta kontraturik gabeko bezeroentzat. Hau da,  kalte-ordainaren (aurreko formularen arabera) eta tarifaren batura 40€ baino gutxiago bada, kalte-ordaina 40€-koa izango da. 
  • Baldintzak: gertaera-mota horien kasuan, aditu batek txosten bat egingo du bidalketaren hondatzeari dagokion zenbatekoa zehazteko.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatu ahal izango dizkizugu, kaltea eta bidalketaren osotasuna bermatzeko bilgarri egokia zuen egiaztatzeko. Bidalketa onartzean, hura nola prestatu aholkatu eta bilgarririk egokiena eskain diezazukete gure langileek.
  • Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjarpenaren faktura eskatu ahalko dugu.
  • Kontratua duten bezeroek bertan ezarritako baldintzen araberako kalte-ordainak jasoko dituzte.
Kontsultatu partikularrentzako paketeei buruzko informazio guztia
Kontsultatu enpresentzako paketeei buruzko informazio guztia