Bidalketa nazionaletarako bermeak:
Bidalketa hondatzeagatik:
- Jazoera edo erreklamazioa aurkezteko epeak:
- Gutun ziurtatua: Gutxienez 7 egun eta gehienez 6 hilabete bidalketa onartzen den datatik aurrera.
- Pakete Urdina: gutxienez 10 egun eta gehienez 6 hilabete, bidalketa onartzen den egunetik hasita.
- Kalte-ordaina:
- Gutun ziurtatua: 2021/06/27tik aurrera, kalte-ordaina izango da ordaindutako tarifa bider 10, gehi aitortutako balioa, kontratatu bada. Data hori baino lehen, kalte-ordaina 30 eurokoa zen, gehi kontratatutzat jotako balioa.
- Pakete urdina: 2021/06/27tik aurrera, kalte-ordaina izango da ordaindutako tarifa bider 4, gehi aitortutako balioa, kontratatu bada. Data hori baino lehen, kalte-ordaina 23,44 eurokoa zen, gehi kontratatutzat jotako balioa.
- Ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
- Adierazitako balioa.
- Galdutako objektua birjartzea.
- Kaltetutako objektua konpontzea.
- Baldintzak: beharrezkoa da hondatzeari buruz bidalketa jasotzerakoan berri ematea. Bestela, bidalketa egoera onean entregatu dela izango da kontuan. Ezin izango dugu erreklamaziorik onartu produktu horiek hondatu edo edukirik ez dutelako, entregatu ondoren egiaztatzen bada.
- Aurkeztu beharreko dokumentuak: bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatu ahal izango dizkizugu, kaltea eta bidalketaren osotasuna ziurtatzeko eta bilgarri egokia zuen egiaztatzeko. Bidalketa onartzean, hura nola prestatu aholkatu eta bilgarri egokiena eskain diezazukete Correoseko langileek.
- Asegurua edo adierazitako balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.