Hondatzea

Kalte edo lapurretagatik jaso beharreko edozein kalte-ordainen  onuraduna beti igorlea da. Igorleak nahi badu kalte-ordaina hartzaileak jasotzea, sinatutako eskabidea aurkeztu beharko du Correosen; horretan, igorleak baimena emango du hartzaileak ordaina jaso dezan.

Gutun Ziurtatua / Paquete Azul

Bidalketa nazionaletarako bermeak:
Bidalketa hondatzeagatik:
  • Jazoera edo erreklamazioa aurkezteko epeak:
    • Gutun ziurtatua: Gutxienez 7 egun eta gehienez 6 hilabete bidalketa onartzen den datatik aurrera.
    • Pakete Urdina: gutxienez 10 egun eta gehienez 6 hilabete, bidalketa onartzen den egunetik hasita.
  • Kalte-ordaina:
    • Gutun ziurtatua: 2021/06/27tik aurrera, kalte-ordaina izango da ordaindutako tarifa bider 10, gehi aitortutako balioa, kontratatu bada. Data hori baino lehen, kalte-ordaina 30 eurokoa zen, gehi kontratatutzat jotako balioa.
    • Pakete urdina: 2021/06/27tik aurrera, kalte-ordaina izango da ordaindutako tarifa bider 4, gehi aitortutako balioa, kontratatu bada. Data hori baino lehen, kalte-ordaina 23,44 eurokoa zen, gehi kontratatutzat jotako balioa. 
  • Ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
    • Adierazitako balioa.
    • Galdutako objektua birjartzea.
    • Kaltetutako objektua konpontzea.
  • Baldintzak: beharrezkoa da hondatzeari  buruz bidalketa jasotzerakoan berri ematea. Bestela, bidalketa egoera onean entregatu dela izango da kontuan. Ezin izango dugu erreklamaziorik onartu produktu horiek hondatu edo edukirik ez dutelako, entregatu ondoren egiaztatzen bada.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatu ahal izango dizkizugu, kaltea eta bidalketaren osotasuna ziurtatzeko eta bilgarri egokia zuen egiaztatzeko. Bidalketa onartzean, hura nola prestatu aholkatu eta  bilgarri egokiena eskain diezazukete Correoseko langileek.
  • Asegurua edo adierazitako balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.
Kontsultatu partikularrentzako bidalketei buruzko informazio guztia
Kontsultatu enpresentzako bidalketei buruzko informazio guztia

Paq Estandarra / Paq Premium

Bidalketa hondatzeagatik:
  • Kalte-ordaina eragin dezakeen erreklamazioa egiteko epeak: entregatzen den unean edo entregatu denetik 7 egun naturaleko epean adierazi behar da.
  • Kalte-ordaina: 6,67€ fakturatutako kg bakoitzeko (6,43€ fakturatutako kg bakoitzeko, 2022an onartutako bidalketetarako).
  • Gutxieneko kalte-ordaina 40€-koa da, soilik Paq Premium-entzat eta kontraturik gabeko bezeroentzat. Hau da,  kalte-ordainaren (aurreko formularen arabera) eta tarifaren batura 40€ baino gutxiago bada, kalte-ordaina 40€-koa izango da. 
  • Baldintzak: gertaera-mota horien kasuan, aditu batek txosten bat egingo du bidalketaren hondatzeari dagokion zenbatekoa zehazteko.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatu ahal izango dizkizugu, kaltea eta bidalketaren osotasuna bermatzeko bilgarri egokia zuen egiaztatzeko. Bidalketa onartzean, hura nola prestatu aholkatu eta bilgarririk egokiena eskain diezazukete gure langileek.
  • Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjarpenaren faktura eskatu ahalko dugu.
  • Kontratua duten bezeroek bertan ezarritako baldintzen araberako kalte-ordainak jasoko dituzte.
Kontsultatu partikularrentzako paketeei buruzko informazio guztia
Kontsultatu enpresentzako paketeei buruzko informazio guztia