Egonean dauden bidalketak

Zer da egonean dagoen bidalketa bat?

Gorabeheraren bat duten eta entregatu ezin diren bidalketak dira.

Noiz gertatzen da gorabehera bat?

  • Haustura edo matxura bat dagoenean.
  • Hartzailearen datuak ez direnean nahiko entrega egin ahal izateko.
  • Helbidea gaizki dagoenean edo aurkitzen ez denean.
  • Inork bidalketaren gaineko ardura hartzen ez duenean.
  • Aurrez erregistratu ez denean; hau da, ez badugu jaso bidalketa-datuak dituen transmisio informatikoa.

Zenbat denbora egon daiteke bidalketa bat egonean?

Paketea 5 egun natural geratuko da egonean, datuak aldatzeko zain.

Zer egin behar dut nire bidalketa egonean egoteari utz diezaion?

Bidalketaren igorlea bazara, datuak alda ditzakezu zure erabiltzaile-gakoekin Mi Oficina ataletik.

Hartzailea bazara, datuak alda ditzakezu “Egonean dauden bidalketen kudeaketa” atalean, SMS edo posta elektroniko bidez bidaliko dizugun bidalketaren zenbakia eta PINaren bidez. 

Egonean dauden bidalketen kudeaketa

Zer gertatzen da PINa ez badut?

Jar zaitez harremanetan paketea bidali dizun enpresarekin, haiek arduratuko dira izapideak egiteaz.

Igorlea partikular bat bada, Bezeroarentzako Arreta zerbitzura deitu beharko du 5 egun naturaleko epean, entregarako konponbide bat emateko.       

915 197 197;  al.-or. 08:00-21:00 eta lr. 09:00-13:00

Bidalketa jaso al dezaket egonean baldin badago aldez aurreko erregistroa falta zaiolako?

Enpresaren aldetik paketea bidali izanaren informazioa jasotzen dugunean, hartzaileari entregatuko diogu.