Paq Frío

Ez duzu zertan biltegi bat izan behar, ezta handizkako salgai-banaketa eskatu behar ere! Bidalketa puntual bat egin behar baduzu eta hotz-katea kontserbatzea funtsezkoa bada, Correos da zure irtenbidea.

EGIN BIDALKETA BAT
Paq Frío EGIN BIDALKETA BAT

Zerbitzu gehigarriak

Entregaren Froga Elektronikoa (PEE)

Entrega ziurtatuaren frogagiri digitala.
INFORMAZIO GEHIAGO

Adierazitako balioa

Bidalketa bakoitzari aplikagarria da, eta kalkulatzeko salgaiaren balioaren portzentajea erabiltzen da. 
INFORMAZIO GEHIAGO

Diru-itzulketa

Jaso zure bidalketen kobrantza modu seguruagoan, errazagoan eta fidagarriagoan. Correosen hartzaileak aurrez ordaindutako eta bidalketan agertzen den kopurua itzuliko dizugu.

Entrega hartzaileari soilik

Bidalketa hartzaileak besterik ezin du jaso, beti bere burua identifikatu eta gero. Ez da onartzen erakunde edo enpresei edo hirugarren pertsonei ematea, baimen sinatua izan arren. Bi hartzaile adierazteko aukera dago.

Bidalketa nola egin

Deskriba itzazu zure bidalketak inprimakian adieraziko dizkizugun urratsei jarraituz.  
Erregistratu zein hartzaileri bidali nahi dizkiozun paketeak. 
Aukeratu zure beharretara hobekien egokitzen diren kaxa isotermikoak
Ia prest dago! Ordaintzea besterik ez zaizu falta.
Zurekin harremanetan jarriko gara zure merkantzia jasotzeko ordua adosteko

Produktuari buruzko informazioa

Zer da Correos Frío?

Correos Frío zure bidalketak tenperatura kontrolatuan banatzeko diseinatu dugun zerbitzu berria da. Zurekin eskutik joan nahi dugu. Zure premiazko eta kontserbazio-bereziko entregek beti zure bezeroen nahiak bete ditzaten lagunduko dizugu.

Kaxa isotermikoen formatuak

Edukiera desberdineko kaxa isotermikoen hiru formatu jarri ditugu zure eskura, zure beharretara ahalik eta gehien egokitzeko:

Kaxa isotermiko txikia:

  • Kanpoko neurriak (cm): 36 x 36 x 37
  • Barruko neurriak (cm): 16 x 16 x 16
  • Bolumen erabilgarria: 4,57 L
  • Pisua (kg): 8,5
  • Zure produktua sartzeko pisu erabilgarria (kg): 31,5

Kaxa isotermiko ertaina:

  • Kanpoko neurriak (cm): 42 x 43 x 43
  • Barruko neurriak (cm): 22 x 22 x 22
  • Bolumen erabilgarria: 11,69 L
  • Pisua (kg): 13,4
  • Zure produktua sartzeko pisu erabilgarria (kg): 26,6

Kaxa isotermiko handia:

  • Kanpoko neurriak (cm): 47 x 47 x 48
  • Barruko neurriak (cm): 28 x 28 x 28
  • Bolumen erabilgarria: 22,18 L
  • Pisua (kg): 17,9
  • Zure produktua sartzeko pisu erabilgarria (kg): 22,1

Garrantzitsua! Gogoan izan, tamaina edozein dela ere, zure bidalketaren pisu erreala ezin dela izan 40 kg-tik gorakoa (kaxa + edukia).

Paq Frío-ren bilketa eta entregen zerbitzuari buruzko informazioa

  • Paq Frío bilketa-zerbitzuak (Penintsula eta Balearrak):

    • Astelehenetik ostegunera 13:00ak baino lehen jasotako eskaerak: Bidaltzailearen helbidean egingo da bilketa, hurrengo egun baliodunean, goizez edo arratsaldez (betiere igorlearen posta-kodeak zerbitzua arratsaldeko txandan badu) 
      Eskaera arratsaldeko 13:00ak baino geroago egiten bada, bilketarako 24 ordu gehiago beharko dira.
      Balearretan bilketak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
    • Ostiraletan 13:00ak baino lehen jasotako eskaerak: Bidaltzailerako adierazitako helbidean egingo da bilketa, hurrengo egun baliodunean, goizez edo arratsaldez (betiere igorlearen posta kodeak zerbitzua arratsaldeko txandan badu) 
      Eskaera arratsaldeko 13:00ak baino geroago egiten bada, bilketarako 24 ordu baliodun gehiago beharko dira.
      Balearretan bilketak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
      (Larunbata ez da egun balioduntzat hartuko biltzeko epea zenbatzeko).
    • Larunbatetan, igandetan eta jaiegunetan jasotako eskaerak*: Eskaera hurrengo egun baliodunean prestatuko da, eta bilketa hurrengo lanegunean egingo da, posta kodearen eta igorlearen helbidearen arabera (adibidez: kutxa isotermoa astelehenean prestatuko da eta asteartean jasoko da). Balearretan bilketak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
    • Bilketa-zerbitzua astelehenetik ostiralera egingo da, eta, beraz, ez dira jasoko larunbatetan, igandetan eta jaiegunetan** (** bidaltzailearen herriko jaiegunen egutegiaren araberakoak).
  • Paq Frío entrega-zerbitzua (Penintsula eta Balearrak):  

    • Hartzaileei entrega-zerbitzua astelehenetik ostiralera egingo da, eta, beraz, larunbatetan, igandetan eta jaiegunetan ez da entregarik egingo.
    • Bidaltzailearen helbidean jasotzen den unetik, entrega 24/48 orduren barruan egingo da, jatorriaren eta helmugaren arabera.
    • Balearretan entregak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
    • Kontuan izan ostiraletan jasotako eskaerak ezin izango direla hurrengo astelehenera edo asteartera arte entregatu, jatorriaren eta helmugaren arabera.
    • Jasotzailearen helbidean entregatuko da, goizez edo arratsaldez (betiere igorlearen posta kodeak zerbitzua arratsaldeko txandan badu) 

*Eskaerak Madrilen prestatuko dira, eta, beraz, epeak kalkulatzeko hiri horretako jaiegunen egutegia hartuko da kontuan.

 

Bermeak eta entrega-epeak

Bidalketa helmugara iristean arazoren bat egonez gero, Correosek kalte-ordaina emango dizu. Ordaina hartzaileak jasotzea nahiago baduzu, sinatutako baimena aurkeztu beharko duzu.

Badakigu gutaz fidatzen zarela; horregatik,  honela eskertzen dizugu:

Berme nazionalak:

Atzeratuz gero:

  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: gutxienez 3 egun eta gehienez 21 egun, bidalketaren entrega-datatik aurrera.
  • Kalte-ordaina: ordaindutako tarifa itzultzen da.
  • Baldintzak: entrega-epeak bidalketa 16:00ak baino lehen onartu bada soilik beteko dira. Hala ez bada, epea egun bat luza daiteke.
Bidalketa hondatzeagatik:
  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: entrega egin eta hurrengo 7 egun naturalen barruan.
  • Kalte-ordaina: 6,67 € fakturatutako kg-ko (6,43 € 2022an onartutako bidalketetarako fakturatutako kg-ko).
  • Kontraturik gabeko bezeroa bazara, Paq Frío-ren gutxieneko kalte-ordaina 40 €koa da. Hau da, kalte-ordaina kalkulatzean zifra horretara iristen ez bada, berdin-berdin ordainduko dizugu. 
  • Gorabehera mota horien kasuan, aditu batek txosten bat egingo du bidalketaren hondatzeari dagokion zenbatekoa zehazteko.
  • Edozein erreklamazio egiten duzunean, ez ahaztu aurkeztu beharreko dokumentazioa. Bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatuko dizkizugu, kaltea egiaztatzeko.
  • Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjarpenaren faktura eskatu ahalko dugu.
Bidalketa galtzeagatik:
  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: gutxienez 3 egun eta gehienez urtebete, bidalketaren onarpen-datatik aurrera.
  • Kalte-ordaina: 6,67 € fakturatutako kilogramo bakoitzeko (6,43 € fakturatutako kilogramo bakoitzeko, 2022an onartutako bidalketetarako), gehi tarifaren itzulketa. 
  • Gutxieneko kalte-ordaina 40 €koa da bakarrik Paquete Premium-entzat eta kontraturik gabeko bezeroentzat. 
  • Bidalketak aitortutako balioa edo arrisku orotarako asegurua badu, 6.000 €ko gehieneko estaldura duena, kalte-ordaina izango da tarifa gehi Adierazitako Balioa edo Asegurua itzultzea. 
  • LCTTMk (Merkantzien Errepide Garraioaren Kontratuari buruzko Legea) araututako bidalketek asegurua daramatenez, ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
    • Adierazitako balioa.
    • Galdutako objektua birjartzea.
    • Kaltetutako objektua konpontzea.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.

Horrez gain, bidalketa ahal bezain laster entregatuko dugu.

 

Paquetería nacional zerbitzuen baldintzak
Paq Frío zerbitzuaren baldintza partikularrak
Mi Oficina-ren datuak babesteko politika

Prezioa

Kontsulta itzazu Paq Frío-ren tarifak 
Paq Frío tarifak

Jakin beharko zenuke

Ohiko galderak

Correos Frío-ren bidalketa bat behin egin behar dut. Webgunetik kontrata dezaket?

Bai; bidalketa egiteko, hautatu “Paq Frío” aukera eta egin klik “BIDALKETA BAT EGIN” botoian. Ondoren, agertuko diren 4 urratsak bete beharko dituzu eta ordainketa-prozesua amaitu, zerbitzuaren kontratazioa ixteko.

Webgunetik Paq Frío bidalketa bat kontratatu dut. Noiz jarriko da Correos nirekin harremanetan nire produktua jasotzeko?

Zerbitzua kontratatu duzunean, zure eskaeraren xehetasunen mezu elektronikoa jasoko duzu.  Une honetan, Correosen kaxa isotermoa prestatzen ari gara, aldez aurretik eskatu diguzun tenperatura-tartearekin. Prest dagoenean, ahalik eta azkarren jarriko gara zurekin harremanetan, ematen diguzun telefono-zenbakiaren bidez, produktua zure etxean edo biltegian jasotzeko eguna eta ordua zehazteko.

Zerbitzua kontratatu ondoren, jasotzeko helbidea alda dezaket?

 Sentitzen dugu! Oraingoz, ezin da aldatu bilketa-helbidea zerbitzua kontratatuta duzunean.

Correos produktua jasotzera datorrenean, nola prestatu behar dut?

Zure produktuaren tenperatura egokia mantentzeko behar diren elementuekin bertaratuko gara zure etxean. Tenperatura kontrolatuko garraio-mota honetarako, garrantzitsua da bidali beharreko produktua garraioa egingo den tenperatura-tartera aurretik egokitzea.

Mesedez, ziurtatu zure paketea aukeratutako kaxa-motaren barruan sar daitekeela.

Correos nire etxera produktua jasotzera etortzen denetik, zenbat denbora beharko du hartzailearengana iristeko?

Entrega-epea 24-48 ordukoa izango da lehen entrega-saiakera egiteko, penintsulako abiapuntuaren eta helmugaren arabera.

Hartzailea etxean ez badago, Correosek abisua utziko dio, Correos bulego batera joan dadin jasotzera?

Sentitzen dugu, aukera hau ez dago erabilgarri. Hotz-katearen kontserbazio perfektua bermatzeko, Correos Frío bidalketak hartzailearen etxean baino ez dira entregatuko. Ez da inoiz abisatuko hartzaileak Correos bulegoan jaso ditzan.

Zerbitzu horrekin hartzaileari entregatzeko 2 saiakera egingo dira; ezin bada entregatu, produktua bidaltzaileari itzuliko zaio.

 

Nola jakin dezaket nire produktua egoera egokian iritsi ote den?

Correos Frío-rekin egindako bidalketa guztien tenperatura-, hezetasun-, kolpe- eta irekiera-alertak monitorizatzen ditugu. Entrega egitean, gure banatzaileak kaxan dagoen datalogger-a erakutsiko dio hartzaileari, produktua jaso zenetik tenperatura-alertarik izan den ala ez erakusteko.

Normalean, Paq Frío zerbitzua erabili beharko dut. Kontratu bat egin daiteke Correosekin horrelako bidalketak egiteko?

Jakina! Informazioa eskatzeko inprimakia betetzera gonbidatzen zaitugu. Gure aholkulari bat zurekin harremanetan jarriko da zure beharrei buruz gehiago jakiteko eta horiei egokitutako proposamen pertsonalizatua egiteko. 
Inprimakia

Nola prestatu bidalketa modu egokian?

Hautatu bidalketari doitzen zaion kaxa isotermikoa; edukiera egokia izan behar du eta edukiaren pisuari eutsi behar dio.

Ziurtatu salgaiak ez duela kolperik hartuko eta barruan hutsunerik ez dagoela. Produktua kaxa edo poltsa batean sartu besterik ez duzu egin behar, produktua kaxa isotermikoaren barruan mugi ez dadin, eta hautatu duzun kaxa isotermikoan kabituko dela ziurtatu.

Halaber, paketea gure banatzaileak emango dizun poltsan sar dezakezu, zure produktua kaxa isotermoan arazorik gabe kokatzeko.