Paq Frío

Ez duzu zertan biltegi bat izan behar, ezta handizkako salgai-banaketa eskatu behar ere! Bidalketa puntual bat egin behar baduzu eta hotz-katea kontserbatzea funtsezkoa bada, Correos da zure irtenbidea.

EGIN BIDALKETA BAT
Paq Frío EGIN BIDALKETA BAT

Zerbitzu gehigarriak

Entregaren Froga Elektronikoa (PEE)

Entrega ziurtatuaren frogagiri digitala.
INFORMAZIO GEHIAGO

Adierazitako balioa

Bidalketa bakoitzari aplikagarria da, eta kalkulatzeko salgaiaren balioaren portzentajea erabiltzen da. 
INFORMAZIO GEHIAGO

Diru-itzulketa

Jaso zure bidalketen kobrantza modu seguruagoan, errazagoan eta fidagarriagoan. Correosen hartzaileak aurrez ordaindutako eta bidalketan agertzen den kopurua itzuliko dizugu.

Entrega hartzaileari soilik

Bidalketa hartzaileak besterik ezin du jaso, beti bere burua identifikatu eta gero. Ez da onartzen erakunde edo enpresei edo hirugarren pertsonei ematea, baimen sinatua izan arren. Bi hartzaile adierazteko aukera dago.

Bidalketa nola egin

Deskriba itzazu zure bidalketak inprimakian adieraziko dizkizugun urratsei jarraituz.  
Erregistratu zein hartzaileri bidali nahi dizkiozun paketeak. 
Aukeratu zure beharretara hobekien egokitzen diren kaxa isotermikoak
Ia prest dago! Ordaintzea besterik ez zaizu falta.
Zurekin harremanetan jarriko gara zure merkantzia jasotzeko ordua adosteko

Produktuari buruzko informazioa

Zer da Correos Frío?

Correos Frío zure bidalketak tenperatura kontrolatuan banatzeko diseinatu dugun zerbitzu berria da. Zurekin eskutik joan nahi dugu. Zure premiazko eta kontserbazio-bereziko entregek beti zure bezeroen nahiak bete ditzaten lagunduko dizugu.

Kaxa isotermikoen formatuak

Tamaina desberdineko kaxa isotermikoen hiru formatu jarri ditugu zure eskura, zure beharretara ahalik eta gehien egokitzeko:

Kaxa isotermiko txikia:

  • Kanpoko neurriak (cm): 36 x 36 x 37
  • Barruko neurriak (cm): 16 x 16 x 16
  • Bolumen erabilgarria: 4,57 L
  • Pisua (kg): 8,5
  • Pisu bolumetrikoa (kg): 7,992
  • Zure produktua sartzeko pisu erabilgarria (kg): 21,5

Kaxa isotermiko ertaina:

  • Kanpoko neurriak (cm): 42 x 43 x 43
  • Barruko neurriak (cm): 22 x 22 x 22
  • Bolumen erabilgarria: 11,69 L
  • Pisua (kg): 13,4
  • Pisu bolumetrikoa (kg): 12,943
  • Zure produktua sartzeko pisu erabilgarria (kg): 16,6

Kaxa isotermiko handia:

  • Kanpoko neurriak (cm): 47 x 47 x 48
  • Barruko neurriak (cm): 28 x 28 x 28
  • Bolumen erabilgarria: 22,18 L
  • Pisua (kg): 17,9
  • Pisu bolumetrikoa (kg): 17,672
  • Zure produktua sartzeko pisu erabilgarria (kg): 12,1

Garrantzitsua! Gogoan izan, tamaina edozein dela ere, zure bidalketaren pisu erreala ezin dela izan 30 kg-tik gorakoa (kaxa + edukia).

Zer da pisu bolumetrikoa?

Paq Frío-ren bilketa eta entregen zerbitzuari buruzko informazioa

  • Paq Frío bilketa-zerbitzuak (Penintsula eta Balearrak):

    • Astelehenetik ostegunera 13:00ak baino lehen jasotako eskaerak: Bidaltzailearen helbidean egingo da bilketa, hurrengo egun baliodunean, goizez edo arratsaldez (betiere igorlearen posta-kodeak zerbitzua arratsaldeko txandan badu) 
      Eskaera arratsaldeko 13:00ak baino geroago egiten bada, bilketarako 24 ordu gehiago beharko dira.
      Balearretan bilketak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
    • Ostiraletan 13:00ak baino lehen jasotako eskaerak: Bidaltzailerako adierazitako helbidean egingo da bilketa, hurrengo egun baliodunean, goizez edo arratsaldez (betiere igorlearen posta kodeak zerbitzua arratsaldeko txandan badu) 
      Eskaera arratsaldeko 13:00ak baino geroago egiten bada, bilketarako 24 ordu baliodun gehiago beharko dira.
      Balearretan bilketak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
      (Larunbata ez da egun balioduntzat hartuko biltzeko epea zenbatzeko).
    • Larunbatetan, igandetan eta jaiegunetan jasotako eskaerak*: Eskaera hurrengo egun baliodunean prestatuko da, eta bilketa hurrengo lanegunean egingo da, posta kodearen eta igorlearen helbidearen arabera (adibidez: kutxa isotermoa astelehenean prestatuko da eta asteartean jasoko da). Balearretan bilketak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
    • Bilketa-zerbitzua astelehenetik ostiralera egingo da, eta, beraz, ez dira jasoko larunbatetan, igandetan eta jaiegunetan** (** bidaltzailearen herriko jaiegunen egutegiaren araberakoak).
  • Paq Frío entrega-zerbitzua (Penintsula eta Balearrak):  

    • Hartzaileei entrega-zerbitzua astelehenetik ostiralera egingo da, eta, beraz, larunbatetan, igandetan eta jaiegunetan ez da entregarik egingo.
    • Bidaltzailearen helbidean jasotzen den unetik, entrega 24/48 orduren barruan egingo da, jatorriaren eta helmugaren arabera.
    • Balearretan entregak egiteko epea 24 ordu gehiago luzatuko da.
    • Kontuan izan ostiraletan jasotako eskaerak ezin izango direla hurrengo astelehenera edo asteartera arte entregatu, jatorriaren eta helmugaren arabera.
    • Jasotzailearen helbidean entregatuko da, goizez edo arratsaldez (betiere igorlearen posta kodeak zerbitzua arratsaldeko txandan badu) 

*Eskaerak Madrilen prestatuko dira, eta, beraz, epeak kalkulatzeko hiri horretako jaiegunen egutegia hartuko da kontuan.

 

Bermeak eta entrega-epeak

Bidalketa helmugara iristean arazoren bat egonez gero, Correosek kalte-ordaina emango dizu. Ordaina hartzaileak jasotzea nahiago baduzu, sinatutako baimena aurkeztu beharko duzu.

Badakigu gutaz fidatzen zarela; horregatik,  honela eskertzen dizugu:

Berme nazionalak:

Atzeratuz gero:

  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: gutxienez 3 egun eta gehienez 21 egun, bidalketaren entrega-datatik aurrera.
  • Kalte-ordaina: ordaindutako tarifa itzultzen da.
  • Baldintzak: entrega-epeak bidalketa 16:00ak baino lehen onartu bada soilik beteko dira. Hala ez bada, epea egun bat luza daiteke.
Bidalketa hondatzeagatik:
  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: entrega egin eta hurrengo 7 egun naturalen barruan.
  • Kalte-ordaina: 6,67 euro fakturatutako kg bakoitzeko (6,43 euro fakturatutako kg bakoitzeko, 2022ean onartutako bidalketetarako).
  • Kontraturik gabeko bezeroa bazara, Paq Frío-ren gutxieneko kalte-ordaina 40€koa da. Hau da, kalte-ordaina kalkulatzean zifra horretara iristen ez bada, berdin-berdin ordainduko dizugu. 
  • Gorabehera mota horien kasuan, aditu batek txosten bat egingo du bidalketaren hondatzeari dagokion zenbatekoa zehazteko.
  • Edozein erreklamazio egiten duzunean, ez ahaztu aurkeztu beharreko dokumentazioa. Bilgarriaren eta hondatutako edukiaren argazkiak eskatuko dizkizugu, kaltea egiaztatzeko.
  • Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjarpenaren faktura eskatu ahalko dugu.
Bidalketa galtzeagatik:
  • Gorabehera jakinarazteko edo erreklamazioa egiteko epeak: gutxienez 3 egun eta gehienez urtebete, bidalketaren onarpen-datatik aurrera.
  • Kalte-ordaina: 6,67 € fakturatutako kilogramo bakoitzeko (6,43 € fakturatutako kilogramo bakoitzeko, 2022an onartutako bidalketetarako), gehi tarifaren itzulketa. 
  • Gutxieneko kalte-ordaina 40 €koa da bakarrik Paquete Premium-entzat eta kontraturik gabeko bezeroentzat. 
  • Bidalketak aitortutako balioa edo arrisku orotarako asegurua badu, 6.000 €ko gehieneko estaldura duena, kalte-ordaina izango da tarifa gehi Adierazitako Balioa edo Asegurua itzultzea. 
  • LCTTMk (Merkantzien Errepide Garraioaren Kontratuari buruzko Legea) araututako bidalketek asegurua daramatenez, ezbeharra jazotzen bada, honako zenbateko hauetako zenbatekorik txikiena ordainduko zaizu:
    • Adierazitako balioa.
    • Galdutako objektua birjartzea.
    • Kaltetutako objektua konpontzea.
  • Aurkeztu beharreko dokumentuak: Asegurua edo Adierazitako Balioa duen bidalketa bat galtzeagatik, hondatzeagatik edo edukia faltatzeagatik erreklamazioa aurkeztuz gero, merkantziaren balioa egiaztatzen duen agiria edo konponketaren edo birjartzearen faktura eskatu ahal izango dugu.

Horrez gain, bidalketa ahal bezain laster entregatuko dugu.

 

Paquetería nacional zerbitzuen baldintzak
Paq Frío zerbitzuaren baldintza partikularrak
Mi Oficina-ren datuak babesteko politika

Prezioa

Kontsulta itzazu Paq Frío-ren tarifak 
Paq Frío tarifak

Jakin beharko zenuke

Ohiko galderak

Necesito realizar un envío de Correos Frío de forma puntual, ¿puedo contratarlo desde la página web?

Puedes realizar tu envío seleccionando la opción ‘’Paq Frío’’ y haciendo clic en el botón ‘’HACER UN ENVÍO’’, posteriormente debes seguir los 4 pasos que se detallan y finalizar el proceso de pago para cerrar la contratación del servicio.

He contratado un envío de Paq Frío desde la página web, ¿Cuándo contactará conmigo Correos para pasar a recoger mi producto?

Una vez contratado el servicio, recibirás un email con todos los detalles de tu pedido.  En este momento, desde Correos ya estaremos preparando la caja isoterma con el rango de temperatura necesario que nos hayas solicitado previamente. Una vez esté listo, contactaremos contigo lo antes posible a través del número de teléfono que nos facilites para concretar la fecha y hora de recogida del producto en tu domicilio o almacén.

¿Puedo modificar el domicilio en el que debe llevarse a cabo la recogida después de haber contratado el servicio?

 ¡Lo sentimos mucho! Por el momento no es posible modificar el domicilio de recogida una vez que contrates el servicio.

Cuando Correos acuda a recoger el producto, ¿cómo debo tenerlo preparado?

Acudiremos a tu domicilio con los elementos necesarios para poder mantener la temperatura idónea de tu producto. Lo único que necesitamos por tu parte es introduzcas tu paquete en la bolsa que te entregará nuestro repartidor o repartidora para ubicarlo sin incidencias dentro de la caja isoterma en la que se alojará tu envío. 

También puedes acondicionarlo dentro de tu propia bolsa o caja. Por favor, asegúrate de que tu paquete podrá incluirse en el interior del tipo de caja que hayas seleccionado.

Desde que Correos acuda a mi domicilio a recoger mi producto, ¿Cuánto tardará en llegar al destinatario?

Nos comprometemos a cumplir un plazo de entrega de entre 24 - 48 h según el origen y el destino para el primer intento de entrega dentro de la Península.

Si el destinatario no está en su domicilio, ¿Correos le dejará un aviso de llegada para que acuda a recogerlo a una oficina de Correos?.

Lo sentimos, esta opción no está disponible. Con el objetivo de garantizar una conservación perfecta de la cadena de frío, los envíos de Correos Frío sólo se pueden entregar en el domicilio del destinatario. En ningún caso se avisarán para que sean recogidos por parte del destinatario en una oficina de Correos.

El servicio incluye 2 intentos de entrega al destinatario, en caso de no poderse efectuar la entrega el producto será devuelto al remitente.

 

¿Cómo puedo conocer si mi producto ha llegado en buen estado?

Monitorizamos las alertas de temperatura, humedad, golpes y aperturas de todos los envíos de Correos frío. En el momento de la entrega nuestro repartidor o repartidora mostrará al destinatario el datalogger incluido en la caja en el que se muestra si ha habido o no alertas de temperatura desde que el producto fue recogido.

Tengo que utilizar el servicio de Paq Frío habitualmente, ¿es posible formalizar un contrato con Correos para realizar este tipo de envíos?

¡Por supuesto! Te invitamos a rellenar el formulario de solicitud de información, uno de nuestros asesores o asesoras se pondrá en contacto contigo para conocer más acerca de tus necesidades y realizarte una propuesta personalizada que cumpla con tus expectativas. 
Formulario