Correos Target

Zure publiko objektiboa aurkituko dugu zure helburuak bete daitezen.

Zergatik Correosen.

Correosen, zure markarako target egokiena aukeratzen dugu teknika analitikoen eta segmentazio-tekniken bidez. Teknika horiei esker, zure komunikazio-kanpainen merkaturatzea hobetu eta errendimendua maximizatu ahal izango duzu:

Informazioa tratatzea, zure xede-publikoa hobekien ordezkatzen duten erregistroak hautatzen dituzten aldagaiak aztertuz, zure ekintzak kontsumitzaileei nahiz enpresei zuzenduta badaude ere. 

Segmentazio-teknikei esker, zure marketin-ekintzen eraginkortasuna areagotuko duzu, fidelizazio-ratioak hobetzeko, salmentak handitzeko edo zure negoziora jendea erakartzeko.

Geomarketinak mapa batean zure bezero, sukurtsal edo lehiakideak zehazki kokatzen ditu, saltoki estrategikoenak identifikatzeko eta marketin-bide errentagarriagoak diseinatzeko.  

Marketin-ekintzetako inbertsioa optimizatzea, merkatua hobeto ezagutuz. Horri esker, eremu bakoitzeko merkataritza-potentziala aztertu ahal izango duzu, eta baita ahaleginak segmentu jakin batzuetara bideratu eta zure markak jendearengan duen eragin-eremua zehaztu ere.  

Datu-baseetan duzun informazioaren kalitatearen analisia; horren azken xedea da zure negozioaren gabeziak deuseztatzen dituen eta erabakiak hartzen laguntzen duen proposamena eskaintzea, etekinak areagotzeko.

Konponbide ezin hobea zure marketin-kanpainen zehaztasuna handitzeko, zure egungo bezeroak fidelizatzeko eta eremu jakin batean zure xede-publikoa eta merkatu potentziala identifikatzeko.

Segmentazioaren bidez, zure publiko objektiboa aurkitu eta hautatuko dugu.
Zure datu-baseetako informazioaren kalitatea aztertu eta ikuskatzen dugu.
Zure bezeroak non dauden eta zure komunikazioak eta zuzeneko marketin kanpainak zein merkatu potentzialera zuzendu behar dituzun identifikatzen lagunduko dizugu
Publicorreo Óptimo edo Premium eta Publibuzón zerbitzuen kanpainak hobetzen ditugu.

Produktuari buruzko informazioa

Prezioa

Zerbitzu honen tarifa 100 €-koa da azterketako ordu bakoitzeko, baina aldatu egin daiteke azterketaren konplexutasunaren arabera.

  • Penintsula/Balearrak: BEZa (%21).
  • Kanariak: IGICa (%7).
  • Ceuta edo Melilla: IPSIa (%9 Ceutan eta %4 Melillan).