Zure publiko objektiboa aurkituko dugu zure helburuak bete daitezen.
Correosen, zure markarako target egokiena aukeratzen dugu teknika analitikoen eta segmentazio-tekniken bidez. Teknika horiei esker, zure komunikazio-kanpainen merkaturatzea hobetu eta errendimendua maximizatu ahal izango duzu:
Informazioa tratatzea, zure xede-publikoa hobekien ordezkatzen duten erregistroak hautatzen dituzten aldagaiak aztertuz, zure ekintzak kontsumitzaileei nahiz enpresei zuzenduta badaude ere.
Segmentazio-teknikei esker, zure marketin-ekintzen eraginkortasuna areagotuko duzu, fidelizazio-ratioak hobetzeko, salmentak handitzeko edo zure negoziora jendea erakartzeko.
Geomarketinak mapa batean zure bezero, sukurtsal edo lehiakideak zehazki kokatzen ditu, saltoki estrategikoenak identifikatzeko eta marketin-bide errentagarriagoak diseinatzeko.
Marketin-ekintzetako inbertsioa optimizatzea, merkatua hobeto ezagutuz. Horri esker, eremu bakoitzeko merkataritza-potentziala aztertu ahal izango duzu, eta baita ahaleginak segmentu jakin batzuetara bideratu eta zure markak jendearengan duen eragin-eremua zehaztu ere.
Datu-baseetan duzun informazioaren kalitatearen analisia; horren azken xedea da zure negozioaren gabeziak deuseztatzen dituen eta erabakiak hartzen laguntzen duen proposamena eskaintzea, etekinak areagotzeko.
Konponbide ezin hobea zure marketin-kanpainen zehaztasuna handitzeko, zure egungo bezeroak fidelizatzeko eta eremu jakin batean zure xede-publikoa eta merkatu potentziala identifikatzeko.
Prezioa
Zerbitzu honen tarifa 100 €-koa da azterketako ordu bakoitzeko, baina aldatu egin daiteke azterketaren konplexutasunaren arabera.