Jaso ezazu zure publizitate-kanpaina masiboak banaketa-unitateetan nola banatzen diren jakiteko informazioa, baldin eta Publicorreo Óptimo, Premium eta Publibuzón erabiliz bidali badira.
Zure zuzeneko marketin-kanpainetan emaitzarik onenak lortzea da gure helburua:
- Kanpaina bakoitzaren hasierari eta amaierari buruzko informazioarekin.
- Bidalketek izaera arruntarekin zirkulatzen dute soilik.
Hori bai, informazio horrek ez du inolako kalte-ordainik jasotzeko eskubiderik ematen, bidalketa arruntak baitira.
Zerbitzu hau kontratatzeko, zure kanpainek baldintza batzuk bete behar dituzte:
- Kontratua duen bezeroa izan behar duzu.
- Zure kanpainak masiboak izan behar dute, estatu mailako norakoekin.
- Helmugako posta-kodeetarako bakarrik, normalizatu gabeko 100 bidalketa baino gehiago eta normalizatutako 350 bidalketa baino gehiago badira (gehienez 23,5 x 12 cm).
Correosek zure kanpainako informazio guztia bidaliko duela bermatzen dizu:
- Bidalketak Correosen uzteko eguna.
- Posta-kodeetan bidalketak jasotzen hasten direnean.
- Bidalketen banaketaren bilakaera.
- Informazio xehatua 6 egun naturaletan zehar bidaltzen dizugu, bidalketak Correosen utzi eta biharamunetik kontatzen hasita. Gainerako informazioa ikusteko “6 egun baino gehiago” aukera hautatu behar duzu.
- Sistemak automatikoki eguneratzen du informazioa banaketa egin eta hurrengo eguneko 00:00etan.
- Txostena Excel edo PDF formatuan atera daiteke.
Zure kanpainen banaketaren jarraipena egin ahal izateko, funtzionalitate berri bat jarri dugu Mi Oficinan. Horren bidez, Kanpainen Segimendu Txostenak lortu eta informazio guztia igo ahal izango duzu:
- Kanpainaren izena,
- Kanpainaren bidalketa-kopurua.
- Pisua unitateko.
- Kanpainaren bidalketa-irudia JPG formatuan igo.
- Bidalketen gordailuko Correosen Harrera Zentroa.
- Bidalketak onartzeko utziko diren eguna.
- Zehaztu posta-kodearen araberako bidalketa-kopurua.
- Informazio hori eskuz edo .txt fitxategi bat kargatuz igo dezakezu.
Koderik edo identifikatzailerik ez duten erregistratu gabeko bidalketa-kanpainetarako erabiltzen da zerbitzu hau. Banaketa-unitateetan bereizteko, garrantzitsua da zure kanpainak sormenezkoak izatea eta zure irudiek arreta erakartzea.
Kontuan izan sormen bera duten bi kanpaina aktibo egonez gero, oso zaila izango dela horiek bereiztea, eta bi kanpainen jarraipenari buruzko informazioa nahastu daitekeela eta, ondorioz, emaitza okerrak ager daitezkeela.
Azkenik, ez ahaztu zerbitzu hau erabiltzeko eman beharreko pausoak:
- “Kanpainen jarraipena” tresnan zure kanpainen alta egitea.
- Adierazi “Kanpainen jarraipena” zerbitzu gehigarria kanpainaren albaranean, eta sartu tresnak ematen duen kanpainaren kodea.
- Kontsultatu zure kanpainen banaketari buruzko txostenak.