Correos Market da soilik enpresa nazionalen produktuak saltzearen alde egiten duen marketplace-a. Gure enpresa nazionalen sarea sustatze aldera, saltzaile guztiek izan beharko dute baimendutako pertsona fisiko edo juridikoak, euren jarduera ekonomikoan erregistratuta egongo dira eta Espainiako IFZ/IFK izango dute.
Saltzaileek indarreko osasun- eta lan-araudia (elikadura, edariak eta edergintza) bete beharko dute, kategoria guztietan.
Correos Market komunitatearen ongizatea bermatzea, horra gure lehentasunetako bat. Horregatik, guretzat gordetzen ditugu auditoretza-, beto- edo etete-eskubideak, baldin eta saltzaileek beharrezko baldintzak betetzen ez badituzte, edo, beren jarduera, edukia edo identitatea dela-eta, Correos Taldearen balore orokorren aurka egiten badute.
Gure helburua da zure negozioa hurrengo mailara eramaten laguntzea. Zurekin ukondoz ukondo egin nahi dugu lan, zure eskaerak estaldura eta entrega-berme handienekin helaraziz.
Bidalketa-prozesua oso-osorik zaintzen dugu. Xede horrekin, astelehenetik ostiralera (jaiegunetan izan ezik) egingo dira bidalketak lurralde nazional osora, erosleak aukeran dituen Paq Premium edo Paq Estándar zerbitzuarekin.
Azken bezeroak hainbat entrega-aukera izango ditu eskura: bere etxean, Correosen bulego batean, edo CityPaq batean.
Jakinaren gainean izango zaitugu beti bidalketaren egoerari buruz, nola? Gure lokalizatzailearen bidez. Gainera, itzulketaren edo entregatzean izandako hutsaren arrazoiak eta hori konpontzeko hartu ditugun neurriak ere kontsultatu ahalko dituzu bertan.
Paketea ezin izan badugu entregatu lehen saiakeran, ez zaitez kezkatu! Bigarren entrega-saioa lehen saioaren biharamunean eginen da helmuga nagusietan, eta egun bat beranduago 10.000 biztanle baino gutxiagoko herrietan.
Produktuen prezioak BEZa barne dela erakutsiko dira, bai eta eskaintzan aplikagarri diren igoera edo deskontuak eta jasanarazten zaizkion gastu gehigarriak ere. Hala, bezeroak produktuaren azken prezioa jakin ahal izango du erosketa-orgara gehitu aurretik, ez baitu bidalketa-gasturik bere gain hartu beharko.
Erosketa-inprimakia betez eskaera bat egitean, une horretan indarrean dauden prezioak eta salmenta-baldintzak onartzen dira, eta, beraz, ezin izango dira aldatu bi aldeek berariaz adosten ez badute.
Ordaintzeko moduak zordunketa- edo kreditu-txartelak edo PayPal izango dira, eta bezeroak txartelaren laburpenean ikusiko duen kargua Correosen izenean egongo da. Gogoan izan batzuetan 60 egun arteko atzerapenak izan daitezkeela kobrantza-eragiketetan.
Bezeroak erosketaren faktura nahi badu, Correosek eskaera tramitatuko du eta garaiz igor dezazun jakinaraziko dizugu.
Bezero batek erositako produktuaren izakinik ez baduzu, egoera hori berehala jakinarazi beharko diozu Correosi, eta ordaindutako zenbatekoa itzuliko dizugu.
Kreditu- edo zordunketa-txartelarekin eskaera bat egitean ordainketa baimendu ondoren, bankuak eskaeraren zenbateko osoa atxikiko du onartzen duzun arte. Edozein arrazoirengatik ezeztatu behar izanez gero, bankuak ez du transferentziarik egingo eta dagokion zenbatekoa bezeroaren kontuan libratuko du berriro. Prozesu horrek 3 eta 5 egun natural bitartean iraun dezake; beraz, bezeroak onartu beharko du ez Correosek ez saltzaileak ez dutela erantzukizunik zenbatekoa bere kontuan libratzen bankua atzeratzen bada.
Correos Market-en, nahi duguna da bezero potentzialek zu ezagutzea eta zutaz ez ahaztea. Trikimailu magiko bat dugu horretarako: zure produktu-fitxa da salmentaren gakoa, ezbairik gabe. Garrantzitsua da hori ondo zaintzea, hori izango baita zure aurkezpen-gutuna eta, beraz, zure aldetik jasotzen duten lehen komunikazio-inpaktua.
Dagokion informazioarekin bidaliko dizugun fitxaren txantiloia bete besterik ez duzu egin behar bezeroari zure produktuaren funtsezko ezaugarriak jakinarazteko. Fitxaren eta bereziki, deskripzioaren eta argazkiaren helburua da erosleak erostera bultzatzea. Dena azaltzen dizugu:
Zure salmentak denbora errealean kudeatuko ditugu! Zure bezeroek erosketak egiten dituztenean, jakinarazpen-ohar bat bidaliko dizugu, lanean jarri eta bidalketak prestatzen has zaitezen.
Garrantzitsua! Produktuen izakinak eguneratuta izanez gero, zure eskaerak behar bezala kudeatu ahalko dituzu, eta zure erosketa-esperientzia ezin hobea izango da. Gainera, Merchant Atariaren bidez kudeatu ahalko dituzu bezero bakoitzak erositako produktuak, eta bidalketen etiketak ere sortu ahalko dituzu, eskaerak gordailu-fasera igaro daitezen.
Correos Market-en malguak izatea gustuko dugu. Horregatik, saltzaileei euren itzulketa-politikak ezartzeko aukera emango diegu. Gure aldetik, mota horretako gorabeheraren bat sortzen denean, azken bezeroa saltzailearekin jarriko dugu harremanetan, elkarren artean itzulketarako konponbiderik onena aurki dezaten.
Hala eta guztiz ere, garrantzitsua da gogoratzea ezen, indarreko araudian ezarritakoaren arabera, bezeroak ezingo dituela produktu hauek itzuli:
Saltzaileak, halaber, bere gain hartuko ditu kontsumo legetik eratorritako betebeharrak, eta egin duten kontratua indargabetzeko aukera emango dio bezeroari, beste alderdiari jakinaraziz eskaeraren entrega egiten denetik 14 egun naturaleko epean:
Kontsumitzailearen kezka handienetariko bat da nori erreklamatu produktu baten erosketan izandako edozein motako gorabeherarengatik.
Correos Market bidezko auziak bezeroaren eta saltzailearen artean konponduko dira zuzenean, erosketa edo itzulketa prozesuetan behar ez bezalako erabilerarik egin den hautemateko beharrezko protokoloa aktibatuta.
Saltzaileak eta bezeroak enpresaburu eta kontsumitzaile izaera badute, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2013ko maiatzaren 21eko 524/2013 (EB) Erregelamenduan xedatutakoaren arabera, Europako Batzordeak auziak judizioz kanpo ebazteko online plataforma bat eskainiko du, bezeroek bertan euren erreklamazioak aurkez ditzaten.
Correosek ez du inoiz erantzukizunik izanen honako egoera hauen aurrean:
Deitu 915 197 197 zenbakira. Astelehenetik ostiralera (jaiegunetan izan ezik), 10:00etatik 18:00etara.
Idatz iezaguzu, eta 24 orduko epean erantzungo dizugu: market@correos.com