Correos Market

Egin zaitez ekoizle eta hasi saltzen. Artisaua bazara eta zure produktuak herrialde osoan saldu nahi badituzu, egin zaitez ekoizle gure marketplacean. Oso erraza da, ez du inbertsiorik behar eta ez du arriskurik, urrats hauek besterik ez dituzu jarraitu behar eta Correosetik gainerako guztiaz arduratuko gara. SALDU NAHI DUT
Correos Market SALDU NAHI DUT

Ezaugarriak:

Zure negozioaren ikusgarritasuna

Saldu internet bidez estatu mailan eta Portugalen, arriskurik eta inbertsiorik gabe.

Jaso Correosen kalitate-zigilua

Zure produktuen kalitatea bermatzeko.

Correoseko paketeria zerbitzuarekin integrazioa

Zure produktuak garaiz iritsiko dira leku guztietara.

Kalitate-zigilua

Produktuari buruzko informazioa

Onartzeko irizpideak

Correosek eskubidea du iragarle, ekoizle edo sortzaile oro ikuskatzeko, betatzeko edo haren jarduera eteteko, baldin eta kalitate-bereizgarria lortzeko beharrezko baldintzak betetzen ez baditu:

  • Correos Marketen produktuak Espainian egin, sortu edo tratatu dira.
  • Osasunari buruz (elikadura, edaria eta edertasuna) eta lanari buruz (kategoria guztietan) indarrean dagoen araudia betetzen da.
  • Produktuak sortzeko, ekoizteko edo prozesatzeko prozesuetan erabilitako osagai, lehengai eta gainerako elementuen kalitatea zaintzen da.
  • Artisautzarekin zerikusia duten prozesuetan, erabilitako sorkuntzen eta prozesuen arte-aberastasuna defendatzen eta sustatzen da.
  • Sorkuntza-teknikak eta ekoizpen-prozesuak Correos Marketeko kalitate-gainbegiratzearen arabera garatzen dira.
  • Jatorrizko deitura bermatua duten material naturalen erabilera sustatzen da.
  • Ekoizle, sortzaile eta banatzaile guztiek baimendutako pertsona fisiko edo juridikoak izan beharko dute eta beren jarduera ekonomikoari atxikita egon beharko dute.
  • Baliabideen erabilera arduratsua eta jasangarria baloratzen da, bai eta jarduerak garatzeko erantzukizun soziala ere.

Bidalketak

Eskaerak astelehenetik ostiralera (jaiegunak sartu gabe) bidaliko dira estatu mailan, Correosen Paq Premium zerbitzua erabiliz. Bidalketa estandar bat entregatzeko lehen saiorako gehienezko epea 24 ordutik 48 ordura bitartekoa da, helmugaren arabera eta larunbatak kontuan hartu gabe.

Correosen eskubidea dugu entregak edo bilketak egiteko adostutako ordutegiak aldatzeko, gure antolaketa-beharren arabera.

Zure bezeroak aukeratu ahal izango du etxean, Correoseko bulego batean edo CityPaq batean jaso nahi duen. Zure produkturen ezaugarriak direla-eta modalitate guztietan entregatzea ezinezkoa bada, egoera hori produktuaren fitxan zehaztu beharko duzu. Correosek sinadurapean adierazitako helbidean entregatuko dela bermatzen du:

  • Etxean: zure bezeroak eskaera bere etxean jasoko duelarik, aurretik SMS edo posta elektroniko bidez jakinaraziko diogu.  Horretarako, bere helbidea eman beharko diguzu eta emandako datuen egiazkotasunaren eta benetakotasunaren erantzule izango zara. Zerbitzu honetan bi entrega-saiakera egingo ditugu; beraz, paketearen pisuaren edo bolumenaren edo etxebizitzaren ezaugarrien ondorioz egiterik ez badago, kalean edo hurbilen dagoen Correosen bulegoan entregatuko da, aurrez bezeroarekin adostuta. Bulegoan 15 egun izanen ditu jasotzeko.
  • Correosen posta-bulegoan: bezeroak nahi duen bulegoan jaso ahal izango du eskaera, 15 eguneko epean, entregaren jakinarazpenarekin SMS edo mezu elektronikoa jaso duenetik zenbatzen hasita.

Gogoratu baldintza hauek onartzen badira soilik ziurta dezakegula SMS edo mezu elektroniko horien bidalketa:

  • Igortzeko ordutegia astelehenetik ostiralera da, 9:00etatik 21:00etara, eta larunbatetan, 9:00etatik 14:00etara.
  • Bezeroak berariaz onartzen du Correosek adostutako ordutegi eta egun batzuen barruan SMSak edo mezu elektronikoak bidaltzeak ez duela bermatzen parametro horien barruan jasoko direnik; beraz, ezin zaio inola ere Correosi egotzi jasotzearen erantzukizuna.
  • Bezeroak agerian adierazten eta bermatzen dio Correosi hartzailearen baimen argia duela harremanetarako datuak emateko, eta beraz eskaera iritsi dela jakinarazi ahal diogu.
  • Bezeroak bermatzen du bere kontsumitzaileek badakitela eta onartzen dutela SMSak edo mezu elektronikoak adostutako ordutegietatik eta egunetatik kanpo jaso ditzaketela, Correosi egotzi ezin zaizkion arrazoiengatik, eta, beraz, ez zaio erantzukizunik egotziko Correosi eratorritako edozein arazoren aurrean.

Bestalde, zure bidalketen egoerari buruzko informazioa izango duzu uneoro, gure lokalizatzailearen bidez. Bertan, itzultzearen edo entregako hutsegitearen arrazoiak eta hori konpontzeko hartu ditugun neurriak kontsultatu ahal izango dituzu.

Bigarren entrega saioa lehen saioaren biharamunean eginen da helmuga nagusietarako, eta egun bat beranduago 10.000 biztanle baino gutxiagoko herrietarako.

Ordainketa moduak eta prezioak

Produktuen prezioak BEZa barne dela erakutsiko dira, bai eta eskaintzan aplikagarri diren igoera edo deskontuak eta jasanarazten zaizkion gastu gehigarriak ere. Hala, bezeroak produktuaren azken prezioa jakin ahal izango du erosketa-orgara gehitu aurretik, ez baitu bidalketa-gasturik bere gain hartu beharko.

Erosketa-inprimakia betez eskaera bat egitean, une horretan indarrean dauden prezioak eta salmenta-baldintzak onartzen dira, eta, beraz, ezin izango dira aldatu bi aldeek berariaz adosten ez badute.

Ordaintzeko moduak zordunketa- edo kreditu-txartelak edo PayPal izango dira, eta bezeroak txartelaren laburpenean ikusiko duen kargua Correosen izenean egongo da. Gogoan izan batzuetan 60 egun arteko atzerapenak izan daitezkeela kobrantza-eragiketetan.

Bezeroak erosketaren faktura nahi badu, Correosek eskaera tramitatuko du eta garaiz igor dezazun jakinaraziko dizugu.

Bezero batek erositako produktuaren izakinik ez baduzu, egoera hori berehala jakinarazi beharko diozu Correosi, eta ordaindutako zenbatekoa itzuliko dizugu.

Kreditu- edo zordunketa-txartelarekin eskaera bat egitean ordainketa baimendu ondoren, bankuak eskaeraren zenbateko osoa atxikiko du onartzen duzun arte. Edozein arrazoirengatik ezeztatu behar izanez gero, bankuak ez du transferentziarik egingo eta dagokion zenbatekoa bezeroaren kontuan libratuko du berriro. Prozesu horrek 3 eta 5 egun natural bitartean iraun dezake; beraz, bezeroak onartu beharko du ez Correosek ez saltzaileak ez dutela erantzukizunik zenbatekoa bere kontuan libratzen bankua atzeratzen bada.

Eskaerak

Produktu bakoitza deskribapen batekin aurkeztu beharko da, bezeroari bere funtsezko ezaugarrien berri emateko eta erosketa eragiteko:

  • Bezeroak nahi dituen produktuak eta behar dituen unitateak sartuko ditu orgatxoan, produktuak saltzaile ezberdinenak badira ere. Horiek eskuratzeko, saioa hasi, erregistratu edo gonbidatu gisa erosi beharko du.
  • Datuak zehatz-mehatz adierazi beharko ditu bidalketan nahasterik edo gorabeherarik gerta ez dadin, eta dagokion laukia irakurri eta onartu beharko du, datuak gure datu-basean sartuko baitira eskaera prozesatu eta erosketaren entrega errazteko.
  • Eskaera berretsi eta ordainketa kreditu- edo zordunketa-txartelaren bidez edo PayPal bidez egin besterik ez du egin beharko. Kargua online egingo da dagokion bankuaren ordainketa-pasabidearen bidez, jakinarazitako datuak zuzenak direla egiaztatu ondoren. Transakzioa berrestean, mezu elektroniko bat bidaliko zaio bezeroak aurrez adierazitako helbidera, 24 orduko epean. Mezu horretan jakinaraziko zaio eskaera berretsi den, eta erosketa egitean adostutako metodoaren arabera kargatuko zaio ordainketa. Eskaera berresten bada, bezeroak beste mezu elektroniko bat jasoko du erositako produktuen deskribapenarekin eta eskaera-zenbakiarekin. Zenbaki horrek erosketa behar bezala egin dela bermatzen du. Bezeroak mezu hori jasotzen ez badu, baliteke sareak huts egin izana edo adierazitako posta-helbidean akatsen bat egotea. Bi kasuetan, komeni da bezeroa market@correos.com helbidera idaztea.
  • Bezeroa dagoeneko erregistratuta badago, eskaera bere eremu pribatuan gordeko da, eta behar duenean sartu ahal izango da erregistroan emandako erabiltzaile eta pasahitzarekin. Bezeroa erregistratuta ez badago, ez dago arazorik: erosketan adierazitako helbide elektronikora bidaliko dizkiogu zenbakia eta eskaeraren jarraipena, une oro eskura izan dezan.

Correosek saltzaile bakoitzari bezeroak erositako produktuen berri emango dio, gure marketplaceak eskaera berean hainbat saltzaileren produktuak erosteko aukera ematen baitu.

Gogoan izan saltzailea dela erantzule bakarra eskaeraren bat errefusatzen bada. Horregatik, Correos Marketen salgai dituen produktuen stocka eguneratuta edukitzeko konpromisoa hartu behar du.

Saltzaileak kudeatuko ditu bezeroak erositako salgaiak, bidalketa-etiketa erabiliz. Etiketa hori bere kudeaketa pribatuko eremuan prozesatuko du.

Itzulketak

Indarrean dagoen legediaren arabera, bezeroak ezin izango ditu eskaera jakin batzuk itzuli:

  • Azkar hondatu edo iraungi daitezkeen elikagaiak.
  • Zigilatutako produktuak, osasuna edo higienea babesteko itzuli ezin direnak eta entregatu ondoren ireki direnak.

Saltzaileak bere gain hartu behar ditu bezeroaren eta kontsumitzailearen eskubideak erregulatzen dituen araudiaren ondoriozko betebeharrak, eta kontratuari uko egiteko aukera eskaini behar dio 14 egun naturaleko epean erosketak itzuliz. Bezeroak jatorrizko bilgarririk gabe itzultzen badu produktua, erosketan ordaindu zuena baino gutxiago itzuli ahalko zaio.

Itzultzeko epea 14 egun naturaletan amaituko da, eskaera entregatu zen egunetik zenbatzen hasita. Bezeroak eskaera berean produktu bat baino gehiago erosi baditu eta bereizita entregatu bazaizkio, azken produktua jaso duen egunetik hasiko da epea.

Produktu bat itzultzeko eskatzeko, bezeroak saltzailearekin harremanetan jarri behar du bere fitxan agertzen diren harremanetarako datuak erabiliz. Horrela, saltzailea izango da itzulketa kudeatzeko eta bezeroari dagozkion ondorioen berri emateko arduraduna.

Bezeroak eskaera bat itzuli nahi badu baina saltzaileak Correosen eskutik ordainketarik jaso ez badu, Correosekin jarri beharko du harremanetan, geuk itzul diezaiogun erosketagatik ordaindutako zenbatekoa bezeroari. 

Erreklamazioak

Bezeroaren eta saltzailearen arteko auziak haiek zuzenean konponduko dituzte, beraz, irtenbide adiskidetsua lortzen saiatu beharko dute. Behar izanez gero, eskatutako produktua birbidali edo itzuliko da.

Saltzailea eta bezeroa enpresaburu eta kontsumitzaile badira, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2013ko maiatzaren 21eko 524/2013 (EB) Erregelamenduan xedatutakoaren arabera, Europako Batzordeak auziak judizioz kanpo ebazteko online plataforma bat eskaintzen du, zure erreklamazioak aurkeztu ahal izateko.

Erantzukizunak

Correosek ez du inoiz erantzukizunik izanen honako egoera hauen aurrean:

  • Bezeroak Correos Marketera sartzeari edo webguneko informazioa erabiltzeari buruzko edozein arau betetzen ez badu.
  • Hirugarren pertsonek Correos Marketen agertzen diren marken edo produktuen izenak legez kontra erabiltzen badituzte.
  • Saltzaileek emandako informazioaz egindako erabilera.
  • Hirugarren zerbitzu-hornitzaileen egintzak eta omisioak, Correosekin kontratu-lotura izan ala ez.
  • Zerbitzu-etenak, sarbide-hornitzaileek egindako akatsengatik, sarearen behin-behineko akatsengatik edo sistema informatikoaren, konexio- edo nabigazio-softwarearen, telefono-sarearen, ADSLaren, kablearen, satelitearen eta beste edozein garraio- edo komunikazio-azpiegituraren ondoriozko arazoengatik.
  • Nahigabeko eta nahita eragindako interferentziek eragindako alterazioak: birusak, zerbitzarien erorketak, fitxategiak ezabatzea, datu-basean kalteak, suteak, leherketak, uholdeak, hirugarrenen indarkeriazko ekintzak, arazo elektrikoak (gehiegizko korrontea edo korronterik eza), edo ekipo zerbitzarien funtzionamenduan eta horietan gordetako informazioan eragina izan dezakeen edo eragina duen beste edozein.
  • Bezeroaren zerbitzaria erortzea, gehiegi edo gaizki erabiltzeagatik, kanpoko erasoengatik, hardware edo software akatsengatik eta antzekoengatik.
  • Zerbitzariaren funtzionamendu txarrak eragindako akatsak.
  • Helbide elektronikoen aldaketen berri ez ematea Correosi. Saltzailea informazio hori garaiz emateko arduraduna da, arduragabekeria saihesteko.
  • Correosen kontroletik kanpoko inguruabarrak, hala nola informazioa istripuz galtzea, saltzailearen ekipo terminalak gaizki erabiltzeagatik hondatzea, bezeroaren konfigurazioan akatsak edo hutsegitea edo antzekoak.
  • Saltzaileak edo hirugarrenek telekomunikazio-sareetako akatsen edo deskonexioen ondorioz edo hirugarren zerbitzu-hornitzaileei egotzi ahal zaizkien arrazoiengatik jasan ditzaketen kalteak.
  • Correos Marketen argitaratutako produktuetan gerta daitezkeen gorabeherak. Saltzailea da horien erantzule.
  • Entrega-epea atzeratzea edo ez betetzea, Correosekin zerikusirik ez duten arrazoiengatik. Xedapen horrek ez dio eragiten bezeroak bere eskaera aurreikusitako epean jasotzeko duen eskubideari, ez eta dagokion itzulketa jasotzeko eskubideari ere, saltzaileak ezin badu eskaera adostutako epean entregatu. Horregatik, erantzukizuna saltzailearena izango da soilik.
  • Saltzaileen eskaintza, ekintza, produktu eta edukirik ez.

Nola izan ekoizle

Hautatu “SALDU NAHI DUT” eta bete formularioa.
Zurekin harremanetan jarriko gara.
 Jaso kalitate-zigilua eta hasi saltzen!

Ohiko galderak

¿Qué es Correos Market?

Es la plataforma creada desde Correos para dar visibilidad a los productores locales de zonas rurales a nivel nacional y fomentar el consumo local, reduciendo los intermediarios para ofrecer variedades autóctonas en cualquier parte geográfica.

¿Cómo puedo vender en Correos Market?

Todos los productores artesanos que vendan productos fabricados o tratados en España pueden vender a través de Correos Market. Para ello debes registrarte en el formulario que puedes encontrar en esta página. Tras cumplimentar el formulario, un agente de Correos te contactará para darte la información necesaria e iniciar el proceso comercial.

¿Existen gastos de envío?

Los productores que vendan en Correos Market firmarán un contrato de paquetería, si no son clientes ya, para realizar los envíos a través de las oficinas de Correos.

¿Puedo enviar a cualquier parte de España?

Los productos de Correos Market se pueden enviar a todos los puntos del territorio español y a Portugal. Trabajamos para seguir abriendo actividad en países vecinos.

¿Cuánto tarda el pedido?

Los productores tienen 48 horas para realizar el envío desde su recepción y a partir de ahí, llegan en los plazos de los envíos PaqPremium que son de 24 a 48 horas.

Mis productos necesitan cadena de frío, ¿puedo vender en Correos Market?

Los productos que soporten los plazos de un envío PaqPremium (24-48 horas) sin deteriorarse, y con embalajes adecuados, pueden ser vendidos en Correos Market. Correos no dispone de transporte refrigerado.

¿Aún tienes dudas? ¡Cuéntanos!

Llámanos al 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.

Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h market@correos.com