1. Tratamenduaren arduraduna
Tratamenduaren arduraduna “Sociedad Estatal Correos y Telégrafos, S.A., S.M.E.” da (hemendik aurrera, “Correos”; IFK: A-83052407 IFK; egoitza soziala: Calle del Conde de Peñalver nº 19, 28006 Madril (Espainia)).
Tratamendua modu egokian egiten dela bermatzeko, Correosek datuen babeserako ordezkari bat izendatu du (DBO). Datuekin lotutako gai guztietarako, harremanetan jar zaitezke berarekin helbide elektroniko honetan: dpdgrupocorreos@correos.com
2. Tratamenduaren xedea, legitimazio oinarriak eta tratatutako datu motak
Datuak xede hauetarako tratatuko dira:
A. Kontsulta, kexa edo erreklamazioa izapidetzea
Xedearen azalpena: Erabiltzailearen datuak bere kontsulta, kexa edo erreklamazioa izapidetu eta erantzun pertsonalizatua eskaintzeko tratatuko dira, “Bezeroen inprimakia” dokumentuaren bidez eta Correosek eskura jarritako eta erabiltzaileak baliatutako beste edozein komunikazio kanalen bidez ere.
Xede horretarako tratatuko diren datuak: izena, abizenak, helbide elektronikoa eta, egokia bada, enpresa.
Horrez gain eta kontsultaren izaeraren arabera, datu pertsonal hauek tratatuko dira.
Erabiltzaileak bermatzen du eskatutako zerbitzuak emateko Correos sozietateari emandako datuak errealitatearekin bat datozela eta haien edozein aldaketa jakinaraziko duela. Ondorioz, erabiltzailea izango da Correos sozietatearen eta hirugarrenen aurrean erantzule klausula honetan onartutako betebeharrak ez betetzetik eratorritako kalte edo galeren kasuan.
Inprimakian izartxoarekin adierazitako datu guztiak nahitaezkoak dira.
Legitimazio oinarria: Tratamenduaren oinarria kontratu bat gauzatzea edo interesdunak eskatuta kontratuaren aurreko neurriak ezartzea da.
B. Legezko betebeharrak betetzea.
Xedearen azalpena: Dagozkion betebeharrak betez, Correosek zure datuak jakinarazi ahal izango dizkie Administrazio Publikoei eta auzitegiei, baldin eta ezarritako legezko prozesuei jarraikiz eskatu bada informazioa.
Xede horretarako tratatuko diren datuak: Xede honekin tratatuko dira legezko obligazioak betetzeko beharrezkoak diren datuak, araudi aplikagarriaren arabera.
Legitimazio oinarria: Tratamenduaren oinarria legezko obligazio bat betetzea da.
C. Gogobetetze inkestak
Xedearen azalpena: Correosek erabiltzaileen iritzia ezagutzeko interes legitimoa dauka, bai erabiltzaileen arreta zerbitzuari buruzkoa eta baita kontsulten ebazpenari buruzkoa ere.
Aurreko paragrafoan azaldu den helburua lortzeko, Correosek Bezeroen Inprimaki bidez emandako datuak tratatu ahalko ditu, eta gogobetetze inkestak egin ahalko ditu ere, telefonoz zein bestelako bitarteko elektronikoen bidez.
Hala ere, honelako komunikazioak jasotzeari aurka egin diezaiokezu bitarteko hauetako bat baliatuta:
Xede horretarako tratatuko diren datuak: erabiltzailearen helbide elektronikoa.
Legitimazio oinarria: Tratamenduaren oinarria CORREOSen interes legitimoa da.
D. Informazio estatistikoa
Tratatuko diren datuak: Erabiltzaileak zenbait ekintzen bidez emandako datuak, esaterako:
Xedearen azalpena: Correosek multzokatuta edo bakarka erabiliko du informazio hori erabiltzaile eta bezeroen kontsulta, kexa edo erreklamazioen arrazoiak ezagutzeko eta emandako zerbitzuak hobetzeko.
Legitimazio oinarria: Tratamenduaren oinarria CORREOSen interes legitimoa da.
E. Datu pertsonalak agenteen pantailetako grabaketa bidez atzitzea eta, ondoren, datuok anonimizatzea, bezeroen arretarako prozesuak aztertzeko
Tratatuko diren datuak: Interesdunak zuzenki bezeroen arretarako zerbitzuei helarazitako harremanetarako inprimakien bitartez bildutako datuak tratatuko dira: identifikazio datuak (izena, abizenak, NAN edo beste identifikazio agiri fede-emaile baten zenbakia eta sinadura) eta harremanetarako datuak (telefono zenbakia eta helbide elektronikoa). Interesdunak bezeroen arretarako zerbitzuei zuzendutako komunikazioetan jakinarazitako gainerako datu pertsonalak ere tratatu ahalko dira.
Xedearen azalpena: Correosek gorago adierazitako datu pertsonalak bilduko ditu, bezeroen arretarako agenteen pantailetako grabaketa bidez, bezeroen arretarako telefono bidezko zerbitzua ematean. Ondoren, datu horiek anonimizatu eta aztertuko ditu, barne prozesuak hobetzeko helburuarekin.
Legitimazio oinarria: tratamendua beharrezkoa da Correosen interes legitimoak asebetetzeko, datu anonimizatuen analisiaren bitartez bezeroen arretarako prozesuak hobetzeko eta efizientzia areagotzeko helburuekin.
3. Datuak gordetzeko epea
Kontsulta, kexa edo erreklamazioa izapidetzeko behar den epean zehar gordeko dira datu pertsonalak. Epea amaitu ondoren, datuak ezabatuko dira datuen babesari buruzko araudiari jarraituz. Horrek esan nahi du blokeatuko direla, eta bakarrik egongo dira eskuragai epaileek eta auzitegiek, Ministerio Fiskalak, edo Administrazio Publiko eskudunek eskatzen badituzte, eratorritako akzioen preskripzio epean zehar; ondoren, ezabatuko dira.
4. Zure eskubideak
Datuak babesteko gure araudiak zenbait eskubide ematen dizkizu gure zerbitzuek egiten duten datuen tratamenduari dagokionez. Ondorengo hauek dira, laburbilduta:
Zure eskubideak jarraian adierazitako kanalen bidez balia ditzakezu, baliatu nahi duzun eskubidea adierazita eta Nortasun Agiri Nazionalaren edo baliokidea den dokumentu baten kopia erantsita, beharrezkoa izan daitekeen beste edozein dokumentaziorekin batera:
a) Posta helbidea: Calle del Conde de Peñalver, nº 19, 28006 Madrid (España)
b) Helbide elektronikoa: derechos.protecciondatos.correos@correos.com
Datuak Babesteko Espainiako Bulegoaren (AEPD, gaztelaniaz) webgunean hainbat eredu aurki ditzakezu, zure eskubideak baliatzen lagunduko dizutenak. Halaber, kontrol agintaritzaren aurrean (Espainian, AEPD) erreklamazio bat aurkezteko eskubidea daukazula jakinarazten dizugu, zure eskubideak urratu direla uste baduzu; eta Correoseko Datuak Babesteko Ordezkariarekin (DPD edo DPO, gaztelaniaz) harremanetan jartzeko eskubidea ere, helbide honetan: dpdgrupocorreos@correos.com.