Correos Market

Aurkitu behar duzun guztia Correos Market-en Sartu gure Marketplace-an eta aurkitu zuretzat dugun espainiar enpresen produktu-sorta zabala. Zure online denda gustukoena izango gara, gogoko duzun guztia Correos Market-en aurkituko baituzu. IKUSI PRODUKTUAK
Correos Market IKUSI PRODUKTUAK

Ezaugarriak:

Behar duzun guztia

Espainiako enpresek saldutako produktuak.

Bidalketa-gastuak barne

20 eurotik gorako erosketetan.

Elkartu zure erosketak

Hainbat saltzaileri eskaera bakar batean erosteko aukera.

Bihurtu zure Gazte Kultura Bonua esperientzia digital

Bideojokoetarako txarteletatik hasi eta plataforma gogokoenetarako harpidetzetara arte. Aurkitu produktu digital onenak gure Marketplace-n.
TRUKATU BONUA

Produktuari buruzko informazioa

Onartzeko irizpideak

Online erakusleiho handi baterako ateak zabalduko dizkizugu, askotariko produktu digital (kultur ekitaldi edo jardueretarako sarrerak, musika, online ikastaroak...) edo fisikoekin (elikadura, moda, osasuna eta edergintza...).

Plataforma honetan erostea urrats bat harago joatea da: gure xedea da erosketa-bizipenaz gozatzea eta zure online denda gogokoen bihurtzea. Helburu horrekin, eskura jartzen dizugu espainiar enpresen marketplace-a, zeuk ere Espainiako enpresa-sarea bultza dezazun.

Bidalketak

Eskaerak astelehenetik ostiralera (jaiegunak sartu gabe) bidaliko dira estatu mailan, Correosen Paq Premium zerbitzua erabiliz. Bidalketa estandar bat entregatzeko lehen saiorako gehienezko epea 24 ordutik 48 ordura bitartekoa da, helmugaren arabera eta larunbatak kontuan hartu gabe.

Correosen eskubidea dugu entregak edo bilketak egiteko adostutako ordutegiak aldatzeko, gure antolaketa-beharren arabera.

Aukeratu ahal izango duzu etxean, Correoseko bulego batean edo CityPaq batean jaso nahi duzun. Produkturen baten ezaugarriak direla-eta modalitate guztietan entregatzea ezinezkoa bada, egoera hori produktuaren fitxan zehaztuta egongo da. Correosek sinadurapean adierazitako helbidean entregatuko dela bermatzen du:

  • Etxean: eskaera zure etxean jasoko duzularik, aurretik SMS edo posta elektroniko bidez jakinaraziko dizugu. Horretarako, zure helbidea eman beharko diguzu eta emandako datuen egiazkotasunaren eta benetakotasunaren erantzule izango zara. Zerbitzu honetan bi entrega-saiakera egingo ditugu; beraz, paketearen pisuaren edo bolumenaren edo etxebizitzaren ezaugarrien ondorioz egiterik ez badago, kalean edo hurbilen dagoen Correosen bulegoan entregatuko da, aurrez zurekin adostuta. Bulegoan 15 egun izanen dituzu jasotzeko.
  • Correosen posta-bulegoan: nahi duzun bulegoan jaso ahal izango duzu eskaera, 15 eguneko epean, entregaren jakinarazpenarekin SMS edo mezu elektronikoa jaso duzunetik zenbatzen hasita.

Gogoratu baldintza hauek onartzen badira soilik ziurta dezakegula SMS edo mezu elektroniko horien bidalketa:

  • Hau da bidaltzeko ordutegia: astelehenetik ostiralera 9:00etatik 21:00etara, eta larunbatetan 9:00etatik 14:00etara.
  • Berariaz onartzen duzu Correosek adostutako ordutegi eta egun batzuen barruan SMSak edo mezu elektronikoak bidaltzeak ez duela bermatzen parametro horien barruan jasoko dituzunik; beraz, ezin zaio inola ere Correosi egotzi jasotzearen erantzukizuna.
  • Agerian adierazten eta bermatzen diozu Correosi baimen argia duela harremanetarako zure datuak izateko, eta beraz eskaera iritsi dela jakinarazi ahal dizugu.

Bestalde, zure bidalketen egoerari buruzko informazioa izango duzu uneoro, gure lokalizatzailearen bidez.

Bigarren entrega saioa lehen saioaren biharamunean eginen da helmuga nagusietarako, eta egun bat beranduago 10.000 biztanle baino gutxiagoko herrietarako.

Ordainketa moduak eta prezioak

Produktuen prezioak BEZa barne dela erakutsiko dira, bai eta eskaintzan aplikagarri diren igoera edo deskontuak eta jasanarazten zaizkion gastu gehigarriak ere. Hala, produktuaren azken prezioa jakin ahal izango duzu erosketa-orgara gehitu aurretik, ez baituzu bidalketa-gasturik zure gain hartu beharko.

Erosketa-inprimakia betez eskaera bat egitean, une horretan indarrean dauden prezioak eta salmenta-baldintzak onartzen dira, eta, beraz, ezin izango dira aldatu bi aldeek berariaz adosten ez badute.

Ordaintzeko moduak zordunketa- edo kreditu-txartelak edo payPal izango dira, eta txartelaren laburpenean ikusiko duzun kargua Correosen izenean egongo da. Gogoan izan batzuetan 60 egun arteko atzerapenak izan daitezkeela kobrantza-eragiketetan.

Erosketaren faktura nahi baduzu, Correosek eskaera tramitatuko du eta garaiz igor dezan jakinaraziko diogu saltzaileari.

Erositako produktuaren izakinik ez badago, egoera hori berehala jakinaraziko dizute, eta ordaindutako zenbatekoa itzuliko dizute.

Kreditu- edo zordunketa-txartelarekin eskaera bat egitean ordainketa baimendu ondoren, bankuak eskaeraren zenbateko osoa atxikiko du saltzaileak onartzen duen arte. Edozein arrazoirengatik ezeztatuz gero, bankuak ez du transferentziarik egingo eta dagokizun zenbatekoa zure kontuan libratuko du berriro. Prozesu horrek 3 eta 5 egun natural bitartean iraun dezake; beraz, onartu beharko duzu ez Correosek ez saltzaileak ez dutela erantzukizunik zenbatekoa zure kontuan libratzen bankua atzeratzen bada.

Eskaerak

Produktu bakoitzak bere funtsezko ezaugarrien deskribapena dakar, erosi aurretik horren xehetasun guztiak ezagut ditzazun:

  • Zure eskaeraz lehenbailehen gozatu ahal izateko, beste produktu eta unitate batzuk sartu ahalko dituzu orgatxoan; produktu horiek saltzaile ezberdinenak izan daitezke. Bi aukera izango dituzu horiek erosteko: gonbidatu gisa edo saioan erregistratu eta hasita. Zenbait produktu erosteko, aurretik erregistratu egin beharko duzu.
  • Datuak zehatz-mehatz adierazi behar dizkiguzu bidalketan nahasterik edo gorabeherarik gerta ez dadin, eta dagokion laukia onartu behar duzu, datuak gure datu-basean sartuko baitira eskaera prozesatu eta erosketaren entrega errazteko.
  • Eskaera berretsi eta ordaindu kreditu- edo zordunketa-txartelaren bidez edo PayPal bidez. Kargua online egingo da dagokion bankuaren ordainketa-pasabidearen bidez, jakinarazitako datuak zuzenak direla egiaztatu ondoren. Transakzioa berrestean, mezu elektroniko bat bidaliko dizugu aurrez adierazitako helbidera, 24 orduko epean. Mezu horretan jakinaraziko dizugu eskaera berretsi den, eta erosketa egitean adostutako metodoaren arabera kargatuko zaizu ordainketa. Eskaera berresten baduzu, beste mezu elektroniko bat jasoko duzu erositako produktuen deskribapenarekin eta eskaera-zenbakiarekin. Zenbaki horrek erosketa behar bezala egin dela bermatuko du. 

Correosek produktuen saltzaile bakoitzari jakinaraziko dio zer produktu erosi dituzun, zure eskaera lehenbailehen prestatzen has dadin. 

Itzulketak

Indarrean dagoen legediaren arabera, ezin izango dituzu eskaera jakin batzuk itzuli:

  • Azkar hondatu edo iraungi daitezkeen elikagaiak.
  • Zigilatutako produktuak, osasuna edo higienea babesteko itzuli ezin direnak eta entregatu ondoren ireki direnak.

Saltzaileak bere gain hartu behar ditu bezeroaren eta kontsumitzailearen eskubideak erregulatzen dituen araudiaren ondoriozko betebeharrak, eta kontratuari uko egiteko aukera eskaini behar dizu 14 egun naturaleko epean erosketak itzuliz. Jatorrizko bilgarririk gabe itzultzen baduzu produktua, erosketan ordaindu zenuena baino gutxiago itzuli ahalko zaizu.

Itzultzeko epea 14 egun naturaletan amaituko da, eskaera entregatu zen egunetik zenbatzen hasita. Eskaera berean produktu bat baino gehiago erosi badituzu eta bereizita entregatu bazaizkizu, azken produktua jaso duzun egunetik hasiko da epea.

Produktu bat itzultzeko eskatzeko, saltzailearekin harremanetan jarri behar duzu bere fitxan agertzen diren harremanetarako datuak erabiliz. Horrela, saltzailea izango da itzulketa kudeatzeko eta zuri dagozkion ondorioen berri emateko arduraduna.

Itzuli nahi duzun eskaeraren ordainketa Correosen eskutik saltzaileak jaso ez badu, geuk itzuliko dizugu erosketagatik ordaindutako zenbatekoa. 

Erreklamazioak

Zure kezka handienetariko bat da nori erreklamatu produktu baten erosketan izandako edozein motako gorabeherarengatik. 

Correos Market bidezko auziak bezeroaren eta saltzailearen artean konponduko dira zuzenean, erosketa edo itzulketa prozesuetan behar ez bezalako erabilerarik egin den hautemateko beharrezko protokoloa aktibatuta.

Saltzaileak eta bezeroak enpresaburu eta kontsumitzaile izaera badute, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2013ko maiatzaren 21eko 524/2013 (EB) Erregelamenduan xedatutakoaren arabera, Europako Batzordeak auziak judizioz kanpo ebazteko online plataforma bat eskainiko du, bezeroek bertan euren erreklamazioak aurkez ditzaten.

Erantzukizunak

Correosek ez du inoiz erantzukizunik izanen honako egoera hauen aurrean:

  • Bezeroak Correos Market-era sartzeari edo webguneko informazioa erabiltzeari buruzko edozein arau betetzen ez badu.
  • Hirugarren pertsonek Correos Market-en agertzen diren marken edo produktuen izenak legez kontra erabiltzen badituzte.
  • Saltzaileek emandako informazioaz egindako erabilera.
  • Hirugarren zerbitzu-hornitzaileen egintzak eta omisioak, Correosekin kontratu-lotura izan ala ez.
  • Zerbitzu-etenak, sarbide-hornitzaileek egindako akatsengatik, sarearen behin-behineko akatsengatik edo sistema informatikoaren, konexio- edo nabigazio-softwarearen, telefono-sarearen, ADSLaren, kablearen, satelitearen eta beste edozein garraio- edo komunikazio-azpiegituraren ondoriozko arazoengatik.
  • Nahigabeko eta nahita eragindako interferentziek eragindako alterazioak: birusak, zerbitzarien erorketak, fitxategiak ezabatzea, datu-basean kalteak, suteak, leherketak, uholdeak, hirugarrenen indarkeriazko ekintzak, arazo elektrikoak (gehiegizko korrontea edo korronterik eza), edo ekipo zerbitzarien funtzionamenduan eta horietan gordetako informazioan eragina izan dezakeen edo eragina duen beste edozein.
  • Bezeroaren zerbitzaria erortzea, gehiegi edo gaizki erabiltzeagatik, kanpoko erasoengatik, hardware edo software akatsengatik eta antzekoengatik.
  • Zerbitzariaren funtzionamendu txarrak eragindako akatsak.
  • Helbide elektronikoen aldaketen berri ez ematea Correosi. Saltzailea informazio hori garaiz emateko arduraduna da, arduragabekeria saihesteko.
  • Correosen kontroletik kanpoko inguruabarrak, hala nola informazioa istripuz galtzea, saltzailearen ekipo terminalak gaizki erabiltzeagatik hondatzea, bezeroaren konfigurazioan akatsak edo hutsegitea edo antzekoak.
  • Saltzaileak edo hirugarrenek telekomunikazio-sareetako akatsen edo deskonexioen ondorioz edo hirugarren zerbitzu-hornitzaileei egotzi ahal zaizkien arrazoiengatik jasan ditzaketen kalteak.
  • Correos Marketen argitaratutako produktuetan gerta daitezkeen gorabeherak. Saltzailea da horien erantzule.
  • Entrega-epea atzeratzea edo ez betetzea, Correosekin zerikusirik ez duten arrazoiengatik. Xedapen horrek ez dio eragiten bezeroak bere eskaera aurreikusitako epean jasotzeko duen eskubideari, ez eta dagokion itzulketa jasotzeko eskubideari ere, saltzaileak ezin badu eskaera adostutako epean entregatu. Horregatik, erantzukizuna saltzailearena izango da soilik.
  • Saltzaileen eskaintza, ekintza, produktu eta edukirik ez.

Nola erosi Correos Market-en

Ezagutu Correos Market-eko produktu digital eta fisiko guztiak.
Sartu produktuak zure orgatxora. Hainbat saltzailerenak eros ditzakezu eskaera berean.
Formalizatu erosketa zure kontuan saioari hasiera emanez, erregistratuta edo bezero gisa.
Eskaera berretsi eta ordaindu kreditu- edo zordunketa-txartelaren bidez edo PayPal bidez. 

Ohiko galderak

Nola eros dezaket Correos Market bidez?

Edozein online dendaren moduan, erregistratutako erabiltzaile edo gonbidatu gisa. Hautatu eta gehitu orgatxora nahi dituzun produktuak.

Ekoizle ezberdinei eros diezaieket?

Bai. Eskaera berean ekoizle ezberdinen produktuak hauta ditzakezu, jatorrizko eremu geografikoa zeinahi ere den. Erosketari lotutako bidalketa guztien egoerari buruzko informazioa jasoko duzu.

Nola ordain dezaket Correos Market-en?

Ordainketa plataformaren bidez edo honako hauen bidez egin dezakezu:

  • Zordunketa- edo kreditu-txartela.
  • PayPal.

Non egiten da eskaeraren entrega?

Erosketa nahi duzun lekuan jaso dezakezu prezio berean.

  • Correosen posta-bulegoetan.
  • CityPaq bidez.
  • Zure etxean.

Eskaera Espainiako edozein lekutatik egin dezaket?

Bai. Kanariar Uhartetik, Ceutatik edo Melillatik erosiz gero, baliteke zergei eta aduanako izapideei lotutako kostu gehigarriak ordaindu behar izatea.

Zenbat denboran iritsiko da eskaera?

Gehienez 2 egun, saltzaileak zure erosketa uzten duenetik.

Zenbat denbora igarotzen da eskaera egiten dudanetik jasotzen dudan arte?

Eskaera egiten duzunetik, saltzaileak 48 ordu dauzka zure erosketa uzteko.

Nola izapidetu dezaket erreklamazioa edo eskaeraren itzulketa?

Eskaerari lotutako erreklamazioak eta itzulketak saltzailearekin izapidetu behar dira zuzenean.

Oraindik zalantzak al dituzu? Azal iezazkiguzu!

  • Deitu 915 197 197 zenbakira. Astelehenetik ostiralera (jaiegunetan izan ezik), 10:00etatik 18:00etara.
  • market@correos.com Idatz iezaguzu, eta 24 orduko epean erantzungo dizugu.