Correosek eskubidea du iragarle, ekoizle edo sortzaile oro ikuskatzeko, betatzeko edo haren jarduera eteteko, baldin eta kalitate-bereizgarria lortzeko beharrezko baldintzak betetzen ez baditu:
Eskaerak astelehenetik ostiralera (jaiegunak sartu gabe) bidaliko dira estatu mailan, Correosen Paq Premium zerbitzua erabiliz. Bidalketa estandar bat entregatzeko lehen saiorako gehienezko epea 24 ordutik 48 ordura bitartekoa da, helmugaren arabera eta larunbatak kontuan hartu gabe.
Correosen eskubidea dugu entregak edo bilketak egiteko adostutako ordutegiak aldatzeko, gure antolaketa-beharren arabera.
Aukeratu ahal izango duzu etxean, Correoseko bulego batean edo CityPaq batean jaso nahi duzun. Produkturen baten ezaugarriak direla-eta modalitate guztietan entregatzea ezinezkoa bada, egoera hori produktuaren fitxan zehaztuta egongo da. Correosek sinadurapean adierazitako helbidean entregatuko dela bermatzen du:
Gogoratu baldintza hauek onartzen badira soilik ziurta dezakegula SMS edo mezu elektroniko horien bidalketa:
Bestalde, zure bidalketen egoerari buruzko informazioa izango duzu uneoro, gure lokalizatzailearen bidez.
Bigarren entrega saioa lehen saioaren biharamunean eginen da helmuga nagusietarako, eta egun bat beranduago 10.000 biztanle baino gutxiagoko herrietarako.
Produktuen prezioak BEZa barne dela erakutsiko dira, bai eta eskaintzan aplikagarri diren igoera edo deskontuak eta jasanarazten zaizkion gastu gehigarriak ere. Hala, produktuaren azken prezioa jakin ahal izango duzu erosketa-orgara gehitu aurretik, ez baituzu bidalketa-gasturik zure gain hartu beharko.
Erosketa-inprimakia betez eskaera bat egitean, une horretan indarrean dauden prezioak eta salmenta-baldintzak onartzen dira, eta, beraz, ezin izango dira aldatu bi aldeek berariaz adosten ez badute.
Ordaintzeko moduak zordunketa- edo kreditu-txartelak edo payPal izango dira, eta txartelaren laburpenean ikusiko duzun kargua Correosen izenean egongo da. Gogoan izan batzuetan 60 egun arteko atzerapenak izan daitezkeela kobrantza-eragiketetan.
Erosketaren faktura nahi baduzu, Correosek eskaera tramitatuko du eta garaiz igor dezan jakinaraziko diogu saltzaileari.
Erositako produktuaren izakinik ez badago, egoera hori berehala jakinaraziko dizute, eta ordaindutako zenbatekoa itzuliko dizute.
Kreditu- edo zordunketa-txartelarekin eskaera bat egitean ordainketa baimendu ondoren, bankuak eskaeraren zenbateko osoa atxikiko du saltzaileak onartzen duen arte. Edozein arrazoirengatik ezeztatuz gero, bankuak ez du transferentziarik egingo eta dagokizun zenbatekoa zure kontuan libratuko du berriro. Prozesu horrek 3 eta 5 egun natural bitartean iraun dezake; beraz, onartu beharko duzu ez Correosek ez saltzaileak ez dutela erantzukizunik zenbatekoa zure kontuan libratzen bankua atzeratzen bada.
Produktu bakoitzak bere funtsezko ezaugarrien deskribapena izango du, erosi aurretik xehetasun guztiak ezagut ditzazun:
Correosek saltzaile bakoitzari erositako produktuen berri emango dio, gure marketplaceak eskaera berean hainbat saltzaileren produktuak erosteko aukera ematen baitu.
Saltzailea da erantzule bakarra eskaeraren bat errefusatzen bada. Horregatik, Correos Market-en salgai dituen produktuen stocka eguneratuta edukitzeko konpromisoa hartu behar du.
Halaber, saltzaileak kudeatuko ditu erositako salgaiak, bidalketa-etiketa erabiliz. Etiketa hori bere kudeaketa pribatuko eremuan prozesatuko du.
Indarrean dagoen legediaren arabera, ezin izango dituzu eskaera jakin batzuk itzuli:
Saltzaileak bere gain hartu behar ditu bezeroaren eta kontsumitzailearen eskubideak erregulatzen dituen araudiaren ondoriozko betebeharrak, eta kontratuari uko egiteko aukera eskaini behar dizu 14 egun naturaleko epean erosketak itzuliz. Jatorrizko bilgarririk gabe itzultzen baduzu produktua, erosketan ordaindu zenuena baino gutxiago itzuli ahalko zaizu.
Itzultzeko epea 14 egun naturaletan amaituko da, eskaera entregatu zen egunetik zenbatzen hasita. Eskaera berean produktu bat baino gehiago erosi badituzu eta bereizita entregatu bazaizkizu, azken produktua jaso duzun egunetik hasiko da epea.
Produktu bat itzultzeko eskatzeko, saltzailearekin harremanetan jarri behar duzu bere fitxan agertzen diren harremanetarako datuak erabiliz. Horrela, saltzailea izango da itzulketa kudeatzeko eta zuri dagozkion ondorioen berri emateko arduraduna.
Itzuli nahi duzun eskaeraren ordainketa Correosen eskutik saltzaileak jaso ez badu, geuk itzuliko dizugu erosketagatik ordaindutako zenbatekoa.
Bezeroaren eta saltzailearen arteko auziak haiek zuzenean konponduko dituzte, beraz, irtenbide adiskidetsua lortzen saiatu beharko dute. Behar izanez gero, eskatutako produktua birbidali edo itzuliko da.
Saltzailea eta bezeroa enpresaburu eta kontsumitzaile badira, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2013ko maiatzaren 21eko 524/2013 (EB) Erregelamenduan xedatutakoaren arabera, Europako Batzordeak auziak judizioz kanpo ebazteko online plataforma bat eskaintzen du, zure erreklamazioak aurkeztu ahal izateko.
Correosek ez du inoiz erantzukizunik izanen honako egoera hauen aurrean:
Podrás realizar los pagos en la plataforma a través de:
Puedes recibir tu compra donde quieras por el mismo precio: