ORVE zerbitzuak

Zure dokumentuak berehala erregistratzea eta bidaltzea herrialdeko administrazio publikoetara. INFORMAZIO GEHIAGO
ORVE zerbitzuak INFORMAZIO GEHIAGO

Produktuari buruzko informazioa

Deskribapena

Zerbitzu honekin, herritarrek dokumentu digitalizatuak erregistratu eta administrazio publikoei berehala bidaltzeko aukera dute.

Dokumentuak helmugako administraziora igortzen dira formatu elektronikoan, behin Correoseko langileek eskaneatu eta behar bezala alderatu ondoren, digitalizazioaren baliozkotasuna bermatu ahal izateko.

Zerbitzu horren bidez dokumentu bat bidaltzeko, Correoseko bulego batera jo behar duzu erregistratu nahi duzun eta administrazio publikoari igorri nahi diozun jatorrizko dokumentuarekin.

Correosen arduratuko gara aurkeztutako dokumentazioa igortzeaz, eta erregistro-aplikazioan dokumentuak noiz sartu diren jaso eta dagokion administrazio-unitateari bidalita, zerbitzuaren bidez.

Hori dela eta, gure posta-bulegoek ezin dituzte gorde aurkeztutako dokumentuen jatorrizkoak edo kopiak, segurtasun-arrazoiak eta DBEOren betetzea medio.

Prestatu zure dokumentazioa

Egiaztatu formatuak eskaneatzea onartzen duen:

  • A4 formatua, bistan eta ertz lauekin. Gogoan izan Correoseko langileek ez dituztela egingo A4 baino handiagoak diren dokumentuen fotokopiak, ezta dokumentu originalaren egiazkotasuna arriskuan jar dezakeen beste edozein elementurenak ere.
  • Dokumentu elektronikorik ez da onartuko.
  • Correoseko bulegoetan ez da, orrialdeak aske uzteko, inolako koadernaketa mota maneiatuko.
  • Ez da digitalizatuko berezko izaera edo egoeragatik arriskuan jar daitekeen dokumenturik (tipula-papera, kartoia, etab.).
  • Aurkezten den dokumentu oro jatorrizkotzat hartuko da.
  • Correosen ez gara arduratuko salbuetsita dagoen dokumenturik digitalizatzeaz, izaera juridikoa edo bestelakoren bat dela eta. 

Adierazi dokumentazio fisikorik erantsi nahi diozun erregistro elektronikoari, baita eskaneatu ezin den bestelako elementurik ere, hala nola CDak edo USBak. Kasu horretan, aukera duzu objektu horiek bidaltzeko, gutun ziurtatu batekin batera bidalita. Produktu horri dagozkien tarifak aplikatuko zaizkio.

Hortaz gain, eta zerbitzuaren balio erantsi bezala, Correosen CD kodea jarriko da "Administrazioarekin Erregistro Birtual Elektronikoa Zerbitzuan (EEZB)” erantsitako fitxategiaren eranskinaren iruzkin atalean, helmugako administrazioak ziurtagiriaren egoera traza ahal dezan.

Dokumentua digitalizatzen dugu, behin guztia prest denean, bulegoan ditugun eskanerren bidez.

Orrialde guztien edukia berrikusten da, kalitatea bermatuz, irakur daitezkeela egiaztatuz eta aurkeztutako jatorrizkoekin bat datozela ziurtatuz.

Fakturazioa Correosen onarpen aplikazioaren bitartez egiten dugu, horretarako zehaztuta dauden kontzeptu eta tarifak erabiliz.

Ekonomia Gaietarako eta Eraldaketa Digitaleko Ministerioaren "Administrazio Publikoetarako Erregistro Elektronikoa” atarian sartzen gara, eta digitalizatutako dokumentazioa erregistratu eta zure enpresaren nahiz erakunde hartzailearen datuak osatzen ditugu bertan.

Hori dela eta, helmugako unitate izapidetzailearen DIR-3 kodea adierazi beharko diguzu. Kodea ez baldin badakizu, Correosetik bertatik saiatuko gara hura identifikatzen, gure bilatzaileen bidez. Ez bada izen zehatza aurkitzen, izapidetze unitate nagusiari bidal diezaiokegu, betiere administrazioaren barruan, eta balio juridiko berbera izango du.

Amaitzeko, bidalketa elektronikoki sinatuko du Correosek, erregistroaren onarpen-prozesua bermatzeko. Gainera, egiaztagiri ofizial bat emango dizugu, egindako erregistroaren ziurtagiri gisa.