Postontzi digitala

Gorde zure dokumentu digitalak eta eskuratu behar dituzunean.

NAHI DUT
Postontzi digitala NAHI DUT

Erregistratu postontzi digitalean beste enpresa batzuetako dokumentuak jasotzen hasteko
Berrikusi “Harpidetzak” atala eta harpidetu gehien interesatzen zaizkizunetara dokumentazioa jasotzeko.
Sortu zeure karpeta pertsonalak eta igo etorkizunean kontsultatu nahi duzun dokumentazio garrantzitsua.

Produktuari buruzko informazioa

Deskribapena

Correos-en postontzi digitala da zure dokumentu digitalak biltzeko modurik onena, azkar eta erraz eskuratu ahal izango baitituzu edozein gailutatik, nonahi eta noiznahi. Interneterako konexioa eta zure sarbide-gakoak baino ez dituzu beharko.

Espazio segurua da hodeian, eta zerbitzuari atxikitako beste erabiltzaile, enpresa eta administrazio publiko batzuekin dituzun komunikazioak modu seguruan zentralizatzea ahalbidetzen du, spam edo nahi ez diren komunikazioak jasotzeko arriskurik gabe.

Gehien interesatzen zaizkizun enpresetan harpidetu ahal izango zara bidaltzen duten dokumentazio elektronikoa jasotzeko eta, hala, paperezko bidalketa fisikoak saihesteko. Zure postontzi adimendunak karpetatan sailkatzen lagunduko dizu, automatikoki, ez zaitezen ezertaz kezkatu.

Zure karpeta pertsonalak sortzeko aukera ere ematen dizu, baita gorde nahi dituzun dokumentuak igotzeko eta edozein unetan kontsultatu ahal izateko ere, haien bilatzaileari esker, eta modu azkar eta errazean aurkitu ahal izango dituzu. Halaber, postontzi digitaleko beste erabiltzaile batzuekin partekatu edo deskargatu ahal izango dituzu, estekak eta posta elektronikoak sortuz edo sare sozialak erabiliz.

Bestalde, postontzi digitalak, laster, jasotako dokumentazioari buruzko iruzkinak egiteko aukera emango dio bidaltzaileari, eta bien arteko komunikazio-hariak irekiko ditu. Horietan, testua eta erantsitako dokumentuak sartu ahal izango dituzu.

Dokumentuen sinadura elektronikoa sartuko da, enpresek bidaltzen dizkizuten kontratuak edo polizak sinatuta itzul ditzazun. Horretarako, Correos-eko bulego batek emandako ziurtagiri elektroniko bat eduki beharko duzu.   

Ziurtatutako dokumentazioa legezko balioa duten komunikazio elektronikoen bidez bidali eta jaso ahal izango da.

Eta atxikitako administrazio publikoetara tamaina handiko dokumentuak bidaltzeko aukera eskainiko da, zure kokapenetik zuzenean eta formatu elektronikoan, Pendrive Cloud aukerari esker. Prozesua amaitzeko, Correos-eko bulego batera joan beharko duzu ordainketa formalizatzera eta zure egiaztagiria eskuratzera. 

Prezioa

Postontzi digitalaren oinarrizko zerbitzuaren prezioa doakoa da. Beste funtzionalitate batzuetarako, kontsultatu gure tarifak.

Jakin beharko zenuke

Ohiko galderak

Zer dokumentu-mota edo -formatu gorde dezaket?

Mota guztietako dokumentuak, edozein formatutan (Word, PDF, JPG), jatorria eta edukia edozein badira ere.

Ba al dago dokumentu-tamainaren edo -kopuruaren mugarik?

Hilean 25 dokumentu igo ahal izango dituzu, horien tamaina 300 MB baino gehiago ez bada.

Handitu al dezaket nire postontziaren gaitasuna?

Oraindik ez dugu aukera hori.

Gaur egun, 2 GB-ko gaitasuna eskaintzen dugu dokumentu pertsonaletarako, harpidetzetatik datozen dokumentuek ez baitute lekurik kontsumitzen.

Zenbat balio du Postontzi Digitalak?

Oinarrizko zerbitzua doakoa da.

Beste funtzionalitate batzuetarako, kontsultatu gure tarifak.

Nahi dudanean eman al naiteke bajan?

Bai. Zerbitzu honek ez du inolako iraunkortasun-kontraturik. 

Badu kosturik kontua ezeztatzeak?

Ez. Zerbitzu honek ez du iraunkortasun-baldintzarik.

Nola ematen dut baja?

Sartu aplikazioaren laguntza fitxan. Bertan aurkituko duzun formularioa bete beharko duzu baja-prozesua abiarazteko.

Zurekin harremanetan jarriko gara eskaera egiaztatzeko, eta orduan zure kontua, datuak eta postontziko dokumentu guztiak ezabatuko ditugu.

Paperezko dokumentuak postaz jasotzeari utziko diot?

Harpidetza prozesuan zehar entitate igorle bakoitzak aplikatzen diren baldintzen berri emango dizu. Kasu batzuetan, erakundeek dokumentuak aldi berean bidaltzen dituzte paperean eta postontzi digitalaren bidez; beste batzuetan, aldiz, ez dituzte paperezko dokumentu fisikoak bidaltzen.

Zenbat denbora egongo dira erabilgarri dokumentuak nire postontzian?

Behar duzun adina denbora. Zure postontzian gordetako fitxategi eta dokumentu guztiak zure jabetzakoak dira, eta zuk bakarrik ezaba ditzakezu.

Nola jakin dezaket dokumenturen bat jaso dudala?

Postontziaren barruan, Nire Kontua atalean, hautatu Hobespenak ; bertan adierazi ahalko duzu jasotako dokumentuei buruzko ohartarazpenen mezu elektronikoak jasotzeko maiztasuna.

Nola jakinaraz dezaket entitate batetik dokumentu gehiago ez dudala jaso nahi?

 Harpidetzak atalean, nahi duzun erakundearekin harpidetza amaitzeko aukera duzu.

Sinatuta al daude dokumentuak?

Entitate igorle bakoitzak erabakitzen du bidaltzen dituen dokumentuen formatua eta edukia. Postontzi digitalak dokumentuak bidali eta jasotzeko aukera ematen du, digitalki sinatuta egon ala ez.

Dokumentuen sinadurak egiazta ditzaket?

Dokumentu baten sinadura digitala egiaztatzeko, ordenagailuan deskargatu eta sinadura egiaztatzeko programa erabili beharko duzu.

Zer gertatzen da nire dokumentuekin baja ematen badut?

Postontzia blokeatu egingo da eta bertan dauden kontuak eta dokumentuak ezabatuko dira.  

Zerbitzuan baja eskatu aurretik, gorde nahi dituzun dokumentuak deskargatu eta ordenagailuan gorde beharko dituzu. 

Sar naiteke nire postontzian mugikor edo tableta batetik?

Bai. Postontzi Digitalak telefono mugikorretara egokitutako web-bertsioa du, baita IOS eta Androidekin bateragarriak diren jatorrizko aplikazioak ere. Aplikazio horiek erabiltzeko App Store eta Google Play denda ofizialetara jo beharra dago.