Gorde zure dokumentu digitalak eta eskuratu behar dituzunean.
Hemendik
600 €
Correosen postontzi digitala da zure dokumentu digitalak biltzeko modurik onena, azkar eta erraz eskuratu ahal izango baitituzu edozein gailutatik, nonahi eta noiznahi. Interneterako konexioa eta zure sarbide-gakoak baino ez dituzu beharko.
Espazio segurua da hodeian, eta zerbitzuari atxikitako beste erabiltzaile, enpresa eta administrazio publiko batzuekin dituzun komunikazioak modu seguruan zentralizatzea ahalbidetzen du, spam edo nahi ez diren komunikazioak jasotzeko arriskurik gabe.
Gehien interesatzen zaizkizun enpresetan harpidetu ahal izango zara bidaltzen duten dokumentazio elektronikoa jasotzeko eta, hala, paperezko bidalketa fisikoak saihesteko. Zure postontzi adimendunak karpetatan sailkatzen lagunduko dizu, automatikoki, ez zaitezen ezertaz kezkatu.
Zure karpeta pertsonalak sortzeko aukera ere ematen dizu, baita gorde nahi dituzun dokumentuak igotzeko eta edozein unetan kontsultatu ahal izateko ere, haien bilatzaileari esker, eta modu azkar eta errazean aurkitu ahal izango dituzu. Halaber, postontzi digitaleko beste erabiltzaile batzuekin partekatu edo deskargatu ahal izango dituzu, estekak eta posta elektronikoak sortuz edo sare sozialak erabiliz.
Bestalde, postontzi digitalak, laster, jasotako dokumentazioari buruzko iruzkinak egiteko aukera emango dio bidaltzaileari, eta bien arteko komunikazio-hariak irekiko ditu. Horietan, testua eta erantsitako dokumentuak sartu ahal izango dituzu.
Dokumentuen sinadura elektronikoa sartuko da, enpresek bidaltzen dizkizuten kontratuak edo polizak sinatuta itzul ditzazun. Horretarako, Correoseko bulego batek emandako ziurtagiri elektroniko bat eduki beharko duzu.
Ziurtatutako dokumentazioa legezko balioa duten komunikazio elektronikoen bidez bidali eta jaso ahal izango da.
Eta atxikitako administrazio publikoetara tamaina handiko dokumentuak bidaltzeko aukera eskainiko da, zure kokapenetik zuzenean eta formatu elektronikoan, Pendrive Cloud aukerari esker. Prozesua amaitzeko, Correoseko bulego batera joan beharko duzu ordainketa formalizatzera eta zure egiaztagiria eskuratzera.
Todavía no disponemos de esa opción.
Actualmente el espacio disponible es de 2GB para documentos personales, ya que los documentos procedentes de suscripciones no consumen espacio.
El servicio básico es gratuito.
Para otras funcionalidades consulta nuestras tarifas.
Accede a la pestaña Ayuda de la aplicación, encontrarás un formulario que tendrás que rellenar para iniciar el proceso de baja.
Nos pondremos en contacto contigo para verificar la solicitud y proceder a eliminar tu cuenta, datos y todos los documentos de tu buzón.
Se procederá a bloquear tu Buzón y se eliminará tanto la cuenta como los documentos contenidos en ella.
Antes de solicitar la baja del servicio, deberás descargar los documentos que quieras conservar y guardarlos en tu ordenador.