AXA aseguruak

Correos dagoen tokian, AXAk babesten zaitu.

GUK DEITUKO DIZUGU
AXA aseguruak GUK DEITUKO DIZUGU

Lortu 30 €-ko aurrez ordaintzeko posta-txartel bat segurua kontratatzean

Oinarrietan ezarritako baldintzak betetzen dituzten auto, motor, etxe, bizitza, heriotza eta osasun-aseguruen kontratazio berrietarako balio du sustapenak.

 

GUK DEITUKO DIZUGU Kontsultatu lege-oinarriak

Aukeratu zeuretzat diseinatutako asegurua

Babestu zure etxea, zure ibilgailua edo gehien maite dituzunak, AXAren konfiantzarekin eta Correosen hurbiltasunarekin. Zer gehiago eska dezakezu? Eskaintza malgu eta pertsonalizatu bat bermatzen dizugu, gehien behar duzunean babestuta egon zaitezen, hori beti dela jakitearen lasaitasunarekin.

Nola kontratatu dezakezu asegurua?

Eskatu Correosen AXA aseguruari buruzko informazioa, bai linean, bai gertuen duzun Correoseko bulegoan, izapiderik egin gabe eta minutu gutxiren buruan. Eta hasi abantaila guztiez gozatzen!

On line

Aukeratu behar duzun asegurua
Bete harremanetarako formularioa
"Deituko dizugu"
Aholkulari batek deituko dizu eta urratsez urrats gidatuko zaitu asegurua kontratatzeko

Bulegoan

Joan zaitez zure Correoseko bulego bitartekarira (bila ezazu hemen, eta ziurtatu AXA zerbitzuakeskaintzen dituela)
Jaso informazioa gure agenteetako baten eskutik
Jaso behar duzun informazio guztia, eta kontratatu asegurua unean bertan

Correos eta AXA, konfiantzazko aliantza

GUK DEITUKO DIZUGU

Zalantzak al dituzu? Guk argituko dizkizugu

Nola bila dezaket gertuen dudan Correos bulego bitartekaria?

Gure bulego-bilatzailearen bidez aurki dezakezu hurbilen duzun Correos eta AXAko bitartekaritza-bulegoa. Bulegoaren xehetasunean, hautatu duzun bulegoak "AXA zerbitzuak" eskaintzen dituen identifika dezakezu.

Zer aseguru kontrata ditzaket Correos eta AXAren bidez?

Bai galdera ederra! Eta nola ez, erantzuna ere ederra da. Bizitza-, heriotza-, etxe-, auto-, motor- eta osasun-aseguruak kontrata ditzakezu. Bakoitza zure beharretara egokitzeko eta bilatzen duzun babesa eskaintzeko diseinatuta dago.

Nola kontrata dezaket aseguru bat?

Aseguru bat kontratatzea oso azkarra da, ia argiaren abiaduran egin dezakezu. Eta, onena, gure taldeen bidez pertsonalizatuta egongo da.

Bi aukera dituzu:

  • Online: bete formularioa orri honetan eta aholkulari bat zurekin harremanetan jarriko da.
  • Bulegoan: zoaz hurbilen duzun posta-bulegora, eta eskatu eskura dituzun aseguruei buruzko informazioa bezeroarentzako arreta-taldeari.

Aseguru bat baino gehiago kontrata dezaket?

Jakina! Behar dituzun aseguru guztiak kontrata ditzakezu. Gure aholkulariek zure egoerara egokien doitzen diren estaldurak konfiguratzen lagunduko dizute.

Zein dokumentu behar ditut aseguru bat kontratatzeko?

Dokumentazio kontuak gai serioa dira, baina informazio guztia eskura izanda, askoz errazagoa da. Normalean, zure NANa edo AIZa beharko duzu, eta, kasu batzuetan, informazio osagarria, aseguru-motaren arabera. Gure taldeak kontratazio-prozesuko baldintza espezifikoen berri emango dizu.

Aseguruek badute nazioarteko estaldurarik?

Hori oso galdera ohikoa eta garrantzitsua da. Nazioarteko estaldura aseguru-motaren araberakoa da. Adibidez, bizitza-aseguruak nazioarteko estaldura  eskain dezake, kontratatutako baldintzen arabera.

Nola ez, gure aholkulariei ere galdetu diezaiekezu zehetasun espezifikoak eta izan ditzakezun aukera guztiak.

Nola kudea ditzaket nire AXA aseguruak Correos bidez kontratatu ondoren?

MyAXA izango da zure hurrengo konfiantzazko gunea! Zure aseguruak  MyAXA APLIKAZIOAREN eta WEBGUNEAREN bidez kudea ditzakezu, eta arreta Call Center 24x7 telefono bidez eskuratu.  

Hortik, zure polizak kontsultatu ahal izango dituzu, kudeaketak egin eta bezeroarentzako arreta-zerbitzuarekin harremanetan jarri.

Larrialdiren bat izanez gero, nola jar naiteke harremanetan AXArekin?

AXAko arreta telefonoetara deituz.

Hauek dira larrialdietarako 24 orduko telefononagusiak, arreta-telefono orokorra barne: 

  • AXA Arreta Orokorreko Telefonoa: 900 909 014 
  • Errepideko laguntza: 900 300 188
  • Larrialdiko laguntza etxean: 900 908 832
  • Larrialdi medikoak: 900 908 795

Nola aitortu dezaket poliza bateko ezbeharra?

Ezbehar baten berri eman behar baduzu, AXAren APLIKAZIO edo WEBGUNEAren bidez egin dezakezu, edo AXA Arreta Orokorreko Telefonora deituz. 900 909 014.

Gainera, zure Correoseko bulego bitartekarian inprimaki bat ireki dezakezu AXA zurekin harremanetan jar dadin.

Zer informazio behar dut ezbehar bat aitortzeko?

Istripu bat gertatu dela adierazteko, informazio hau izan behar duzu eskura: 

1. Poliza-zenbakia

2. Asegurudunaren datuak

3. Istripuaren data

4. Gertatutakoaren deskribapena edo bezeroaren oharrak

Zer dokumentuk arintzen dituzte ezbehar baten izapideak?

Argazkiak, fakturak, DAA (adiskidetasunezko istripu-aitorpena edo adiskidetasunezko partea) eta beste edozein ebidentziak ezbeharraren ebazpena arintzen du.

Nola jar naiteke harremanetan AXAko erreklamazio-zerbitzuarekin?

Correosetik eta AXAtik polizak jaulki eta kobratzearekin, ezbeharraren jarraipenarekin edo behar duzun beste edozein kudeaketarekin zerikusia duen edozein gorabehera konpontzen lagundu nahi dizugu lehentasunezko kanal horien bidez, eta erantzun arina eman nahi dizugu. Hori dela eta, gurekin harremanetan jartzeko webgune hau izango duzu eskura: https://www.axa.es/quejas-y-reclamaciones