Guztia toki berean

Bidali
Aukeratu jatorria, helburua, neurria eta pisua. Hautatu zerbitzua, aplikazioan bertan ordaindu eta utzi paketa bulego edo Citypaq batean.
Arakatu
Ezagutu Correosek erabilgarri dituen zerbitzu guztiak Arakatu atalean.
Eskatu hitzordua
Eskatu hitzordua aldez aurretik Correoseko bulegoetan, zure beharretara hobekien egokitzen den eguna eta ordutegia aukeratuz.
Egin izapideak
Ordaindu aduanako izapideak erraz, eta kudeatu inportatutako bidalketak.

Bidalketen jarduera irisgarria eta zentralizatua da

 

Kudeatu zure bidalketak gure aplikazioaren bidez, modu azkar, sinple eta intuitiboan. Jarduera atalean, automatikoki ikusi ahal izango dituzu zure bidalketa guztiak, begiratu batean eta kodeen bidez bilatu beharrik gabe.

Informazio guztia toki bakarrean!

· Bidaltzaile gisa: Zure bidalketen jarraipena egin, aurretiazko hitzorduak eskatu edo, beharrezkoa denean, bidalketa ezeztatu ahal izango duzu.

· Hartzaile gisa: Jasotzeko zain dituzun bidalketen informazioa beti izango dituzu eskuragarri, haien jarraipean erraz egiteko.

Bidalketak egitea inoiz baino errazagoa da

Ohiko galderak

Zer aldatu da?

Gure aplikazioa berritu egin dugu esperientzia aberastu eta intuitiboago bat eskaintzeko.

Ezagutu zure bidalketak kudeatzeko modu hobetua Correosen aplikazio berriarekin.

 Aurkitu informazio guztia toki bakarrean! Egin zure bidalketak, kudea itzazu Citypaq-en bidez eta egin zure aduana-izapideak erraz. Ezagutu aplikazio berriak eskaintzen dizun guztia.

Nola sar naiteke aplikazio berrira?

Aplikazio berrira sartzeko, Correos ID-n kontu bat izan behar duzu. Zure Correos ID-ko kredentzialekin sartzea nahikoa da, lehendik izanez gero. Konturik ez baduzu, aplikazio berrian erregistratu zaitezke.

Nola funtzionatzen du “Jarduera” atal berriak?

Jarduera ataletik igorle edo hartzaile gisa dituzun bidalketa guztiak ikusi ahal izango dituzu. Ez da bidalketa-koderik sartu behar, aplikazioak egingo du haien jarraipena zure partez.  Vinted, Wallapop, Aliexpress eta abarretan bidaltzaile edo hartzaile gisa dituzun bidalketa guztiak atal honetan agertuko dira.

Zer gertatzen da egiteke ditudan bidalketekin?

Zure bidalketek orain arte bezala jarraituko dute. Osatu gabe dauden bidalketak “Jarduera” atalean ikusi ahal izango dituzu, eta horien egoera egiaztatu.

Nola jar naiteke zuekin harremanetan oraindik zalantzak baditut?

Aplikazio berriaren funtzionamenduari buruzko zalantzaren bat baduzu, jarri gurekin harremanetan hemen.

Nola erregistra naiteke?

Correos ID-ko kontua baduzu, sartu zure kredentzial horiekin . 

Oraindik konturik ez baduzu, sartu aplikazio berrian “Sortu kontu berria” atalean, bete zure datuak eta kito. Correosen aplikazioan kontu bat izatearen abantaila guztiak izango dituzu eskura.

Egin dezaket bidalketa bat aplikazioaren bidez?

Bai, bidalketa bat egin dezakezu gure paketeria-zerbitzu bereziaren bidez, eta hurbilen duzun bulegoan edo Citypaq-en utzi.