Extravío

beneficiario de calquera indemnización por dano ou espolio é sempre o remitente. Se o remitente desexa que a indemnización sexa cobrada polo destinatario, deberá presentar ante Correos unha solicitude asinada autorizando a compensación ao destinatario.

Carta certificada internacional

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 15 días e máximo 6 meses, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: o importe máximo é a tarifa +30 DEX ou tarifa + Valor Declarado no caso de que contratases seguro, cuxa cobertura máxima son 3.000 €.
  • Condicións: debes utilizar sobres e embalaxes que permitan garantir a integridade do contido, por iso, dende Correos ofrecémosche unha ampla variedade de produtos adaptados a cada unha das túas necesidades. Lembra que os datos do remitente e destinatario deben ir en lugar visible sobre a embalaxe.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
  • Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas neste. 
Consulta toda a información sobre Carta certificada para particulares
Consulta toda a información sobre Carta certificada para empresas

Paq económico internacional

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 25 días e máximo 6 meses, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: tarifa aboada + 40 DEX + 4,5 DEX/kg + Seguro no caso de que fose contratado, cuxa cobertura máxima son 3.000€.
  • O dereito especial de xiro (DEX) é unha divisa creada e utilizada polo Fondo Monetario Internacional (FMI) cuxo valor é a suma de determinadas cantidades de varias moedas: o dólar dos EUA, o euro, o renminbi chinés, o ien xaponés e a libra esterlina. Os DEX poden intercambiarse por moedas de libre uso.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
Consulta toda a información sobre Paq económico internacional para particulares
Consulta toda a información sobre Paq económico internacional para empresas

Paq standard

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 15 días e máximo 6 meses, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: tarifa aboada + 40 DEX + 4,5 DEX/kg + Seguro no caso de que fose contratado, cuxa cobertura máxima son 3.000€.
  • O Dereito Especial de Xiro (DEX) é unha divisa creada e utilizada polo Fondo Monetario Internacional (FMI) cuxo valor é a suma de determinadas cantidades de varias moedas: o dólar dos EUA, o euro, o renminbi chinés, o ien xaponés e a libra esterlina. Os DEX poden intercambiarse por moedas de libre uso.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
Consulta toda a información sobre Paq estándar para particulares
Consulta toda a información sobre Paq estándar para empresas

Paq Premium Internacional

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 7 días e máximo 4 meses, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: tarifa aboada + 52,98 € + o valor asegurado no caso de que fose contratado, cuxa cobertura máxima son 3.000 €.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
Consulta toda a información sobre Paq Premium internacional para particulares
Consulta toda a información sobre Paq Premium internacional para empresas