Demora

Estes son os produtos que teñen cobertura ou garantía por demora

Burofax

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 1 día e máximo 6 meses.
  • Indemnización: devólvese a tarifa aboada sen incluír os servizos adicionais.
  • Condicións: a entrega realizarase o mesmo día ou á mañá do día natural seguinte.
  • A entrega no mesmo día non será garantida nos meses de xullo, agosto e setembro.
Consulta toda a información sobre Burofax para particulares
Consulta toda a información sobre Burofax para empresas

Paq Premium/Paq Estándar/Paq Today

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 21 días, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: devólvese a tarifa aboada.
  • Condicións: os prazos de entrega só se cumprirán se a admisión se realizou antes das 16:00. En caso de non ser así, o prazo poderá incrementarse en 1 día.
  • Nos envíos con destino ou orixe a Andorra, Canarias, Ceuta e Melilla, non se contabilizará o tempo destinado á tramitación aduaneira.
Consulta toda a información sobre paquetería para particulares
Consulta toda a información sobre paquetería para empresas

Telegrama

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 2 días e máximo 6 meses.
  • Indemnización: devólvese a tarifa aboada sen incluír os servizos adicionais.
  • Condicións: o prazo de entrega será o mesmo día natural en localidades que teñan unidade de entrega urxente.
Consulta toda a información sobre telegrama para particulares
Consulta toda a información sobre telegrama para empresas