Por deterioración:
- Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: nos seguintes 7 días naturais á entrega.
- Indemnización: 6.67 € por kg facturado (6.43 € por kg facturado para envíos admitidos en 2022).
- A indemnización mínima é de 40 € só para o Paq Premium e clientes sen contrato. É dicir, se o cálculo da suma da indemnización (segundo a formula anterior) máis a tarifa é inferior a 40 €, a indemnización ascenderá a 40 €.
- Condicións: para este tipo de incidencias realizarase unha peritaxe co fin de determinar o importe a pagar pola deterioración sufrida.
- Documentos para achegar: podemos solicitarche fotos da embalaxe e o contido deteriorado para comprobar o dano e se a embalaxe é axeitada para garantir a integridade deste. Durante a admisión, o noso persoal pode asesorarte sobre como preparar o teu envío e ofrecerche a embalaxe máis axeitada.
- No caso de reclamación dun envío deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
- Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas neste.
Consulta toda a información sobre paquetería para particulares
Consulta toda a información sobre paquetería para empresas