Por extravío:
- Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 1 ano, dende a data de admisión do envío.
- Indemnización: 6.67 € por kg facturado (6.43 € por kg facturado para envíos admitidos en 2022) máis a devolución de tarifa.
- A indemnización mínima é de 40 € só para o Paq Premium e clientes sen contrato. É dicir, se o cálculo da suma da indemnización (segundo a formula anterior) máis a tarifa é inferior a 40 €, a indemnización ascenderá a 40 €.
- Se o envío leva Valor Declarado ou Seguro a todo risco, cuxa cobertura máxima son 6.000 €, a indemnización consistirá na devolución da tarifa máis o Valor Declarado ou Seguro.
- Os envíos regulados pola LCTTM (Lei de Contratación de Transporte Terrestre de Mercadorías) levan seguro asociado polo que, en caso de sinistro, se aboará a menor das seguintes cantidades:
- Polo valor declarado.
- Por reposición do obxecto extraviado.
- Por reparación do obxecto danado.
- Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado, deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
- Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas neste.
Iso e entregar o teu envío o máis rápido que poidamos.
Localiza a túa oficina de Correos máis próxima e tráenos o teu envío, levámolo en 1 - 2 días dependendo da orixe e destino.
Elixe a franxa horaria na que queres que entreguemos o teu paquete:
- De 09:00 a 12:00
- De 12:00 a 15:00
- De 15:00 a 18:00
- De 18:00 a 21:00
(Non esquezas que esta opción só está dispoñible en capitais de provincia e localidades que dispoñen de quenda de repartición de tarde).
Para que estea entregado o día que o precises.
Ti pos a data no noso calendario e gardamos o envío ata que chegue o momento de levalo ao seu destino.