Envíos estacionados

Que é un envío estacionado?

É un envío con incidencia que impide a súa entrega.

Cando se produce a incidencia?

  • Cando se aprecia rotura ou avaría.
  • Cando os datos do destinatario son insuficientes para realizar a entrega.
  • Cando o enderezo é incorrecto ou descoñecido.
  • Cando ninguén se fai cargo do envío.
  • Cando non se prerrexistrou, é dicir, non recibimos a transmisión informática cos datos de envío.

Canto tempo permanece un envío estacionado?

O paquete permanecerá estacionado 5 días naturais á espera de que se modifiquen os datos.

Que fago para que o meu envío deixe de estar estacionado?

Se es o remitente do envío podes modificar os datos co teu usuario dende Mi Oficina.

Se es o destinatario, podes modificar os datos en “Xestión de estacionados” co número de envío e o PIN que che enviaremos por SMS ou correo electrónico. 

Xestión de estacionados

Que fago se non teño PIN?

Ponte en contacto coa empresa que che envía o paquete e eles faranse cargo do trámite.

Se o remitente é un particular, deberá chamar a Atención ao Cliente antes de 5 días naturais para achegar unha solución de entrega.       

915 197 197;  L-V 8:00 a 21:00 e S 9:00 a 13:00

Podo recibir o meu envío cando se atope estacionado por falta de prerrexistro?

Cando recibamos a información por parte da empresa que enviou o paquete, realizaremos a entrega ao destinatario.