Paq Today

Non deixes para mañá o que podes enviar hoxe.

Faite cliente

Servizos adicionais

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Xustificante dixital da entrega certificada.
MÁIS INFO

Entrega exclusiva ao destinatario

O envío só pode entregarse ao destinatario e sempre tras identificar a súa identidade. Non se admite a entrega a entidades ou empresas nin a terceiras persoas, malia contar con autorización asinada. Existe a opción de incluír dous destinatarios.

Reembolso

Recibe o cobramento dos teus envíos de xeito máis seguro, sinxelo e fiable. Dende Correos reembolsámosche a cantidade aboada previamente polo destinatario e que aparece no envío.

Autorización Previa á Entrega (APE)

Controla os teus envíos en todo momento. Bloquea o teu envío para que se deteña automaticamente en canto chegue á oficina ou unidade de repartición e desbloquéao cando queiras permitir a autorización da súa entrega ou devolución. 

Intentos de entrega parametrizables

Para clientes con contrato.

Decide o número de intentos de entrega a domicilio ata un máximo de 3. 

Prazo de permanencia en lista

Para clientes con contrato.

Decide canto tempo estará dispoñible o teu envío nunha oficina de Correos ata un máximo de 30 días. 

Recogida a Domicilio

Para clientes con contrato.

Recollemos os teus paquetes no teu domicilio ou almacén. A dispoñibilidade depende do volume do envío e do punto de recollida.

 

Seguros

Asegura aínda máis os documentos ou mercadorías máis importantes.
MÁIS INFO
Elixe a embalaxe perfecta. Temos un montón de produtos dispoñibles na nosa Tienda Online e en todas as nosas oficinas!
Prepara o teu envío Escribe os teus datos e os do destinatario con letra clara nun lugar visible da embalaxe e péchao ben.
Ven a vernos! Achégate a unha oficina de Correos e pídenos enviar un Paq Today ou dinos onde recollelo se es Cliente con Contrato.

Información do produto

Descrición

O Paq Today é a opción ideal para os envíos que non poden esperar a mañá:

  • Inmediato: leva o teu paquete a unha das nosas oficinas antes das 14:00. Se es Cliente con Contrato* dinos onde recollelo antes das 13:00. Entregámolo a domicilio de 15:00 a 21:00 do mesmo día. 
  • Garantía: dous intentos de entrega en domicilio baixo sinatura e en prazo garantido. Se non se pode realizar, deixaremos un aviso na caixa de correo coa oficina indicada para recollelo durante 15 días. Se non cumprimos os prazos, devolvémosche a tarifa aboada.
  • Pola túa tranquilidade: o teu envío localizado en todo momento, con aviso de chegada vía SMS ou correo electrónico aos destinatarios. Ademais, se es Cliente con Contrato e queres asegurarte de que o teu paquete chega ao seu destino, podes solicitar a xestión de incidencias e retorno de información.
  • Preto de ti: para envíos con orixe e destino dentro da mesma provincia do territorio nacional. Só dispoñible en capitais de provincia.
Retorno de información

Detalles de envío

Ti elixes a embalaxe perfecta. Iso si, necesitamos que o tamaño se axuste a estas medidas:

Dimensións: máximas 39 x 39 x 29 cm.

Peso: ata 5 kg.

Peso Volumétrico: máximo 8 kg. 

O peso volumétrico é o peso dun paquete, pero tendo en conta as súas dimensións. Para calcular as nosas tarifas, as empresas de transporte adoitamos utilizar esta medida en vez do peso real, porque non ocupa o mesmo transportar 1 kg dun obxecto voluminoso que un 1 kg dun obxecto reducido, aínda que o seu peso sexa igual.

En Correos aplicamos o criterio peso/volume entre 167kg/m³ no momento da admisión do paquete, seguindo a seguinte fórmula: longo x alto x ancho en cm / 6.000.

Ademais, se es Cliente con Contrato podes enviar ata 10 vultos coa opción de Envío Multivulto.

Xa só queda que nos digas onde queres que o levemos!

  • É importante que os teus datos e os do destinatario estean nun lugar visible sobre a embalaxe. 
  • Dous intentos de entrega en domicilio baixo sinatura. Se non se pode realizar, estará dispoñible durante 15 días na oficina máis próxima.

Garantías e prazos de entrega

Se o teu envío sofre algunha incidencia ao chegar ao seu destino, dende Correos indemnizámoste. Se prefires que a compensación sexa cobrada polo destinatario, deberás presentarnos unha autorización asinada.

Sabemos que confías en nós e este é o noso xeito de agradecercho:

Garantías nacionais:

Por demora:

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 21 días, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: tarifa aboada.
  • Condicións: os prazos de entrega só se cumprirán se a admisión se realizou antes das 16:00. En caso de non ser así, o prazo poderá incrementarse en 1 día.
  • Nos envíos con destino ou orixe a Andorra, Canarias, Ceuta e Melilla, non se contabilizará o tempo destinado á tramitación aduaneira.

Iso e entregar o teu envío o máis rápido que poidamos. 

Localiza a túa oficina de Correos máis próxima e tráenos o teu envío antes das 14:00. Se es Cliente con Contrato dinos onde recollelo antes das 13:00. Entregámolo a domicilio de 15:00 a 21:00 do mesmo día. 

Condicións dos servizos paquetería nacional

Prezos

Se queres que che fagamos unha oferta personalizada, déixanos os teus datos neste formulario.