Aumenta a visibilidade da túa marca por todo o territorio nacional grazas ás máis de 1.300 pantallas de promoción instaladas nas nosas oficinas.
A publicidade en pantallas dixitais personalizada chegou para quedar. Investir o teu orzamento publicitario de xeito segmentado axuda a rendibilizar os teus esforzos e a multiplicar os impactos do teu negocio.
En Correos sabémolo e queremos axudarte a chegar cada día máis lonxe. Por iso, poñemos á túa disposición a nosa rede de pantallas dixitais en oficinas para que poidas promover a túa marca na localidade ou localidades que máis che interesen.
Contamos con máis de 1.300 pantallas dixitais coas que impactar a preto de 88 millóns de persoas se contratas toda a nosa frota.
Por cada campaña e creatividade podes contratar como máximo 4 repeticións por pantalla, o equivalente ao 33 % da cota de emisión.
Ademais, dámosche a oportunidade de aloxar os formatos de publicidade dixital do contido que prefiras nas nosas pantallas. Dende fotografías estáticas, ata vídeos que acheguen dinamismo e chamen a atención das persoas que acoden diariamente ás nosas oficinas, ti decides que é o mellor para impulsar o teu negocio.
Só co lanzamento dunha campaña podes avaliar o beneficio dos paneis dixitais promocionais para comunicación, grazas á medición dos resultados. Deste xeito, optimizar a seguinte campaña e coñecer o poder de penetración da túa marca e negocio será moi sinxelo.
Por último, imaxina que durante unha espera de 5 minutos, en 2 deles os teus clientes deixan de mirar as pantallas dos seus móbiles para poñer atención á túa marca. Iso é o que che ofrecemos, en Correos, coa Promoción de Publicidade en Pantallas.
A nosa rede de pantallas está repartida por todo o territorio nacional español.
Contamos con 1340 pantallas listas para o teu negocio, repartidas nas nosas máis de 870 oficinas para que a túa mensaxe acade o público que desexas.
O mellor? Poderás segmentar as túas campañas respondendo a un grande abano de variables como o ámbito de actuación, a localización xeográfica ou de afluencia de usuarios concretos.
A campaña perfecta non existe, ou si? En Correos cremos que o que non se pode medir non se pode mellorar. Pero, para iso primeiro hai que lanzar as campañas que grazas á túa experiencia sabes que van funcionar.
En canto ás variables de segmentación que poderás elixir, poñémoscho moi doado. Ti decidirás o ámbito de actuación, a localización xeográfica ou de afluencia de usuarios concretos.
Requisitos legais e de marca
Dos tipos de soportes promocionais, o de Correos cumpre coas restricións de emisión establecidas para cumprir os requisitos propios de marca e os establecidos no marco legal publicitario español.
Requisitos loxísticos
Debes ter en conta todos os formatos de publicidade dixital admitidos, de imaxe e vídeo, para que os teus anuncios non presenten ningún problema de compatibilidade: