Todo nun mesmo lugar

Envía
Elixe orixe, destino, medida e peso. Selecciona o servizo, abóao na propia App e deposita o paquete nunha oficina ou Citypaq.
Explora
Descubre unha variedade de servizos dispoñibles de Correos na sección de Explorar.
Reserva cita
Reserva unha cita previa nas oficinas de Correos, elixindo o día e horario que mellor se axuste ás túas necesidades.
Tramita
Paga os teus trámites aduaneiros doadamente e xestiona os teus envíos importados.

A actividade dos teus envíos accesible e centralizada

 

Xestiona os teus envíos coa nosa App de xeito rápido, sinxelo e intuitivo. Na sección de Actividade poderás ver de xeito automático todos os envíos que te pertencen, dunha soa ollada e sen necesidade de buscar por códigos.

Toda a información nun só lugar!

Como remitente: Poderás seguir os teus envíos, solicitar citas previas ou anular o envío cando sexa necesario.

Como destinatario: Terás os teus envíos por recibir sempre accesibles para que poidas rastrexalos doadamente.

Facer un envío nunca fora tan doado

Preguntas frecuentes

Que cambiou?

A nosa App reinvéntase para ofrecerche unha nova experiencia enriquecida e máis intuitiva.

Descubre unha forma mellorada de xestionar os teus envíos coa nova App de Correos.

 Encontra agora toda a información nun só lugar! Realiza os teus envíos, xestiona con Citypaq e fai os teus trámites aduaneiros de xeito sinxelo. Descubre xa todo o que a nova App pode ofrecerche.

Como podo acceder á nova App?

Para acceder á nova App é necesario ter unha conta en Correos ID. Simplemente accede coas túas credenciais de Correos ID se xa tiñas conta connosco anteriormente, e se non tes conta rexístrate dende a nova App.

Como funciona a nova sección de “Actividade”?

Dende a sección de Actividade poderás ver todos os envíos nos que figuras como remitente ou destinatario. Non será necesario introducir ningún código de envío, a App encargarase de rastrexalos por ti.  Todos aqueles envíos nos que aparezas como remitente ou destinatario en Vinted, Wallapop, Aliexpress, etc. aparecerán nesta sección.

Que acontece cos meus envíos pendentes?

Os teus envíos seguirán como ata agora. Poderás visualizar os teus envíos pendentes na sección de “Actividade” e comprobar o seu estado.

Como podo contactar convosco se aínda teño dúbidas?

Se tes algunha dúbida acerca do funcionamento da nova App poderás contactar connosco aquí.

Como podo rexistrarme?

Se xa tes conta de Correos ID accede coas túas mesmas credenciais. 

Se non tes conta aínda, na nova App accede a “Crear conta nova”, enche os teus datos e listo. Terás acceso a todas as vantaxes de ter unha conta na App de Correos.

Podo realizar un envío a través da App?

Si, poderás realizar un envío a través do noso servizo especial de paquetería e depositalo na túa oficina ou Citypaq máis próximo.